Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: haha grapjas heb toch liever geen 10 ponder hoor ook al is het hoofd dan misschien normaal..

2. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden!

Denk dat het schrijven in etappes wordt, want heb amper tijd, vandaar dat ik even niet geweest ben. Op zich alles prima hier hoor. Ik voel me goed en Jesper raakt steeds meer gewend. De schat! Probleem is alleen dat Lars zo ontzettend veel blijft spugen, heel veel krampen heeft en veel huilt. Hij slaapt daardoor amper, is soms wel 7 uren achter elkaar wakker. Vannacht weer een drama nacht gehad. Komen zelf amper aan slapen toe, erg vermoeiend. Gelukkig gaan de nachten wel beter dan overdag. Eén keer heeft hij er van de week 's nachts 5 uur tussen gehad! Maar helaas was dat een uitzondering. Vannacht hebben we zelf denk ik 3 uurtjes slaap gehad. Vanmorgen met Lars naar de ha geweest, hij denkt aan Reflux. Kunnen we morgenvroeg medicijnen voor ophalen. Hoop zo dat het werkt! Het vervelende is dat hij wel heel erg moe is en daardoor steeds minder kracht krijgt om te drinken. Straks ook weer: 4 minuten aan de borst en toen viel hij in slaap. Om vervolgens na 10 minuten weer totaal over de zeik wakker te worden en weer uren niet te slapen. Maar wel weer snel honger dus. We proberen nu het cirkeltje even te doorbreken door toch maar niet te snel aan te leggen, want dat kan de krampen ook in de hand helpen.

Pfff.... Was even vergeten hoe pittig het kan zijn! Maar komt vast allemaal goed. Gelukkig is Jeroen deze week nog vrij. Moet er nog steeds niet aan denken om de hele dag alleen met de jongens te zijn als Lars zoveel wakker is en zoveel huilt. Hoop dus op een snelle verbetering!

3. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Anneke, jeetje Kasper alweer 8 weken geweest! Wat gaat de tijd snel! Nog even en dan moet je weer aan het werk. Zie je daar tegenop? Of heb je er ook wel weer zin in?
    Goed zeg dat je ondanks de misselijkheid toch gelopen hebt zondag! En zo snel! Zou het je nooit nadoen, haha!
    Veel plezier vandaag op de trouwerij! Helaas niet heel geweldig weer...
    Hoe was het gisteren bij je buddy?!

@Bos, leuk dat je even lekker met z'n tweeën weg bent geweest! Ging het logeren van Lars goed? Wat lief dat je moeder je komt helpen met de gordijnen zeg!
    Goed dat je over vaderdag begint zeg! Moet nog maar eens iets bedenken hier. Dat weekend is Jeroen een weekend met vrienden weg, hij komt die zondag pas begin van de middag thuis. Hoef dus geen ontbijt op bed te verzorgen ;) Haha! Misschien dat ik voor een fietsstoel voor achterop de fiets ga? Jeroen weet zelf ook nooit iets te bedenken. "Ik heb alles al" is zijn standaard zinnetje...
    Oh, kan me voorstellen dat je je hart vasthoudt over de grootte van je kindje. Ze zeggen wel dat een tweede vaak wat groter is he, dan de eerste.. Bij ons klopte dat wel. Komt vast goed meid! Hoor trouwens ook heel vaak dat ze er goed naast zitten met die groeiecho's...

@Quint, welke kwaaltjes heb je? Ben je niet heel misselijk?
    Wokken is ook een leuk idee zeg voor vaderdag!
    Heb je nu weer goed contact met die ex-vriendin? Wel fijn om zoiets bijzonders te kunnen delen he!

@Ukkie, fijn dat alles goed was!! Leuk dat jullie een 3d echo laten maken. Plaats je hier dan ook wat fotootjes?! Hoe voel je je verder?

@Gimena, meid hoe is het met jou en Sophie!? En bevalt het goed in jullie nieuwe huis? Leuke buren?

Oh, voedingstijd! ;) Probeer gauw weer langs te komen.

P.S. Lars groeit gelukkig wel goed. Ben net met hem op het cb geweest om te wegen en hij is in 10 dagen 400 gram gegroeid! Zit nu op 4460 gram! :)

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @missx: fietsstoel voor achter is ook leuk ( heb ik gehad voor moederdag haha)
    kijk lars dus goed gegroeid. (mijn lars woog 4460 met de geboorte)
    ik hoop niet dat deze groter word.

vervelend dat hij zo weinig slaapt kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is. er moet wel wat aan de hand zijn als hij zo huilt. hoop dat de medicijnen voor reflux helpen. anders misschien kijken of hij geen allergie heeft... sterkte ermee.

