Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    :D jee verjaardag van mij is de 21ste

ben naar bed truste

2. gimena

gimena Niet meer actief

@webshop nog geen bestelling gehad jammer genoeg.

zo ik lees verjaardagen in de boeg

3. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

De kleine meid heeft lekker geslapen en is weer lekker vrolijk. Straks even boodschappen gaan doen, dat is weer hard nodig.

Ik heb geen flauw idee of er een meisje of een jongen komt. Het lijkt me wel erg leuk om een jongen te krijgen, maar een meid is natuurlijk ook leuk. We zullen zien.

@missx, heb jij de baby al gevoeld? Ik nog niet, bij Manon voelde ik haar al in de 18de week. Het zal wel niet lang meer duren.

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Bos.. oh ja is ook zo :p

Gimena.. jammer.. goed reclame maken he :) dan moet het goedkomen!

IDM.. fijn dat je meisje zo goed geslapen heeft.. Hier wat minder..

All.. hier vanmorgen om 6 en om 7 uur even wakker van Sophie geweest.. die huilde in haar slaap :).. nu is ze vrolijk.. wre gaan zo lekker broodje eten en dan gaat ze erin :) Zo even op zoontje van een vriendin passen.. die gooien we ook direct zn bed in :)

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hier vannacht vanaf vier uur al in de weer met lars. steeds wakker en kletsen. vriendlief er twee keer uit geweest (ik ben zo duizelig als ik er snel uit moet) dus ik nog heeft hij niet gepoept. nee zegt hij. nog geen minuut later hoor ik zijn speen vallen en zeg ik ga wel. ja hoor gepoept maar toen was het inmiddels al kwart voor zeven en heeft hij niet meer geslapen.

vandaag ben ik een dagje vrij en is lars wel naar mijn ouders. heel erg maar heb ff een dagje voor mezelf. wilde eigenlijk wat in huis doen maar heb zo geen energie. iemand energie over voor mij?? zo eerst maar douchen en bedden afhalen. heb ik alvast wat gedaan....hopenlijk nog vijf weken dan komt de energie weer terug en word de misselijkheid minder. ik kijk er naar uit (niet klagend bedoeld hoor)

6. gimena

gimena Niet meer actief

@ukkie ja i know maar moet het wel bij de goede mensen terecht komen!! :(

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gimena: hoop maar dat het snel aan slaat dan. heb je de site al lang of nog niet? adverteer je ook op marktplaats?

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hebben jullie allemaal nog leuke plannen voor het weekend? Ik wel vind ik. Vanmorgen geef ik een soort trainerscursus voor de vereniging waar ik hiervoor zwemtrainingen gaf. Zij hebben veel zwemmers van een jaar of zestien die nu helpen bij het training geven, maar nog niet zo goed weten hoe en wat. Mag ik ze een beetje bij opstarten. Ik vind het hartstikke leuk!

Tussen de middag wil ik eigenlijk even met Frank en Ronja buiten de deur lunchen. Gezellig! Daarna even alle boodschappen doen en dan helemaal niets meer. Morgen alleen even op bezoek bij mijn nichtje en ik denk even bij mijn ouders kijken en verder heerlijk ontspannen! Misschien kunnen we ook eindelijk wat aan de kinderkamer doen, dat zou ook goed zijn!

groetjes,

Anneke

9. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    #1029 MissX28, 11 dec 2010
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
    Hey lieve meiden!

Even wat van me laten horen. Jee wat is er alweer veel geschreven! Heb nu helaas geen tijd om alles te lezen, maar zal dat zeker dit weekend nog doen en op iedereen reageren.

We hebben vanmorgen vloerbedekking uitgezocht voor de nieuwe (zolder)kamer van Jesper, erg mooi!
    Vanmiddag eens even ordenen in al het (nieuwe) speelgoed van Jesper. Een hoop spul naar zolder en eens even wisselen tussen hetgeen boven en beneden staat. Dan vindt ie hopelijk 'oud' speelgoed weer interessant, haha! Straks even lekker wandelen. Wat schilderwerk op zolder doen. Vanavond de kerstboom optuigen en daarna lekker een filmavondje met vriend. Morgenmiddag komen twee vriendinnen hier lunchen. Ze hebben Jesper al een tijd niet meer gezien. We zijn van plan om er een lekker relaxed weekend van te maken. En ik merk dat m'n nesteldrang begonnen is, haha! Wil het hele huis schoon en aan kant hebben.

