haha ja zou wat zijn als we hem jesper noemen haha. @anneke: we zoeken niet perse in de scandinavische hoek hoor. als het maar bij lars past. ik vind tygo wel leuk of jesse...verder nog niet zo goed gezocht (erg he)
Jaaa!!! Eindelijk gelukt! Dit is manon haar kamer, hier nog leeg zoals jullie zien. Er moet nog steeds wat meer opvulling komen maar dat komt vanzelf denk ik. Tegen de muur waar je tegenaan kijkt staat haar bedje, daar komt later een 1 persoonsbed te staan (is nog niet geleverd). Verder hebben we wat speelgoed erin staan en een aantal grote knuffels. De deur die je ziet is een inloopkast. @bos, wanneer ben je uitgerekend? @missx, En... Zet het door? Ik hoop het voor je meid! Bij Manon ben ik ook mijn slijmprop verloren en toen had ik ook een beetje bruin verlies en tijdens de weeen had ik ook rood bloedverlies. Succes in ieder geval!
Hey meiden, Hier verder geen verandering. Nog een heel klein beetje bruinverlies. @Anneke, wel leuk dat Ronja zo naar jou toe trekt, of niet? Ik ben juist bang dat Jesper straks nog meer naar z'n vader zal trekken als ik de baby veel aandacht geef. Hopelijk heb je aankomende nacht een betere nacht meid! @Idm, wauw zeg wat een grote en mooie kamer! Jeetje! Kun je ook op een andere manier in die inloopkast komen of moet je dan via de kamer van Manon? En is die kast ook helemaal voor haar of gebruiken jullie die ook? Pff, hadden wij maar een inloopkast, haha! Ziet er erg mooi en netjes uit zeg, leuk ook dat rood! @Bos, ik vind beide namen die je noemt erg leuk! Zelf vond ik Tijn ook een erg mooie naam, maar daar vond Jeroen niet zoveel aan. Zou je het ons vertellen als jullie eruit zijn of hou je het lekker voor jezelf? Ik plof de bank op. Straks Grey's Anatomy!!!
@idm: wauw wat een grote kamer zeg (is het op zolder?) erg mooi zo met die vloerbedekking... ben 27 juli uitgerekend... @missx: ik zou het wel vertellen hoor hier...
Goedemorgen dames, Hier nog geen bijzonderheden helaas! @bos, het is boven. Wij slapen beneden en de baby straks ook. Dit was 1 slaapkamer en een nutteloze overloop, daar hebben we dan 1 kamer met grote kast van gemaakt. Over een paar jaar krijgt de kleine man ook zo'n soort kamer alleen is die iets smaller.
@Idm, wie weet liggen we straks op hetzelfde moment te bevallen, haha! Spannend he! Ben je er helemaal klaar voor? Hoe zat het ook alweer met Manon, kwam zij op tijd? @Bos, leuk dat je het tegen die tijd met ons wilt delen. Ben benieuwd! Hier alles nog rustig. Uurtje terug weer een flinke slijmprop verloren (sorry!), kleurloos dit keer. Er is blijkbaar van alles gaande, spannend! Als het vandaag maar even binnen blijft vanwege verjaardag van mams. Komen we net vandaan. Jesper ligt nu op bed en ik duik er ook even lekker in. Tot schrijfs!
@missx, dat zou leuk zijn. Manon was 1 dag voor de uitgerekende datum geboren. Dus dat zou morgen zijn zeg maar. En Jesper? Was je bij hem ook overtijd?
Oh, morgen vind ik prima hoor Idm! Jesper is een dag na de uitgerekende datum geboren. Maar dat lukt nu al niet meer, haha!
Kunnen we dan niet afspreken om allebei morgen te bevallen? hahaha, ik vind het wel een goed idee. Dan zijn we allebei van de bevalling af! Morgen vindt ik toch wel een leuke datum (op dodenherdenking na dan), mijn man en ik zijn dan 8 jaar samen! Het zou natuurlijk wel bijzonder zijn.