5. gimena

gimena Niet meer actief

@missx sophie doet het erg goed. huisje bevalt super en we hebben tot nu toe erg leuke buren.
    hoe maak je het en hoe doen Lars en Jesper?

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hallo meiden,

@MissX: klinkt inderdaad als reflux. Slaan de medicijnen al wat aan? Hoop het voor je, zo zielig als je kindje steeds huilt. Morgen is Kasper alweer twee maanden. Gaat snel hoor! Maar sinds hij zes weken was, is hij ook een heel stuk rustiger geworden en volgens mij is dat wel gebruikelijk. Nog even doorbikkelen dus meid! Volgens mij doe je het super en als Lars zich beter gaat voelen, gaat het vast ook makkelijker!

Het afspreken met mijn buddy was erg leuk. Het was alsof we elkaar echt al kenden, dus heel gezellig!

En de trouwerij was ook ontzettend leuk, ik heb genoten. En wat straalde mijn vriendinnetje de bruid.

Kasper wil nu eten, dus tot morgen!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mag ik even spammen. vanochtend zomerfeest gehad op mijn werk (kdv) thema boerderij

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
  9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
  10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
  11. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hey bos, dat is lang geleden. Geen idee of je nog weet wie ik ben, maar je begon mee te kleppen met de juli mama's 2009 en werd uiteindelijk een aug. mama!
    Inmiddels heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt want heb afgelopen maand een vmk gehad. Wat gaat de tijd snel he! En jullie nu ook voor een 2e zie ik!
    liefs Nicole en een knuf van Jason

12. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ps lekker ventje heb je!!!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nicole: wat leuk om je hier tegen te komen.
    wat erg van je miskraam. hoever was je?
    hoop dat je net zo snel weer zwanger mag zijn als ik na mijn miskraam
    ja bij ons komt de tweede al over een maand of 2.
    thanks voor je compliment over mijn ventje hoe is het met jou kleine man?

14. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi!

@Bos, wat een ontzettend leuke foto's zeg! Echt stoer! Het plezier straalt er vanaf!

@Gimena, fijn dat het allemaal goed gaat en dat de buren leuk zijn. Dat is toch altijd maar afwachten. Wij hebben ook een hele fijne buurt hier. Wonen in een blok van 7 huizen, wij precies in het midden. Bijna allemaal gezinnen met kinderen, erg gezellig! Iedereen kan hier leuk met elkaar opschieten en een keer per jaar hebben we een bbq met z'n allen! Om beurten bij iemand thuis.

@Anneke, had ze een mooie jurk? Wij hebben hier van de vriendengroep al best veel bruiloften gehad. Altijd zo gezellig! Zelf zijn we nog niet getrouwd, hebben geregistreerd partnerschap. Dit willen we wel in de toekomst om laten zetten in een huwelijk, met alles erop en eraan. Maar het lijkt ons leuk als Lars dan iig drie jaar of ouder is, zodat ook hij het bewust mee maakt allemaal.

Hier lijkt het wat beter te gaan. Vrijdag begonnen met het medicijn. Helaas kwam alles er na 10 minuten weer uit, precies dus zijn probleem. Maar gelukkig hield ie het gisteren en vandaag wel binnen. Het schijnt een aantal dagen te duren voor het werkt, maar toch merken we al verandering. Weet dus niet of dat met het medicijn te maken heeft. Hij spuugt nog wel heel veel, maar huilt wat minder en slaapt overdag al stukken meer! Tussen elke voeding in ieder geval een uurtje, dus dat is erg fijn! De nachten gaan ook weer goed. Gisteravond om 21.30 uur gevoed en hij kwam daarna pas om 3.00 uur vannacht! Daarna om 7.15 uur. Knap he!? Dus eigenlijk maar één nachtvoeding gehad. Ook lijkt hij ineens stukken minder last van krampjes te hebben. Dit kan niet met het medicijn te maken hebben, want dat is puur voor het maagzuur. Zou hij daar dan al langzaam overheen gaan? Bij Jesper werden de krampen echt pas minder na 3 maanden!

Nou, ik ga lekker de bank op, finale kijken van The Ultimate Dance Battle. Fijne avond nog!

