Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Quint: ik ben nog niet mijn werk kwijt, maar kan hier nog maximaal drie kwart jaar blijven. Dus lijkt het me verstandig om nu alvast wat anders te zoeken!

@MissX: wat een mooie foto's van Lars, snap heel goed dat je stapelverliefd op hem bent. Ik hoop voor je dat je antibiotica goed aanslaat en helpt je weer wat fitter te krijgen! Ik ben inmiddels helemaal over op de fles. Doordat ik afwisselde, ging mijn productie heel erg naar beneden. Het heeft me trouwens wel aan wat meer energie geholpen, borstvoeding neemt toch wel veel!
    En ik hoop ook dat je je over zes weken zo voelt als ik. Ik ben echt heel tevreden over mijn herstel. Nu was ik natuurlijk ook gelijk heel goed uit de bevalling gekomen, maar toch. Dit voelt wel echt lekker!

Hier een drama ochtend tot nu toe. Ronja en Kasper waren beide al om half zes wakker en heel huilerig. Weet nog steeds niet wat het deed, maar inmiddels zijn ze beide weer wat rustiger. Gelukkig maar. Er is vanmorgen feest bij de kinderopvang waar we eigenlijk naartoe wilden, maar we moeten maar even kijken of dat gaat lukken. En vanmiddag ga ik naar het vrijgezellenfeest van een vriendin die de 26e gaat trouwen. We gaan poldergames doen, ben heel benieuwd wat dat gaat worden. Het enige nadeel is dat het wel twee uren rijden is...

Jullie allemaal een heel fijn weekend!

2. gimena

gimena Niet meer actief

@missx wat mooie spam,s :) echt een mooi kindje kan het niet vaak genoeg zeggen.
    sophie maakt het erg goed.
    of dat ze goed loopt volgens haar leeftijd geen idee na verhuizing en de cb die een fout heeft gemaakt mag ik pas in juni weer om te kijken hoe me meisje het doet:)
    zal een kijken of ik een slapende spam vindt doen sophie klein was:)
    ze is over aantal dagen gewoon 1jaar en 6 maanden aaaah nog 6 maandje en daarna en ze is gewoon 2 GIL.

3. gimena

gimena Niet meer actief

4. gimena

gimena Niet meer actief

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gimena: ah wat een dotje zeg... grappig vind ik dat altijd dat die spenen zo groot lijken bij die kleintjes

@all: sorry dat ik er zo weinig ben. ben druk in huis en met de babykamer en lars heeft beetje last van ik denk zijn laatste kiezen die doorkomen en ga af en toe nog wat klussen bij mijn vriendin en hebben ook nog veel verjaardagen, feestjes en afspraken met vrienden en familie. ik probeer wel alles mee te lezen maar als ik dus niet op iedereen reageer sorry...

6. gimena

gimena Niet meer actief

@bos sophie was erg kleine en de speen was idd ook gewoon te groot maar een kleine wou ze niet haha

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Gimena, wat een lieverd!!!! :)

Anneke, wat vervelend van je werk, zeg. Ik hoop dat je snel iets anders vindt. Valt het banenaanbod je mee of tegen?

8. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hoe is het met jullie? Hebben jullie een leuk weekend gehad?

Ik verga van de spierpijn van het vrijgezellenfeestje van zaterdag. We hebben polderspellen gedaan en ik heb echt overal pijn. Zelfs in mijn voeten heb ik spierpijn, das toch niet normaal? Heb er gisteren en vandaag mijn hardlopen om overgeslagen, ik hoop maar dat ik morgen of overmorgen wel weer kan lopen. Dat is dan mijn laatste training voor de loop van zondag. Ik heb er zin in en afgezien van de spierpijn denk ik ook wel dat ik er klaar voor ben. En dat binnen de acht weken na mijn bevalling, ben ik toch wel een beetje trots op mezelf.
    Gistermiddag gezellig kraamvisite gehad van twee oud collega's, was erg gezellig. Zo meteen gaat Ronja naar de kinderopvang. Frank heeft avonddienst, dus dan ga ik even naar de sportschool. Even kijken of mijn spieren met wat lichte inspanning wellicht opknappen.
    Wat vinden jullie trouwens van deze outfit voor de bruiloft van een vriendin van mij? Kan het of is het niet geschikt?

