Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nou, als m'n buurvrouw nog gelijk wil krijgen met haar 'tien voor drie' dan mag het wel opschieten hier...

@Quint, oh je hebt natuurlijk nu de gyn gebeld of niet?
    5 mei is idd ook een hele mooie datum! En leuk dat beide kindjes dan van de 5e zijn ja!

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik hoop voor je dat tien voor drie niet meer lukt, zo snel bevallen lijkt me geen goed plan!

3. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Haha, nou dat leek me ook niet zo prettig nee! Ze heeft dus geen gelijk gekregen.

Vandaag wel een heerlijk dagje. Jesper was pas om 8.00 uur wakker. Toen hij weg was, heb ik boven maar weer eens de boel schoongemaakt, kamers en badkamer. Daarna even geslapen en net op de bank een paar afleveringen van Gooische Vrouwen gekeken. Heb dat nooit gevolgd, maar kan het via UPC gratis terug kijken, dus ben daar uit verveling maar mee begonnen. En is echt wel een leuke serie moet ik zeggen!
    Ga zo even snel de stad in om voor m'n moeder een moederdagcadeautje te halen, denk een mooie ketting of armand. Daarna door naar haar toe om Jesper op te halen. Waren die extra kleertjes in z'n tas weer niet nodig...

Hoe is jullie dag?

4. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Hier ook weinig kans dat ik nog beval vandaag maar de dag is nog steeds niet voorbij. Eerlijk gezegt hoop ik wel dat het snel gaat beginnen, zit er ook wel op te wachten en het lijkt me niet leuk om overtijd te gaan.

5. gimena

gimena Niet meer actief

even weer gespiekt :) of er een bevalling aan de gang misschien zou zijn:p

6. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Gimena, was het maar zo'n feest!

@Idm, dus jij ook al aan het 'wachten'. Gefeliciteerd met jullie 8-jarig samen zijn! Jeroen en ik zijn aankomende zomer 8 jaar samen. Wat vliegt de tijd zeg. Wie had toen gedacht dat we nu bijna twee kindjes zouden hebben?!

Ik ben weer lekker thuis en Jesper ligt te slapen. De schat is zo lief! Hij lijkt weer helemaal opgeknapt. De vlekjes beginnen ook al wat kleiner te worden en het vurige is eraf. Overal zitten nu korstjes op en sommige zijn zelfs al helemaal weg! Hoewel ie echt nog wel helemaal onder zit. Gelukkig krabt ie er niet aan, hopelijk straks dus geen littekentjes!

Ik laat even de hond voor op de dijk uit en dan maar weer een avondje bankhangen voor de boeg. Zoooo ongezellig, alleen op de bank! Jeroen belde net vanaf z'n werk. Hij is nu ook echt aan het wachten en zo nieuwsgierig naar z'n tweede ventje! Hihi, hij hoopt natuurlijk ook snel op vakantie ;)

7. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missx, zullen we dan maar morgen tegelijk bevallen? Bij mij ziet het er niet naar uit dat het vandaag nog gebeurd en anders zou het binnen 3 uur gedaan moeten zijn, daar geloof ik niet echt in.
    Morgen is het 5-5, is natuurlijk ook wel een leuke datum!

8. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Doen we Idm! Maar dan ook wel echt morgen hoor. Ik wil geen dag langer wachten! Wanneer moet jij weer op controle? Ik morgenavond om 19.15 uur. Ben benieuwd of ie dan weer gaat kijken of ik ontsluiting heb. Geloof er ook niets van dat er hier vanavond nog iets gaat gebeuren. Ook wel fijn dat er dan minimaal een dag tussen de verjaardag van m'n moeder en de baby zit! En 5-5 is inderdaad een mooie datum! En anders misschien op moederdag? De kans dat ik moederdag in het ziekenhuis doorbreng wordt wel elke dag groter.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zie nog geen bevallingen die op gang gekomen zijn. ik hoop dat jullie snel mogen beginnen... samen is wel zo gezellig he :D

hier vandaag de uitslag van het bloed gekregen. bloedsuikers waren goed alleen mijn hb is maar zes. moet nu ijzertabletten gaan slikken..

ben er weer vandoor. zo lekker naar bed. morgen weer dagje klussen bij mijn vriendin..

10. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bos, ik heb ook ijzertabletten gehad en dat ging bij mij snel goed. Nu is het gelukkig weer hoog genoeg.

@missx, ik moet een vrijdag middag op controle. Ga dan gelijk even vragen wat het volgende is. Manon was bij haar geboorte al 4170 gram, dus ik ben bang als ik heel veel over tijd loop dat het helemaal een groot kindje is.

Welterusten allemaal, als ik vanacht niet aan het bevallen ben reageer ik morgen weer!

11. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Bos, fijn dat de uitslag, op het hb na, goed was! Heb je zelf gemerkt dat je hb laag was? Je gaf laatst wel aan dat je weinig conditie hebt. Misschien heb je nu de verklaring? Hoop dat het snel weer op peil is meid!

@Idm, kan me voorstellen dat je liever niet hebt dat het kindje veel groter is. Het moet er ook nog uit! Jesper was 3570 gram en 53 cm. Ben heel benieuwd naar deze. Hij werd iets kleiner geschat (voor zover ze dat juist kunnen schatten). Maar nu ik over tijd loop, zal ie wel in de buurt komen of zelfs zwaarder zijn. Ik ben op dit moment 11 kilo aangekomen, zit nu op 78 kg. Hoewel dat natuurlijk niets zegt over de grootte van het kindje.

