zie allemaal van zulke lieve en leuke spam,s voorbij komen hoe gaat het met iedreen? en met de kindjes?
pfff net zo slecht nieuws gehad.. kindje van de overburen is nu 4 maanden en word vandaag in zh opgenomen, is iets mis met zijn longetjes.... daar val je toch stil van.. Hoop zo voor ze dat het goed gaat komen.. Moest het even kwijt..
Gimena wat een geweldige foto met al dat schuim! Erg leuk. Flotsje, wat erg zeg van je buurkindje ik hoop dat het goed komt. Sterkte! Hier gaat alles zijn gangetje, de kleine meid is heerlijk aan het spelen en gaat straks nog lekker even naar bed. Ik hoop dat ze lekker lang slaapt!
@elionorah: tuurlijk welkom hier gezellig dat je mee komt kletsen @idm: wat een super leuke foto van je meisje zeg... @gimena: haha bijna meer schuim dan kind haha @flotsje: jee wat een akelig nieuws zeg hopen dat het kindje er snel boven op is...
hm... omdat ik dacht dat het mogelijk was dat ik 2 weken geleden een ei-sprong had, heb ik vandaag getest. Het is de eerste keer weer na het weghalen van de implanon. Helaas zag ik maar 1 streepje Nu weet ik dus helemaal niet of mijn cyclus uberhaubt weer gestart is. Weet iemand hoe je een cyclus kan helpen starten? Ik neem wel die zwanger wordt pillen van etos... Maar daar heb ik ook allerlei vreemde verhalen over gelezen... Ik wacht maar weer af. (en ga nu mn meissie uit bed halen, we heeft giga lang geslapen, en wordt al zingend wakker hihi)
Elionorah: Jammer zeg dat je negatief getest heb. Bij mij zeiden ze dat het wel 6 weken kon duren voor dat ik ongesteld werd en weer een cyclus had, maar ik had een spiraaltje. Morgen geven ze ook weer van dat warme weer af! Ik ga dan maar weer het badje vullen, en van de week heeft ze met een lekke tuinslang gespeeld. Ze vond het geweldig! Prettige avond allemaal
Hey wat ist rustig hier ben ik nou echt de eerste die hier post vandaag? Vandaag had ik weer doorzichtig rekbare afscheiding.. En had ook t gevoel dat mn borsten toeschoten, net als toen ik nog borstvoeding gaf... Vreemd hoor. Wel merk ik dat als ik 'handkolf' er dan nog soort melk uitkomt. Heeft elke vrouw dit, die al een kind heeft gevoed? Wat een ervaring zeg om weer zwanger te willen worden. Ik let zoveel meer op details in mn lichaam. Nou nu lekker naar t strand met man en kind
inderdaad rustig hier!! @elionorah: heerlijk naar het strand.. ben klein beetje jaloers hihi.. Bram is vandaag begonnen met tijgeren.. haha wat lief.. kost hem nog heel veel kracht maar hij komt vooruit! Verder heel rustig aan gedaan vandaag... veel te warm.. Morgen weer werken.. nou ja ook niet echt, hebben teamdag.. hoop dat we iets niet al te actiefs gaan doen want word weer zo warm... Jullie wat leuks gedaan vandaag?
Jeetje wat rustig! @flotsje, Goed zeg dat bram begonnen is met tijgeren! Vandaag is er een kennisje geweest om foto's te maken, ze is hobby fotograaf. Ze zijn erg leuk geworden en we hadden er natuurlijk super weer voor. De kleine meid moest even ontdooien maar daarna vondt ze het wel erg grappig allemaal. Als het goed is krijg ik volgende week alvast 1 foto. De rest komt later. Prettige avond nog!
Nee, geen reacties, echt iedereen is weg hier he Het strand was heerlijk! Mijn kleine grote meissie heeft zo lekker gespeeld. Met emmertjes en schepjes naar de waterlijn lopen, en daar met andere kindjes lekker gespeeld. En hubby en ik zaten lekker een rosétje te drinken op de zonnestoelen I love life Oh hmmm ik heb trouwens moeite met mn ontlasting, al 2 dagen, door medicatie. En nu moest ik zo hard persen, dat er ook donkerbruine afscheiding mee kwam uit mijn vagina... Dus er is toch een bloeding geweest... Whats going on in there ??? Ik durf niet weer een test te doen, maar weet ook niet meer waar ik op moet wachten...
@idm: leuk foto's.. wij willen nog steeds een keer professionele foto's laten maken maar komt er maar niet van... @elionorah: misschien moet je lichaam gewoon weer even op orde komen.. net als na de pil... pfff wat is het warm haha even zin om te zeuren.. Moet jullie nog wat vertellen... gisteren een klein 'ongelukje' gehad.. en was net tijdens vruchtbare periode heb ik net teruggerekend..... pfff moet je voorstellen zeg haha.. maar ja die kans is zo klein.. we zullen het wel weer zien... fijne avond allemaal!
@elionorah: ik heb maar een paar dagen bv gegeven maar daarna nooit meer iets vloeibaars uit mijn tepels gehad. geen idee dus of het normaal is. wat leuk dat jullie klein meid het zo naar haar zin had op het strand en jullie ook heerlijk genoten zo te lezen. was wel mega druk zeker wat vervelend dat je last hebt met je ontlasting. kan het niet zijn dat je wat oud bloed verliest en dat je ongi er aan komt. bij mij begint mijn ongi ook regelmatig met wat oud bloed. @idm: wat leuk zeg ben benieuwd naar de foto's @flotsje: oh echt??? spannend dus haha...ach of het nou nu komt of over een paar maanden maakt ook niet uit toch....doen jullie het met condoom? @all: poeh wat een hitte. lars was vandaag bij mijn schoonmoeder maar heeft net wat langer dan een uur geslapen. niet zo best dus. ligt nu lekker op bed. morgen komt mijn zus voor het eerst oppassen wij gaan naar de musical mary poppins en daarna wat eten nog...vind het wel spannend aangezien hij met de warmte nogal eens moeilijk inslaapt en wat hangerig en huilerig is als hij naar bed moet...
@bos: Jaa mn meissie vond het heerlijk Hubby en ik zaten lekker op de strandstoelen te genieten van de zon, en zij hobbelde rond langs de waterlijn. Oh het is zo fijn dat ze zo geniet en leeft! Ik had vandaag gelukkig een oplossing in mn ontlasting En nu komt er ook geen bruin bloed meer mee vaginaal... Ook geen krampen in mn buik ofzo. Wel weer soort toeschieten in mn borsten gehad... Vreemd, spannend en mooi lichaam heeft de vrouw
@bos: we zaten op strand ijburg, niet erg druk, en zoet water als je in de mogelijkheid bent is t echt de moeite waard om eens heen te gaan. Wij zijn in de namiddag tot avond geweest. Heeerlijk was het!
Goedemorgen, Hoe is het met iedereen en alle kindjes? Wij hebben een leuk weekend gehad. Gister zijn we bij de tour wezen kijken, was erg gezellig en erg druk. Zaterdag hebben we een feestje gehad, de kleine meid was bij oma. Ze is alleen om 11 uur wakker geworden en schreeuwde het uit, geen idee wat er aan de hand was maar ze ging pas weer om 2 uur slapen. Beetje jammer. Afgelopen nacht heeft ze wel weer goed geslapen dus misschien zit er wel weer een tandje aan te komen. Morgen halve finale wk, gaan jullie kijken? groetjes