Idm, wat een mooie ruime kamer, zeg! Ik vind het een goed plan om morgen samen met MissX te bevallen, ben heel erg benieuwd of het gaat lukken! Nog heel even volhouden, dames. Denk aan jullie!
Meiden veel succes morgen met bevallen, het zou echt zoooo grappig zijn als jullie inderdaad morgen weeen krijgen! Mooie en ruime kamer hoor Idm!
Spannend hoor dames! Miss.. hopelijk zet het snel door! Idm. mooie ruime kamer! Namen.. hier blijven we twijfelen tussen 3 namen erg lastig hoor! Ben weer even niet geweest.. zijn beide ziek manlief en ik.. morgen nog een dagje thuis samen met manlief, Sophie gaat even naar mn ouders. Kunnen we echt even bij tukken.. Bianca.. ik ben benieuwd naar jullie naam. Is Stijn niet iets voor jullie?
@Idm, dat zou voor jullie helemaal bijzonder zijn, om dan morgen opnieuw papa en mama te worden! Maarre, we hebben een deal: we gaan gewoon allebei morgen bevallen, goed?! @Anneke, hoe is het vannacht met Kasper gegaan? Beter geslapen dan gisteren? Hoe lang kan ie nu al achter elkaar wakker zijn? @Quint, heb je al naar de vk gebeld voor een afspraak? @Ukkie, beterschap voor jou en je man! Morgen maar even goed uitzieken samen! Enne, in bed wel slapen he... Pff, krijg het steeds zwaarder. Ben zo blij elke avond als Jesper op bed ligt, de keuken is opgeruimd en ik gestofzuigd heb. Dat is hier echt wel elke dag nodig, sowieso vanwege de hond, maar ook vanwege de zandbak die Jesper mee naar binnen sjouwt. Wilde ook eerst nog dweilen, maar dat doe ik morgen wel. Jesper gaat morgen een dagje naar m'n moeder. Ze komt hem om 9.30 uur ophalen en ik ga daar dan eind van de middag heen. Eet daar dan met Jesper mee en dan kan hij gelijk daar in bad. Beetje hulp is wel fijn. Zal blij zijn als de late dienst van Jeroen er weer op zit! M'n buurvrouw denkt dat ik woensdag (morgen) om tien voor drie beval. Ze weet nog niet of het om de nacht of om de middag ga, maar dit denkt ze te 'voelen'. Hahaha! Moet er wel om lachen hoor. Hopelijk krijgt ze gelijk. Met Jesper zat ze er toen trouwens wel heel dicht bij! Fijne avond allemaal en Idm: zet 'em op!
Goedemorgen allemaal, Dat was weer n onrustige nacht... Kasper twee keer voeding (kwam ook doordat we er al vroeg inlagen. Half een en half vijf. Ronja werd nog huilend wakker rond kwart voor drie... maar even kijken of ik vandaag ruimte kan vinden voor een dutje! Hoe is het MissX en Idm? Vandaag slecht weer, dus een prima dag om te bevallen lijkt me. Zet m op!
Goedemorgen, Helaas is er nog niets gaande hier, maar de dag duurt nog lang! Hier is het wel mooi weer, de zon schijnt volop en weinig wolken aan de lucht.
Goedemorgen!! Hier ook nog weinig gaande helaas. Gisteravond elk kwartier wat krampen, maar heeft (weer) niet doorgezet. Jesper is net opgehaald door m'n moeder. Heb voor de zekerheid maar extra kleertjes mee gegeven, haha! En anders haal ik hem eind van de dag gewoon maar weer op. Hier is het trouwens ook stralend mooi weer! Heldere lucht, maar wel nog fris. Op zich best lekker weer om te bevallen @Anneke, balen zeg dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad! Hopelijk kun je idd vanmiddag even lekker gaan liggen. Vandaag veel op de planning? @Idm, de dag is nog lang inderdaad! Ik duim voor ons!
MissX, en anders is 05-05 ook een mooie datum, hoor. Dan zijn je beide kids op de 5de geboren! Nee, nog niet gebeld met de VK, heb ze toch voorlopig niet nodig. Volgende week dinsdagochtend heb ik de eerste echo en als die goed is, dan ga ik bellen.