Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey!

Ohjee, het begint hier nu ineens heel erg hard te waaien en het onweer komt steeds dichterbij. Hier hou ik dus echt niet van he! Regen en wind: heerlijk, maar onweer: no way! Hier is het twee jaar terug flink ingeslagen, sindsdien vind ik het doodeng!

@Flotsje, de heenrit ging redelijk. Jesper deed z'n slaapjes 's ochends en 's middags in de auto. Zodra ie wakker werd, hield ie het nog maximaal een half uur vol. Dan zette hij het op een huilen. Echt zo dat ie zichzelf helemaal overstuur werkt zeg maar. Vind dat heel moeilijk om aan te horen en te zien, zo aan het zweten en schreeuwen en verdrietig! Dus dan moesten we maar weer stoppen. Op de heenweg zijn we ook rond 15.30 uur gestopt in Buhletahl (Zuid Duitsland) en hebben we daar een hotel gepakt. Volgende ochtend na het ontbijt weer verder gereden, op dezelfde manier. Maar terug was gewoon drama. Hij sliep telkens maar heel kort en huilde gewoon heel erg veel. Niet leuk, dus dan doen we voorlopig maar niet meer. We konden hem soms nog heel even (tien minuutjes ofzo) stil houden door liedjes te zingen of hem interessante dingetjes in handen te geven. Maar daar trapte hij op een gegeven moment ook niet meer in, haha!
    Spannende wedstrijd net he?! Wel leuk dat Duitsland heeft gewonnen, vind ik. Lekker gebbq'ed?
    Voel je je al anders? ;)

@Bos, Jesper zit sinds ongeveer vier weken in de autostoel. Römer King Plus. Was als de dood dat ie daar niet in zou willen of er niet in zou willen slapen. Maar gaat prima hoor! Volgens mij vindt ie het ook leuker dat ie ons nu kan zien. En in de slaapstand ligt ie nog best lekker onderuit.
    Hier begint het nu ook te regenen. We hebben alleen de ramen dicht vanwege het onweer. Balen, want nu kan het nog niet lekker doorwaaien in huis!

Pff, heb me vandaag al twee keer gedouched. Denk dat ik er zo maar weer onder spring. Plak plak plak...

Kus

2. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @missx, jmmr dat je er niet tegeb kan, ik lig nu in bed, de ramen wijd open... Heeeeerlijk dat gedruppel, de wind en de donders.
    Maar als je een nare ervaring hebt gehad ist wel anders.

Hier all rustig. Geen ongi nog.
    Wel ineens pukkeltjes...

Morgen 6jr getrouwd!!
    Lekker vieren met n chille dag op strand.
    MaNdag uit eten.
    En dochterlief uit logeren :)

Grodtjes

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

goedemorgen allemaal:

Missx: volgende keer maar gewoon met het vliegtuig!! dat is goed te doen hoor!! Hebben wij gedaan toen Bran 6 maanden was en ging super... Haha voel me niet echt anders.. maar ik ben altijd erg goed in mezelf gek maken dus hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik vanalles voel...

@elionorah: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Heb je altijd pukkeltjes voor nod of niet?? verder klachtjes? ook al zo spannend!!!

Pff wat is het weer warm, had gehoopt dat het wat zou afkoelen maar is boven nog steeds 33 graden.... Bram heeft wel redelijk gaan slapen ebn wel twee keer bij hem geweest vannacht.. een keer omdat hij zo stil was haha hoe gek kan ik mezelf maken.. en een keer omdat hij 1 kreet slaakte.. heb hem even wat nat gemaakt en wat te drinken gegeven maar denk dat het meer voor mijn eigen gevoel was als voor hem... hoop in ieder geval dat het snel wat afkoelt....

vandaag heerlijk niks gepland.. is het ook te warm voor hihi.. vanavond lekker bbq en voetbal!!! ik vind het nu al spannend!!

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @MissX: welkom terug! wat vervelend dat je vriend net aan het einde van de vakantie zo'n last krijgt van zijn rug, jij ook nog migraine en Jesper acute drukte. Ronja is ook helemaal uit haar ritme hoor door het warme weer, denk dat het erbij hoort. Ronja gaat straks wel gewoon op zwemles hoor. Het echte aanleren doe ik niet, ik train ze echt op wedstrijden. Wie weet wil ze dat later ook gaan doen. Lijkt me wel leuk, maar ze moet straks toch zelf kiezen wat ze leuk vindt!

@Elionorah: gefeliciteerd met je trouwdag. Hoop dat je ervan geniet.