@Bos: wat een drukte heb je meid, logisch dat je dan even wat minder langs komt. Geeft helemaal niets! Denk je er wel om dat je jezelf niet voorbij loopt? Je bent natuurlijk wel behoorlijk zwanger inmiddels.

@Quint: ik vind het inderdaad jammer van mijn werk, heb het er goed naar mijn zin. Aan de andere kant: wat jij zegt over ontslagen worden in je verlof... dat is natuurljik nog veel vervelender. Er zijn nog niet zo heel veel geschikte vacatures. Dat had ik al wel verwacht hoor, maar ik houd mijn ogen gewoon open en dan komt er vast wel iets op mijn pad.

@MissX: hoe gaat het bij jou? Heb je al iets meer kunnen slapen?

@Gimena: wat een mooie foto's van Sophie, ze lijkt idd vrij klein. Maar ze was toch ook nogal vroeg geboren? Of had ik dat verkeerd begrepen?

Meiden, fijne dag weer!

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    jurkje

10. gimena

gimena Niet meer actief

@anne ja klopt:)ze was aan de vroegen kant geboren. met de echo berekening van ze met 36 weken en 2 dagen geboren.
    na onze berekening van mijn en me partner 37 weken en 4 dagen.
    maja ze gaan uit van de berekening van de echo he:p

Erg mooie jurk. :D

11. gimena

gimena Niet meer actief

en nu ziet ze er zo uit let net op der haren ze wil geen stiekjes of speeltjes is.

Bekijk bijlage 151355

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dat is bij Ronja ook zo, die trekt ze er gelijk uit... erg jammer is dat he? Mooie meid heb je hoor!

13. gimena

gimena Niet meer actief

ik wil echt zo heerlijk meisje meisje maar helaas:) ik vindt het wel jammer hoor:)

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ik heb de hoop dat als ze straks ietsje ouder is ze het door krijgt en de boel laat zitten... kettinkjes en armbandjes vindt ze nu al erg mooi en houdt ze vaak ook om. Van de week lakte ik mijn teennagels en toen wilde mevrouw dat ook... dus er is nog hoop. Wellicht voor Sophie ook?

15. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Even kijken hoe ver ik kom, want Lars is aan het wakker worden...

@Quint, wat naar dat je destijds tijdens je verlof bent ontslagen! Mag dat eigenlijk wel? Heb je ondertussen ander werk of ben je bij huis? Vertelde jij toen niet dat je geen oppas hebt voor de oudste als je gaat bevallen? Weet je al hoe je dat gaan doen?

@Anneke, ik weet idd nog van toen met Jesper, dat ik me echt stukken beter ging voelen toen ik na 6 weken stopte met het geven van bv. Fijn dat Kasper het zo goed doet op de fles!
    Wat een ontzettend leuk jurkje! Dat bolero'tje heb ik volgens mij in het zwart, vorig jaar gekocht voor de bruiloft van m'n vader. Vind het erg geschikt voor een bruiloft, heel feestelijk! Hopen op mooi weer nog.

@Gimena, wat een leuke foto's van Sophie! Prachtige meid hoor. Mijn nichtjes wilden ook heel lang niets in hun haren dragen. De oudste is nu 4 en sinds een paar maanden vindt ze het juist helemaal geweldig.

@Bos, maakt toch helemaal niet uit dat je niet elke dag schrijft! Lekker doen wanneer het uitkomt, doe ik ook ;) Let je wel een beetje op jezelf? Hoe gaat het met de moeheid?

Nou, Lars zet het ondertussen echt op een krijsen, dus ik schrijf later verder. Maar hier steeds beter hoor!

16. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ben ik weer...