P.S. Morgen m'n eerste dag alleen. Jeroen heeft late dienst, van 14.30 uur tot 23.00 uur. Jesper is tot 16.00 uur op het kdv. Wordt wel even puzzelen morgen, want moet met Lars om 14.45 uur bij de osteopaat zijn en dan om 16.00 uur met hem Jesper ophalen. En dat terwijl hij eigenlijk telkens om 15.00 uur voor een voeding komt! Ik ga het morgen dus zo proberen te sturen dat ik hem om 13.45 uur voed, zodat ik om 14.30 uur in de auto kan zitten naar de osteopaat. Dan hoeft hij pas weer om 16.45 uur gevoed te worden, maar dan ben ik alweer thuis met beide jongens. Dan kan ik mooi rond 17.30/18.00 uur eten met Jesper (Jeroen kookt 's middags al, dus dat scheelt). En daarna Jesper in bad en in bed. En dan komt Lars pas weer rond 20.00 uur. Pff, hoop dat ik het zo ga redden! Ach, het erste dat er kan gebeuren is dat één van de twee de boel bij elkaar krijst en moet wachten ;)

15. gimena

gimena Niet meer actief

@missx wij wonen met 4 buren in een soort hofje.
    erg gezellig helaas is de linker kant niet sociaal.
    een bbq ligt hier ook al in de planning zou me erg leuk lijken.
    hoe gaat het met jou???

@all hoe gaat het met iedereen ?? hebben jullie een lekkere en leuke weekeind gehad??

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey meiden,

Alles goed?

@Gimena: klinkt inderdaad alsof je lekker op je plek zit daar. Wij doen ook ieder jaar met zijn allen een bbq en dat is erg gezellig. En heel veel buren hebben ook kleintjes. Dat lijkt me voor de komende jaren ook wel erg gezellig. De kinderen vanaf een jaar of twee/drie spelen hier heerlijk op straat!

@MissX: wat heerlijk dat het medicijn nu al effect lijkt te hebben. Ik denk wel dat het kan dat de krampjes nu al minder worden. Zou mooi zijn hoor! Zie je er tegenop om morgen alleen thuis te zijn?
    Mijn vriendin had een schitterende jurk, gebr. wit met bordeaux accenten. Met een halter, stond haar prachtig! Het pak van haar man vond ik niet mooi, dat was erg glimmend... Kan me voorstellen dat wanneer je al kinderen hebt, je wel graag wilt dat ze je trouwdag bewust meemaken. Wij zijn al 5,5 jaar getrouwd. Was wel echt heel erg leuk. Een dag om te vieren hoe blij we met elkaar zijn, dat is toch super?

@Bos: wat een leuke foto's!

Mijn weekend was leuk. Zaterdagochtend voor het eerst met beide kinderen babygezwommen. Ronja vond het erg leuk dat haar broertje met haar vader in het water was. Kasper was heerlijk ontspannen en lachte steeds. Groot succes dus! 's Avonds kwamen er vrienden langs op kraamvisite, dat blijft maar lopen. Erg leuk! En gisteren ben ik met twee vriendinnen naar de Toppers geweest. Ontzettend fout, maar we hebben wel veel lol gehad.

Hoe was jullie weekend? Wij gaan nu even bbq'en, Frank heeft m alvast aangezet en ik ga nu eerst even brood afbakken. Tot morgen!

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    gimena.. hier alles goed hoor :)

Bos.. heerlijk ventje heb je toch!

Anneke.. klinkt goed je weekend :) leuk hoor en gisteren lekker gebbqt heerlijk!

Miss.. hoe is het meisje? Trek je het een beetje? Knuffel!

All.. hier alles goed.. geen bijzonderheden. Vanmiddag om 16:45 afspraak bij het echo bureau voor de 3d/4d pretecho.. ben zooo benieuwd of ze op de echo;s van Sophie lijkt of dat het een totaal ander kindje is ;) en weer even de bevestiging dat het nog steeds een meid is maar daar ga ik na twee bevestigingen wel van uit. Ik laat jullie vanavond wel even meer horen!

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Oe Ukkie wat leuk! Heel veel plezier!!!

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ukkie: hoe was het bij de echo? Lijkt ze inderdaad op Sophie en is het nog steeds een ze?

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen!

echo was erg leuk! Het is idd nog steeds een meisje :) en ze lijkt op Sophie maar ook weer niet!

even een spam van haar gezichtje met handje:

Deel Deze Pagina