@miss ben je dan in Duitsland?vrijdag.al onze vriende zijn vrijdag uitgenodigt dus we zien wel wie er komt kijken bij ons maar ze hebben een sterkte tegenstander ik twijfel wel heel erg dat ze gaan winnen maar hard duimen doe ik zeker!! hoe gaat het verders??? en met jullie zoontje??
Bekijk bijlage 82042 heb weinig tijd om te lezen enzo maar zal ook even spammen haha... kom morgen weer verder kletsen...
Hey! @Bos, Jesper is inderdaad een lekker ondeugend ventje! Dat maakt hem ook juist zo leuk, haha! Wat goed dat jullie airco hebben, dat is een uitkomst! Voor ons ook wel iets om over na te denken. Gelukkig slaapt Jesper nog steeds goed, ondanks de warmte. Vanmorgen zelfs tot 7.50 uur! Helaas had ik er weinig aan, want moest er zelf al om 7.15 uur uit. Vandaag heeft hij overdag alles bij elkaar maar 1,5 uur geslapen, dat is wel weinig voor zijn doen... @Gimena, klopt, wij zitten dan al in Zuid-Duitsland of net in Zwitserland. We rijden vrijdagochtend weg, richting Italië. We doen het wel in twee dagen. Dus vrijdag stoppen we na 5 a 6 uurtjes rijden en dan zoeken we lekker een hotelletje op. Hopen dat we daar ergens wat van het voetbal mee krijgen! Zaterdagochtend rijden we dan door naar Italië. Een week later op zaterdag rijden we weer terug, ook in twee keer. Komen dus zondags thuis. Wat leuk dat jullie het voetbal met vrienden kijken! Doen wij normaal gesproken ook. Maar het viel dit keer allemaal zo anders, moest gewoon werken! @Flotsje, wat een leuke foto's! Mooi mannetje zeg! En veel haartjes! Straalt ook al zoiets ondeugends uit. Volgens mij hebben al die knulletjes dat, haha! Leuk hoor, al die foto's! Ik wil er meer zien!
Hihi, ben trouwens wel benieuwd hoe jullie aan al die namen komen! Bos, flotsje, gimena, etc... Die van mij kan ik wel verklaren. Mijn vader noemde zich vroeger met spelletjes e.d. altijd Mr. X. Als we bijvoorbeeld speurzoekertje deden ofzo, schreef hij: zoek Mr.X Ik vond dat altijd zo leuk/interessant staan, dat ik mezelf MissX ging noemen. Slaat natuurlijk nergens op. 28 Komt van 28 december, dan ben ik jarig. Dus: MissX28. Heeeeel logisch als ik het zo lees....
als het te veel word wel zeggen he anders ga ik maar door volgens mij kan er maar 1 foto per bericht toch
Hoi dames, mag ik me hier ook melden? Ik zit al een week of twee wat rond te zoeken, naar een passend topic. En deze is de enige die in de buurt komt v mn situatie. Ik ben 29, heb n dochtertje v 17 mnd, en ben over 2 weken alweer 6 jaar getrouwd. 9 juni heb ik mn hormoon staafje laten verwijderen, want we willen heel graag een tweede kindje. Ik ben niet continu online, maar wil me graag ergens aansluiten. Zodat ik mn vragen en ervaringen kan delen. Groetjes en vast slaap lekker elionorah
Hoihoi, Jeetje wat is er veel bijgeschreven! Een weekendje niet geweest en ik moet 4 bladzijdes bij lezen. Ik heb niet alles onthouden maar ik probeer even op wat onderwerpen te reageren. @verjaardagskado, wij zijn er nog niet uit. Ik wil iets voor buiten geven maar wat weet ik nog niet. Misschien een speelhuisje of een glijbaan ofzo. Een glijbaan vindt ze in het zwembad in ieder geval erg leuk. @hoeveel kinderen, ik heb altijd gezegt 2 kinderen is genoeg maar ik vindt het wel erg leuk. Laten we eerst maar voor de tweede gaan en dan kunnen we wel weer kijken. @zwanger zijn, ik heb een hele goede zwangerschap gehad, ik moest alleen op het laatst heel veel rekening houden met mijn bloeddruk. Die werd iedere keer hoog. Ik hoop dat de volgende zwangerschap ook zo zal zijn (en dan zonder die hoge bloeddruk natuurlijk!) Wat hebben jullie allemaal leuke foto's gespamt! Wat een scheetjes. Ik zal er straks nog een van mijn dochtertje plaatsen. Slapen jullie kleintjes ook slecht met dit weer? Hier is ze iedere keer heel vroeg wakker, en overdag is het ook moeillijk om te slapen voor haar. Hier nog een foto van haar! Ik zal weer proberen om bij te blijven! Groetjes
wat een super foto's allemaal!!! @elinorah welkom!! @verjaardagscadeau, geen idee, dacht eerst aan een loopwagen/fiets/beest haha maar weet het nog niet zeker.. Hebben gisteren een babyschommel gekocht voor in de tuin.. zo super.. kunnen ze tot 3 jaar in.. eigenlijk pas vanaf 18 maanden maar gaat al heel goed... en was echt super afgeprijst maar 20 euro... @slapen.. hier ook wel een beetje last, bram slaapt nu ook zonder slaapzak en alleen in een romper met korte mouwtjes maar draait nu helemaal rond in zijn bed.. gisteravond probeerde hij toen ik kwam in zijn slaap te gaan zitten.. lag ook andersom in bed.. heb hem toen maar weer goed gelegd, sliep gelukkig gewoon door maar wel met zijn benen omhoog haha... wij gaan vanavond heerlijk wokken met mijn ouders.. ben benieuwd.. hoop dat bram van te voren een beetje slaapt.. jullie plannen vandaag? oh ja herinner me ineens een vraag over mijn werk.. haha volgens mij vergeet ik op de helft te reageren, sorry hiervoor maar ben een beetje druk de laatste dagen.. Werken op een open afdeling is zeker een groot verschil.. stroomt alleen ook veel door.. werken heel dicht samen.. en met volwassenen... nog maar even een foto hihi.. bram op schommel in centerparcs... Bekijk bijlage 82227