Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Sorry dat ik nu pas reageer, maar heb even genoten van het mooie weer, haha!

Vanmiddag bij de gyn geweest. Hij heeft weer even onderzocht en ziet iig geen reden om niet in te leiden, dus dat is mooi. Ze leiden in principe niet in het weekend in, tenzij er echt medische noodzaak is en dat is niet het geval. Nu is alleen de pech dat voor a.s. maandag al drie inleidingen gepland staan en er dus eigenlijk geen plek is. Ik moet zondagavond naar de verloskamer bellen om te vragen of de lijst al kleiner is. Het kan natuurlijk zijn dat een van die drie dames ondertussen al spontaan bevallen is. Daar hebben ze zondagavond meer zicht op. Als ze dan nog geen zekerheid kunnen geven, moet ik maandagochtend om 7.00 uur weer naar de verloskamer bellen en dan hoor ik of ik die dag terecht kan. Nog niks geen zekerheid nu dus. Als er geen plek is, wordt het waarschijnlijk dinsdag. Nou dus maar hopen dat het ondertussen toch spontaan door zet. Ik heb na het toucheren vanmiddag wel meer krampen gekregen, maar nog geen echte weeën helaas. We wachten dus maar weer gewoon geduldig af. Merk wel dat ik me gelukkig beter voel dan gisteren, omdat ik vannacht echt beter heb geslapen en vanmiddag na de afspraak ook nog even lekker naar bed ben geweest.

@Bos, zit je haar weer mooi? Lekker he, even tijd voor jezelf bij de kapper! Hoe is het met Lars?

@Gimena, fijn dat het goed met je gaat! Waar hou je je op het moment mee bezig? Nog druk in het huis? En ben je nog wat gaan doen met je Reiki-diploma?

@Idm, oh meid ik hoop zo voor je dat het doorzet! Hoe vond hij het strippen? Ik vond het best pijnlijk... Als het nou niet doorzet, wat ga je dan dinsdag bij de gyn bespreken? Eventueel ook inleiden? Hou ons op de hoogte he!

@Anneke, mocht het zo zijn dat ik in het ziekenhuis terecht kom, dan probeer ik echt je te sms'en hoor! Wil jullie natuurlijk heel graag op de hoogte houden. Jullie leven allemaal zo lief mee!

@Quint, hoe voel jij je? Hoe is het met je man? Kan ie het allemaal een beetje bevatten? En hoe is het met de kleine vent? Lukt het lopen ondertussen een beetje?

Nou, heb lekker de hele avond buiten gezeten. Net even de planten water gegeven. Nu nog even de bank op en dan hopelijk weer een redelijke nacht.

Slaap lekker alvast!

2. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nou meiden, zou het hier dan toch begonnen zijn? Om 22.05 een echte wee, om 22.30, 22.45 en 23.03 uur ook weer. Deze moest ik echt weg puffen, weet nu weer hoe het voelt! Wie weet gaat het misschien toch beginnen. Hoop het zo! Duik nu lekker m'n bed in om nog wat slaap mee te pakken. Maar voor hetzelfde geld blijft het gewoon hierbij, kan natuurlijk ook. Doeii!!

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @missX: en? heb je nog steeds weeën?

@idm: hoe is het bij jou? ook al echte weeen?

Hier vandaag een leuke dag in de planning. Zo eerst naar babyzwemmen, daarna squashen met Frank, vanmiddag waarschijnlijk naar mijn schoonouders op de camping.

Nog twee kilo en dan ben ik mijn zwangerschapsgewicht weer kwijt, lekker he?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @missx: met lars alles goed. oh spannend hoop dat het doorgezet heeft vannacht :D

@anneke: lekker hoeveel kilo was je aangekomen?

5. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik heb een berichtje van MissX gekregen:

Hoihoi! Vanmorgen om 5.20 uur is Lars geboren! Het was een heftige, vrij vlotte bevalling. We zijn zo gelukkig! 3910 gram en 53cm lang! Zo'n mooi ventje. Mogen misschien morgen al naar huis :)! Liefs, Chantal

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Bos: 14 kilo was ik aangekomen, valt wel mee dus...

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    MissX, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON EN BROERTJE!!!!!!!! Geniet ervan! Hopenlijk mogen jullie snel naar huis.

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Miss.. Van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoontje en broertje!! Fijn dat hij er dan eindelijk is!

9. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Missx, gefeliciteerd met je zoontje! Fijn zeg dat hij er eindelijk is!