Hier gaat het steeds wat beter. Volgens mij is Lars flink aan het regelen. Gisteren kwam hij bijna telkens om de twee uur! Heb er maar lekker aan toegegeven. M'n tepels helen goed en het voeden is steeds minder pijnlijk. Wel zit ik op het moment tegen een borstontsteking aan. Hoop dat ik het voor kan zijn! Straks maar eens goed voorverwarmen voor de volgende voeding en zorgen dat die borst goed geleegd wordt. Vannacht heeft Lars twee keer vier uur tussen de voedingen gelaten, dat was wel weer heel erg fijn!

Jesper is nog steeds van slag, maar het lijkt wat beter te gaan. We zijn er achter dat we niet te 'zacht' voor hem moeten zijn en hem toch ook wel af en toe even flink terecht moeten wijzen. Best lastig, want vind het ook zo sneu voor hem. Maar dat gejengel de hele tijd om niks, daar heb ik ook geen zin in. Af en toe even mopperen helpt wel, hebben we intussen gemerkt. Voel me best een beetje schuldig naar hem dat ik op het moment zoveel tijd en energie in Lars steek. Straks maar eens lekker pannekoekjes voor hem bakken en even heerlijk samen spelen. Komt vast goed allemaal.

De blaasontsteking lijkt nog niet verholpen door de kuur. Vanmorgen de urine laten checken en deze was wel schoon. Maar omdat de klachten aanhouden, heb ik toch nog een kuur toegewezen gekregen. Deze is wat langer. Hopen dat het helpt! Verder wordt de lusteloosheid en lamlendigheid gelukkig wat minder. Ik probeer zoveel mogelijk m'n rust te pakken. Ook krijg ik steeds weer wat meer kracht in m'n lichaam, gelukkig!

Vandaag was de kraamhulp voor het laatst. Vind het wel spannend allemaal nu hoor. Pff, ze heeft zoveel gedaan! Nu moeten we dat allemaal weer zelf gaan doen. Ach, komt vast ook goed. Ben wel heel erg blij dat Jeroen nu lekker twee weken vrij is.

@Anneke, ik wil straks nog wel allerlei advies van je hoor, hoe je het allemaal bolwerkt als je alleen bent met de twee kleintjes! Dat is iets waar ik namelijk heeeel erg tegenop zie. En dan vooral het voedingsmoment. Denk dat Jesper heel erg zal gaan uitproberen.

Nou, Jeroen heeft Jesper net opgehaald van het kdv en ze komen nu thuis. Dus ik ga even aandacht besteden aan 'al m'n mannen', haha!

Ben benieuwd hoe het bij Idm is!

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    miss.. fijn dat het al wat beter gaat!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @missx; fijn dat het wat beter gaat. zal zeker wel wennen zonder de hulp maar gewoon lekker rustig aan hoor. wat vandaag niet komt komt morgen wel (in je huis) je mannen zullen wel de nodige aandacht van je opeisen. hoop dat je snel beetje ritme kunt vinden.

met de moeheid gaat het beter. ik merk dat ik sinds dat we op vakantie waren veel beter slaap 's nachts en dus overdag veel minder moe ben. ga eigenlijk nooit slapen overdag omdat ik anders 's avonds wakker lig...

@anneke: netjes hoor je jurk. en wat is je buik al weer plat wauw... goed zeg dat je al weer zo fanatiek aan het sporten bent. ja ik denk wel om mezelf hoor lief van je. nog vier weken en 1 dag en dan heb ik verlof :D. kijk er wel naar uit..

@gimena: schattige foto en wat een lief jasje.
    jammer dat ze haar speltjes niet in wil houden. komt vast vanzelf.
    hoeveel woog sophie bij de geboorte?

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    bos.. fijn dat je beter slaapt nu :)

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Gimena.. wat een poppetje!

Miss.. lars is idd een beauty hoor! Ik kijk er ook zooo naar uit.. maar als ik dan je drama nachten lees denk ik hmm het mag nog wel even duren :)

Deel Deze Pagina