Tot snel! Kus

10. gimena

gimena Niet meer actief

@bos op mp had ik al dingen staan tot dat iemand mijn ideetje dood leuk overnam :(
    doe ook me best om iets nieuws te verzinnen

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    MissX, zwaai terug, leuk/druk bezig. Veel plezier onder de kerstboom ;)

Anneke, ook hartstikke leuk! Ontspan ze, het is heel belangrijk!

Bos, jij een heerlijk dagje thuis geweest, ben je nu ook otspannen of nog steeds misselijk/last van de zwangerschapskwaaltjes?

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gimena: jemig zeg wat raar dat ze je dingen gaan kopieren schiet lekker op zeg..

@Quint: ook als ik een rustige dag hou ben ik misselijk helaas...

@missx: jullie druk met de zolder nog. heerlijk zo'n weekend

@anneke: jij ook een relaxt weekend dus.
    wij zijn vanavond op de verjaardag van mijn zwager geweest. zijn daar blijven eten waren 10 uur thuis. lars wilde niet echt slapen maar is ook erg aan het hoesten. heb hem thuis op bed gelegd en niet meer gehoord dus hoop dat hij beetje uitslaapt morgen.
    morgen gaan we op de koffie bij mijn oude oppasadres...

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Bos, jammer dat je misselijk bent maar het is voor een goed doel en tijdelijk!

Verder iedereen een leuk weekend gehad?

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Zwanger!!
    flotsje ~ 1e ronde ~ 21 maart 2011 uitgerekend
    Annekevdz ~ 1e ronde ~ 24 maart 2011 uitgerekend

MissX28 ~ 1e ronde ~ 30 april 2011 uitgerekend
    Idm ~ 1e ronde ~ 5 mei 2011 uitgerekend
    Elionorah ~ 4e ronde ~ 27 juli 2011 uitgerekend
    Bos ~ 1e ronde na mk ~ 28 juli 2011 uitgerekend

Nog niet zwanger...
    Gimena ~ bezig met 5e ronde ~ NOD ..... januari
    Ukkie2009 ~ bezig met 3e ronde ~ NOD ..... januari
    Quint1 ~ bezig met 3e ronde ~ NOD 25 december

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Wat grappig onze lijst met zwangerschappen en uitgerekende data... het is steeds bij twee die heel dicht bij elkaar zitten!

Wij hebben een jong katje geadopteerd, we noemen hem Midas en Ronja vindt het echt geweldig. En hij pikt alles van haar, komt uit een gezin dat ook een klein meisje heeft!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Quint: het is inderdaad maar tijdelijk dus wil er niet over klagen.

@anneke: ja grappig nu je het zegt. wat lief een katje..

17. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Zo, eindelijk weer even schrijven hier. Was er gisteravond te moe voor. Nu weer aan het werk, maar kan wel even.

@Bos, is je bestelling ondertussen al binnen? Hier zijn de snowboots aangekomen. En ze zijn leuk! Wel nog iets te groot, maar dat maakt niet uit. Ze zijn voor hem toch nog iets te stug om op te lopen en zo kan ie er vogend jaar ook nog mee doen, hoop ik.
    Balen he, dat je even zo futloos bent. Had het ook maar met 16 weken werd het bij mij echt beter en nu voel ik me prima. Het is dat ik weet dat ik zwanger ben, want anders... Lekker toegeven aan de moeheid hoor, laat je maar goed verwennen!
    Wij hebben de opvang voor Jesper als volgt geregeld: maandag kdv, dinsdag mijn moeder, donderdad schoonmoeder. De oma's ruilen onderling weleens als dat beter uitkomt.
    Bos, ik denk dat jullie een meisje krijgen!

@Gimena, wat leuk dat je een eigen webwinkel hebt zeg! Komt best een hoop bij kijken of niet? Wat een mooie zite zeg! Ben je daar zelf zo handig in of laat je dat door iemand doen? Hopelijk gaat het snel lopen meid!

@Anneke, respect hoor, 4 dagen werken! Ik doe het je niet na. Verdiend natuurlijk wel lekker! Hihi, we hadden idd al eens eerder geconstateerd dat Ronja en ik op dezelfde dag jarig zijn. Leuk!
    Dus je vader moet nu nog een keer terug, wat balen zeg! Goed dat ie zo gezond leeft!
    Wat een lief katje! Schattig zeg, Ronja op de hurkjes erbij, haha!