Wij hebben gister ook ons zoontje gekregen. Ik had begin van de avond regelmatig wat harde buiken maar die waren niet pijnlijk. Toch maar even gebeld en we hebben besloten om richting het ziekenhuis te gaan. Daar aangekomen bleek ik al 5 cm ontsluiting te hebben. Ze hebben mijn vliezen gebroken en toen kwamen de weeen echt op gang. Een uur later had ik volledige ontsluiting en na 20 min persen was hij er eindelijk. Hij heet Lennart en weegt 4190 gram, alles gaat goed en we zijn nu weer lekker thuis.
    Ik reageer snel weer!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wow dubbel babynieuws

missx: gefeliciteerd met jullie zoon lars. super leuke naam :D fijn dat het eindelijk heeft doorgezet

idm: van harte gefeliciteerd met jullie zoon. super snel gegaan zeg. klinkt bijna als de ideale bevalling voor zover je een ideale bevalling kan hebben haha. fijn dat je al vijf cm had zonder dat je het echt door had...geniet ervan...

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Idm, GEFELICITEERD met jullie zoon en broertje! Veel geluk samen! Fijn dat alles goed is verlopen.

12. gimena

gimena Niet meer actief

@missx GEFELICITEERD MET DE GEBOORTEN VAN JULLIE ZOONTJE.
    op de vraag van de laatste keer. druk in huis bezig., werk zoeken.,pendelen,3d kaarten knutselen,white Time healingen doen.
    en dat was het zo beetje dus nog heeeerlijk druk:)

@IDM
    GEFELICITEERD MET DE GEBOORTEN VAN JULLIE ZOONTJE+BROERTJE

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Idm: super meid, gefeliciteerd met de geboorte van Lennart. Fijn dat jullie alweer lekker thuis zijn. Hoe voel je je vandaag?

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Idm!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje! Lekker genieten!!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    geniet van jullie moederdag meiden.

hier verwend met een ontbijt op bed om negen uur, een mooie kleurplaat helemaal volgekleurd haha en fietsstoel voor achterop...

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nieuws van MissX! Vanmorgen smste ze dat nog niet zeker was of ze naar huis mochten vandaag, aangezien Lars steeds zo misselijk was. Vanmiddag kreeg ik een berichtje dat ze thuis waren en dat de kraamhulp Lars de komende 24 uur extra in de gaten moest houden. Morgen is ze weer online, dus dan horen we het hele verhaal!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's van de beide kersverse moeders hier in ons clubje, maar kan me ook voorstellen dat jullie het veel te druk nu hebben om hier te schrijven, doe maar lekker rustig aan en geniet ervan!

Hier alles goed. Kasper slaapt steeds rustiger tussen zijn voedingen door, dat geeft mij ook rust. Kon net zelfs rustig mijn haren kleuren en in bad, terwijl hij rustig doorsliep. Heb ook een puckababy besteld, om hem in te kunnen bakeren en hoop dat die ons aan wat meer nachtrust gaat helpen.

Het zonnetje is er alweer lekker bij, dus ik denk dat ik na de volgende voeding van Kasper even met hem en de hond ga wandelen. Lekker naar buiten in de zon, echt genieten. Kasper kan er ook goed tegen merk ik. Ronja was vorig jaar gevoeliger voor de warmte, maar dat komt misschien ook wel doordat zij zo blond en bleek is. Dit jaar gaat het met haar ook een stuk beter. Gisteren heeft ze heerlijk gespeeld in een klein zwembadje bij mijn ouders in de tuin.

Moederdag was hier ook geslaagd. Frank had tijdens een nachtvoeding allemaal waxinelichtjes buiten gezet en gaf me buiten met een lekker wijntje een dagje uit cadeau. Lief he? En Ronja had een theepot van karton betekend bij de kinderopvang. Kasper gaf me nog niets, niet echt attent he dat kind ;)

Meiden, fijne dag weer!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Ja, ik ben ook heel erg benieuwd naar de verhalen en foto's. Wij wachten ze geduldig af, rustig aan dames!

Fijn dat jullie een leuke moederdag hebben gehad. Wij doen daar niks aan eigenlijk. Gisteren een nieuw bed voor onze jongen opgehaald en wat foto's besteld, altijd leuk. Ga zo strijken ;) daarna op stap samen met de kleine en dan koken. Vanavond komt iemand van moeders voor moeders hier langs en morgen heb ik de eerste echo al, wel een beetje spannend maar ik denk toch dat alles goed zit.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben ook benieuwd naar de verhalen maar inderdaad eerste ven genieten en tot rust komen hoor. jullie zullen wel veel bezoek krijgen

@Quint: drukke dag vandaag. jee morgen echo. spannend...

@anneke: wat lief zeg dat hij je een dagje weg cadeau heeft gegeven. jammer dat kasper nog niks had haha

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Zoons zijn blijkbaar toch minder attent dan dochters haha!

@Quint: gaat jouw zoontje niet naar de kinderopvang? want daar heeft Ronja haar prachtige knutselwerk gemaakt. Spannend morgen je eerste echo. Ik denk ook dat het goed zit, maar je wilt het natuurlijk wel even zien ook!

@Bos: jouw fietsstoel was vast een grote verrassing ;), toch handig hints geven!

Deel Deze Pagina