Wij hebben gisteren echt een super bbq feestje gehad. Ik verwachtte ongeveer vijftien personen, maar er waren er maar liefst vijfentwintig. De hele tuin zat en stond vol en het was echt leuk. Rond een uur of een werd het echt noodweer, ging ineens de party tent ervandoor...

Het is hier nu wel iets koeler dan gisteren, maar overdag vond ik het nog behoorlijk warm.

Veel plezier straks met voetbal kijken. Wij kijken gewoon thuis, vanwege Ronja...

5. gimena

gimena Niet meer actief

@elionorah gefeliciteerd met jullie trouwdag

6. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Het gaat hier eindelijk eens wat afkoelen, heerlijk!
    We hebben een heerlijk weekend gehad, gister ben ik nog lekker wezen zwemmen en daarna hebben we niet veel bijzonders gedaan.

Jaja ons meisje loopt!!! Echt zo leuk om te zien. Ze kan nog niet vanuit zit gaan staan, maar dan kruipt ze naar de muur ofzo. Dan gaat ze staan en loopt ze echt overal naar toe (zonder iets vast te pakken). Ik ben zo trots op haar!

@elionorah, gefeliciteerd met jullie trouwdag!

7. flotsje

flotsje Niet meer actief

8. gimena

gimena Niet meer actief

ziet er positief uit! wat dacht je we beginne even een maand eerder :p GRAPJE

9. flotsje

flotsje Niet meer actief

haha zoiets ja.. vorige keer 4 maanden en nu dit dat geloof je toch gewoon niet....
    zit ook direct in de stress haha

10. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen positief. Een streep is een streep.
    Leuk hoor!
    Ik zou geloof ik ook wel even schrikken dat het zo snel zou zijn.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @flotsje: spannend. maar hij lijkt behoorlijk positief toch... wanneer was je NOD? waarom zit je in de stress?

12. gimena

gimena Niet meer actief

flotsje niet in de stress schieten hoor!het wondertje wou eerder komen ;) btw je kv test is ook zeer duidelijk! nogmaals gefeliciteerd!!

13. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Oh Flotsje GEFELICITEERD!!! :$ Wow zeg, jij bent super vruchtbaar! Dit is echt een duidelijke streep hoor! Kan me wel voorstellen dat je ervan schrikt. Hoe reageerde je vriend?! Wanneer heb je getest? Had je toch je twijfels? Want je voelde nog niets aparts toch? En je NOD zou toch pas volgende week zijn?

@Elionorah, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Gisteren leuke dag gehad? En vanavond lekker uiteten, veel plezier!

@Anneke, jeetje jullie hadden de tuin vol zaterdag! Wat een gezelligheid he?! Beetje jammer van de partytent ;)...

@Idm, kan me voorstellen dat je trots bent! Zou ik ook zijn! Valt ze nog veel of valt dat wel mee? (hihi, leuke woordspeling) Ik denk dat ik m'n hart zou vasthouden als Jesper eenmaal loopt. Zou zo bang zijn dat ie met z'n koppie op de stenen valt buiten ofzo! Ben echt zo'n miep daarin, moet daar echt makkelijker in worden. En ik was degene die altijd vond dat m'n moeder zo overbezorgd was. Nu ben ik het zelf!

@Gimena, wat is een kv test?

Vandaag weer gewerkt. Mocht lekker om 11 uur beginnen vanwege de wedstrijd gisteren. Hebben jullie gekeken? Jeetje zeg, wat een spanning. Ik zag eruit alsof ik zelf gespeeld had! Echt balen dat ze het niet gehaald hebben. Maar eerlijk is eerlijk: Spanje was beter. Laten we het maar niet hebben over hoe er gevoetbald werd...

Ga zo heerlijk de bank op. Jesper ligt er lekker in. Hij is weer helemaal in zijn ritme gelukkig. Hoewel ik wel merk dat ie nog wat last heeft van de warmte hoor. Vriendlief blijft nog een paar dagen thuis vanwege zijn rug. Hij kan wel voor Jesper zorgen.

Woensdag krijgt Jesper de 11 maanden prik. Iemand hier al ervaring mee? Vind dat altijd zo sneu voor hem. Maar ben vooral bang dat ie er ziekjes van wordt. Tot nu toe kreeg ie wel steeds verhoging na een prik en was ie wat jengelig.

Morgen nog een dagje werken en dan woensdag weer een dagje vrij. Dat breekt altijd zo lekker de week.

Liefs!