Ik ga m'n bed op zoeken. Ben moe en eigenlijk is het alweer veel te laat geworden. Morgenvroeg komen m'n schoonouders gezellig op de koffie. Als 's middags alles nog rustig is en ik me goed voel, ga ik even naar een verjaardag van een vriendin. Zie wel hoe het loopt. Slaap lekker allemaal!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @missx: ja mijn conditie is het enige maar ben niet extreem moe (wel iets maar ja is ook wel logische denk ik met 28 weken) en ben ook niet duizelig ofzo...

gaat vast snel omhoog met die pillen.

11 kilo aangekomen is niet veel zeg. ik was bij lars 20 aan gekomen en nu al 7,5.

lars werd geschat op 7 a 7,5 pond (de dag voor de bevalling) en was negen. (wil niemand bang maken hoor :D)

13. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden. Eens kijken of dit lukt vanaf m'n telefoon. Lig nog in bed na weer een rotnacht. Jesper slaapt nog! En Jeroen ligt ook nog te pitten naast me. Vannacht is Jesper weer best veel huilend wakker geworden om na een paar seconden weer in slaap te vallen. Jeroen hoefde er maar een keer naartoe. Valt me wel op dat ie na zo'n nacht 's ochtends langer slaapt. Das dan wel weer fijn. Denk dat ik zo maar onder de douche spring, kan toch niet meer slapen. Nou Idm, vandaag is de grote dag! ;) Hopelijk is het bij jou al begonnen?! @Bos, gelukkig ben je er niet moe van! 11 kilo is heel netjes ja, maar 20 ook! Ik ben de afgelopen weken nauwelijks nog iets aangekomen, terwijl m'n buik wel flink is gegroeid. Over die groeiecho's: heb idd vaker gehoord dat ze er helemaal naast zaten, dus ik hecht er niet te veel waarde aan. We wachten het maar af.

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Nog geen baby's zie ik? Gelukkig is de dag nog lang.

@MissX: ben je wel een beetje fit na die rumoerige nacht?

@Bos: hoop voor je dat de ijzertabletten je wat extra energie geven, nooit verkeerd!

Ik ben ontzettend chagrijnig, maar dat komt met name doordat ik gisteren al de hele dag hoofdpijn had en vandaag nog steeds. En dan is onze jonge kat ook nog weg, al twee nachten niet thuis gekomen, terwijl hij normaal altijd in de buurt is. Daar baal ik van! Sneu voor Frank, die moet het natuurlijk ontgelden!

Gaat er iemand vandaag nog wat leuks doen? Ik ga zo even zonnen bij de sportschool en vanmiddag willen we even naar de stad wandelen met ieder een kinderwagen.

Ik was bij Ronja 17 kilo aangekomen en die woog 3600 gram, was vlak voor de bevalling nog op een kleine zes pond geschat. Kasper werd net onder gemiddeld geschat en woog 4350, bij hem was ik 14 kilo aangekomen. Maar beide gingen er heel snel uit. Bij Ronja heb ik drie persweeen meegeperst, bij Kasper twee. Oftewel: het zegt allemaal helemaal niets!

15. gimena

gimena Niet meer actief

even weer gespiekt :) ga nu verder met poetsen:)

16. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een kort berichtje, er zijn helaas nog geen tekenen van komst. Later reageer ik meer!

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik heb ook even gespiekt maar helaas nog niets :( kom op beebs! Het is tijd hoor!

18. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden,

@Anneke, ik kan je de hand schudden. Zijn we lekker samen chagrijnig! Bah, wat een kl#te nacht zeg! En ik vertik het gewoon om nu tegelijk met Jesper te gaan slapen. Wil echt even een momentje voor mezelf. Dan maar even rustig op de bank. Bah, ben er zo klaar mee!!!!!!!!!!!!
    Wat vervelend dat jullie katje weg is! Hoe oud is ie? Was ie al vaker buiten geweest? Toen wij vroeger katjes hadden, bleven ze soms in het voorjaar ook wel eens weg, waren ze 'op jacht', om dan na een paar dagen weer vrolijk terug te keren. Hopelijk is dat bij jullie nu ook het geval?
    Jee, bij jou klopte de metingen dus ook niet. Bij Jesper hadden ze het goed ingeschat. We zullen wel zien nu.
    Is Frank vrij vandaag?

@Ukkie en Gimena, lief dat jullie zo meeleven! Helaas nog niks hier...

Ik heb besloten om vanmiddag niet naar die verjaardag van die vriendin te gaan. Begrijpt ze gelukkig goed, ze is zelf ook zwanger ;) Is echt een beetje teveel anders. Vanavond ook alweer op en neer naar de vk, dus wil Jesper er ook vroeg in hebben. Ga vanmiddag als ie wakker is gewoon lekker met 'em in de tuin zitten en nog even naar de supermarkt hier in het dorp om een paar boodschapjes te halen. Vindt ie altijd leuk, in het karretje zitten en 'helpen' met op de band leggen.
    Verder dus geen plannen voor vandaag. Schoonouders zijn vanmorgen gezellig langs geweest en schoonmoeder bood aan om Jesper morgenmiddag even daarheen te doen. Fijn!

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Nog geen kleine dus? Hmmm jullie hebben allebei kindjes die nu al dol zijn op hun moeder!

Hier weer een opklaring in mijn humeur. Een half uurtje sporten en tien minuten zonnen deden wonderen. Zijn net even met zijn vieren naar het bevrijdingsfestival geweest, Ronja is voor het eerst op de draaimolen geweest. Ze vond het super! Alleen daarna weer in debuggy was een ander verhaal!

@MissX: groot gelijk dat je rustig aan doet, uitgerust beginnen aan de bevalling helpt je enorm! Fijn dat je sowieso vanavond naar de vk gaat. Misschien kun je nu wel gestript worden!

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Bij de draaimolen!

Deel Deze Pagina