@Ukkie, thanx voor je tips. Helaas doen we het al zo maar helpt het nog niets. Hij blijft het maar doen. Maar goed, de aanhouder wint. Ik hou me er maar aan vast dat het een fase is. Merk wel dat de combinatie van 'Jesper nee, je mag niet slaan', aankijken en bij nog een keer doen even wegzetten, het beste helpt. Echter maar voor korte duur...
    Dus je wilt er nog 20 kilo af! Vind dit al zo knap zeg! Wat balen dat je destijds door de pil zoveel bent aangekomen. Ik merkte het ook wel wat hoor, door de pil. Toen ik een aantal maanden terug stopte, gingen die kilo's er ook snel weer af. Als ik niet lekker in m'n vel zit, dan val ik juist af want dan krijg ik geen hap door m'n keel. Gek he, dat dat zo per persoon kan verschillen.
    Wat een mooie taart! Hmm, ziete eruit om op te eten, haha!

@Idm, jullie weten het ook bijna! Ging je ons nou ook vertellen wat het wordt? Wanneer heb je ook alweer de echo? Wij woensdag. Jullie horen het die dag nog!
    Ik voel de kleine al vanaf 16 weken en 2 dagen. Steeds beter. Sinds vorige week kan m'n vriend 'em ook voelen, zo leuk! Bij Jesper voelde ik vanaf week 18 geloof ik wat. Best snel hoor. Komt bij jou vast ook snel!

@Quint, 32 jaar is nog hartstikke jong hoor!
    Zo knap, dat werk wat jij doet! Heel fijn dat er mensen zijn die dat kunnen, haha! Wij hebben daar ook zo ons 'mannetje' voor. Ieder z'n ding he, haha!

@all, zullen we Flotsje uit het lijstje halen? Niet vervelend bedoeld hoor, maar ze heeft hier volgens mij al heeeel lang niet meer geschreven?

@Kerstboom, Jesper vindt 'em helemaal mooi. Elke ochtend als we beneden komen, dan wijst ie erna. En als ik dan de lichtjes aandoe zegt ie 'mooi!'. Hij heeft er nog geen een keer aan gezeten, taalt er ook helemaal niet naar. Fijn!

Nou, ik ga weer verder. Vanavond controle bij de vk. Woensdag de 20-weken echo. Ben zo benieuwd! Gimena heeft een jongen gependeld!

Liefs

18. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

We hebben een druk weekend achter de rug. Zaterdag moeten werken en zondag ben ik met mijn zusje gaan shoppen. Ik had wat nieuwe kleren nodig en manon ook. En kerstkadootjes gekocht voor onder de boom.

@anneke, wat een schattige foto van de kleine meid en de nieuwe aanwinst! Gaat alles goed, kan hij een beetje wennen?
    Het is inderdaad leuk om te zien dat er iedere keer 2 heel dicht bij elkaar zitten op het lijstje.

@missx, wij hebben morgen om half 12 de echo. Dus ik probeer morgen zeker nog wel even te laten weten hoe het was. En als we dan weten wat het wordt horen jullie dat natuurlijk ook!

Vanmiddag ga ik samen met manon de kerstboom optuigen voor zover dat samen gaat. Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @missx: nee bestelling is nog niet binnen. heb ze al gemaild.
    wat leuk dat hij de boom zo mooi vind. lars komt er ook niet aan.

@anneke: druk maar lekker geshopt dus. leuke dingen gevonden. hier ook samen de kerstboom opgezet. werkte hier voor geen meter haha.

@all: lars heeft vijf minuten geslapen in de auto en wil nu niet meer slapen in bed. hoop dat hij zo wel ff stil word want wil ook ff liggen.

20. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey!

@Idm, morgen!! Wat leuk!!! Ben heel erg benieuwd! Lekker van genieten! Veel plezier vanmiddag met de Kerstboom! Heb je de winkel ook al in kerstsfeer versierd? Of doe je dat niet?

@Bos, vervelend is dat he, als ze slapen in de auto! Jesper heeft er ook een handje van om daarna thuis niet meer te willen slapen. In de auto probeer ik hem dan altijd wakker te houden door em allemaal interessante dingen in handen te geven. Maar vaak ook tevergeefs hoor...

@all, weten jullie hoe het zit met urine inleveren? Hier moet ik bij de vk vanaf week 20 bij elke controle m'n urine even laten checken. Moet dit perse ochtendurine zijn? Heb vanavond controle en bedacht me vanmorgen, nadat ik net geplast had, dat ik nog even in een potje moest plassen. Had geen zin om het op m'n werk te doen, dus zal het straks meteen doen als ik thuis ben. Maar zou dat wat uitmaken? Vast niet he...

Vreselijk van die ontuchtzaak in A'dam op het kdv he... Zo erg!! Grrr!!!

Deel Deze Pagina