14. flotsje

flotsje Niet meer actief

haha in de stress omdat ik bijvoorbeeld gister nogal wat biertjes heb gehad.. en omdat ik me even moet aanpassen aan wat wel en niet... en met mijn werk is ook altijd lastig, daar is soms best veel agressie is niet erg als ze weten dat je zwanger bent kan ik beter uitkijken maar zoals in het begin wil ik het nog even niet delen.. hihi en ook wel beetje stress om het idee, hoe gaat dat zijn dadelijk met dikke buik en bram... en moet sowieso naar ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging vorige keer.. hihi en nog zoveel meer waar ik aan denk haha...

@missx: vanmiddag getest heb hem er half uur later oo gezet.. mijn man was ook helemaal door het dolle...hij was net vertrokken naar het werk toen ik de test deed... heb hem gezegd direct terug naar huis te komen hihi allebei direct in tranen... twijfel inderdaad nog nod zou vrijdag zijn hihi... ga morgen proberen een digitale te kopen...

oh ja en een kv test is een van kruidvat hihi ook nog even voor jullie:
    Bekijk bijlage 85108

word er helemaal blij van...

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Flotsje: ik had ook een hele onduidelijke streep toen ik zwanger was, maar Ronja is er toch echt...

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Idm: wat stoer dat de kleine meid nu al kan lopen!!!

17. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Hier nog een onduidelijke streep vorig jaar, maar een streep is een streep!

@flotsje, wanneer zou je nu uitgerekend zijn?

Als je kleine meid valt, valt ze gelukkig vaak op haar kont. Maar een zondag had ze voor het eerst een tand door haar lip, ze viel ongelukkig op een speeltje. Maar met een waterijsje erop was het al snel weer goed.

@missx, Hier krijgt ze de 11 maanden prik pas eind augustus. We lopen een maand achter omdat ze een keer ziek is geweest.

Onze kleine meid is weer naar 2 slaapjes per dag gegaan. Het is echt een poosje 1 geweest. Ik vind het wel lekker dat ze 2 slaapjes doet. Hoelaat zijn jullie kindjes s'morgens wakker?
    Ze is hier meestal om 6 uur wakker en is niet van plan om dan nog te gaan slapen.

18. gimena

gimena Niet meer actief

@ missy kruitvat test van flotsje.had heb al op een andere form gezien ;)

19. gimena

gimena Niet meer actief

ik heb steeds mee last van dat ik het spanneder vindt worden hahah. en zit aan me laaste strip hahaha

20. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hallo!

Is het bij jullie al noodweer? Hier in het oosten nog niets te merken. Pff, mag van mij wel een buitje komen! Even wat afkoeling is welkom! Vanmiddag met Jesper weer naar het cb geweest voor de 11 maanden prik. Is dezelfde als de vorige keren. De 14 maanden prik, is een andere, die schijnt qua mogelijke reacties heftiger te zijn. Dan kan er zelfs na 5 dagen nog een reactie optreden. Heb Jesper net gelijk maar een zetpilletje gegeven. De vorige keren kreeg ie verhoging en was ie duidelijk jengelig. Zo sneu. Oh wat krijste hij hard vanmiddag!

@Flosje, kun je het ondertussen al een beetje beseffen? Het is toch echt zo meid! Zo leuk! Houden jullie het nog even voor jullie of ga je het al aan iemand vertellen.

@Iedereen, met hoeveel weken hebben jullie het bij de eerste verteld? Wij met 5 weken aan de (schoon)ouders en broer en zussen. Met 8,5 week (na de 1e echo) aan de rest van de wereld. Hadden toch de echo al gehad en zaten net voor Kerst. Had geen zin om tegen iedereen geheimzinnig te doen. Daarbij: kon gewoon niet wachten om het van de daken te schreeuwen, haha!

@Idm, Jesper doet ook nog twee slaapjes, heeeel soms nog drie zelfs. 's Ochtends is hij ergens tussen half 7 en 8 uur wakker. Veelal rond 7.00 uur. Meestal gaat ie rond 9.00 uur nog even terug tot ongeveer 9.30 uur. En dan 's middags nog een kleine 2 uurtjes. Voorheen kon ik hem 's ochtends nog meteen na de fles terug leggen en da sliep ie zo nog even door. Maar dat zit er nu niet meer in. Hij wil dan echt spelen en is helemaal hyper de flieper!

@Gimena, ja spannend he?! Als ik volgende week ongi ben geworden, dan gaan wij er echt voor. Vind het nu wel heel dichtbij komen! Soms denk ik heel even: ojee, waar beginnen we aan! Maar al snel denk ik dan: het wordt vast geweldig. Druk is het toch wel...

Pff, eigenlijk te warm voor, maar ik ga pannekoeken bakken. Lekker! Eens kijken of Jesper dat lust, met een beetje jam of stroop. Ben benieuwd!

Kus

Deel Deze Pagina