Wie nog meer in augustus voor een 2e? (1e kindje van augustus 2009)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissX28, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Mooi hoor!!! Hebben jullie al een naam voor deze kleine prinses bedacht?

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ukkie, mooie foto! Erg leuk!

Bos, lieve foto's van Lars, wat wordt hij al groot.

MissX, hoe gaat het nu met jou en je mannen? Lukt het een beetje in je eentje?

Zit niet lekker in mijn vel daarom ben ik er minder. Heel erg last van de hooikoorts, moe en chagrijnig + ruzie met manlief...

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Quint: oh minder dat je niet lekker in je vel zit. hoop dat je snel weer beter voelt.
    thanks ja hij word inderdaad groot. meneer kan nu uit een gewone beker drinken ipv tuitbeker. ikke is trots :D

hier ook weinig omdat ik beetje druk ben en erg moe de laatste week.

4. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hey meiden,

Sorry, even niet geweest! Dit is dan ook de eerste week dat Jeroen weer aan het werk is en moet zeggen dat ik het best pittig vind! Maar... het lukt me! :)
    Het is gewoon zo jammer dat Lars overdag weinig slaapt en het liefst op de arm is en anders huilt. Dat is nauwelijks te doen met nog een dreumes erbij. Snap het wel: rechtop is voor hem het fijnst, i.v.m. de reflux. Heb nu maar een draagzak besteld, zodat ik straks wat meer m'n handen vrij heb en hij toch aan z'n slaapjes toe komt! Wel goed nieuws: sinds gistermiddag is het spugen stukken minder! Zou de Nexium dan beginnen aan te slaan? Of is het het werk van de osteopaat? Of toeval? Haha, maakt me niet uit, ben erg blij! Gisteravond wel weer drama gehad met drinken. Hij is dan zo aan het huilen en onrustig tijdens het voeden: aanhappen, loslaten, aanhappen, loslaten, etc. Ben wel anderhalf uur aan het voeden geweest!
    Sinds het weekend heeft ie spruw. Ik merkte een prikkende pijn aan m'n borst, buiten het voeden om. Ook daar hebben we nu middeltjes voor. Hoop dat hij er geen last meer van heeft, schijnt toch wel pijnlijk te zijn in het mondje. Bij mij is het prikkende gevoel iig weg.

@Anneke, hoe lang ben jij eigenlijk met een nachtvoeding bezig? Hoe gaat dat bij jullie? Ik verschoon Lars altijd eerst en leg hem dan aan. Na een kleine tien minuten heeft ie een borst gedronken. Dan hoog houden: krampjes en boertjes weg werken. Dan heeft ie weer honger dus geef ik de andere borst. Daar drinkt ie vaak maar vijf minuten aan. Dan weer boeren en krampjes en maagzuur. Dan zijn we ongeveer 40 minuten verder, maar is meneer wel klaar wakker. Probleem is dat als we hem dan in bed leggen, hij weer begint te huilen, echt van de pijn volgens mij (maagzuur). Hij gaat alleen maar slapen als hij bij ons op de arm is. We leggen hem dan slapend in bed en dan slaapt ie gelukkig wel door tot de volgende voeding. Valt Kasper wel vanzelf in slaap in bed? Ben zo bang dat Lars eraan gewend raakt dat ie bij ons op de arm in slaap valt! Hij is natuurlijk nog wel hartstikke klein, maar toch... Op deze manier duurt een nachtvoeding bij elkaar zo anderhalf uur. Wil even vergelijken of jij ook zo lang bezig bent. Als we Lars toch in bed leggen, kunnen we er tien keer uit omdat ie alles bij elkaar krijst. Dan wacht ik liever tot ie op de arm in slaap gevallen is. Zo gaat het eigenlijk ook overdag. Als we hem wakker in bed of in de box leggen, is ie soms best een kwartiertje tevreden om zich heen aan het kijken. Maar in slaap vallen ho maar. Dan is het toch weer huilen geblazen, en flink ook!

Maar verder gaat het goed hoor ;) De geligheid is al stukken minder. Ook groeit ie hartstikke goed. En met Jesper gaat het ook goed. Hij heeft behoorlijke buien, maar denk dat dat echt met de leeftijd te maken heeft. Hij is wel heel lief tegen Lars! Wil hem telkens vast houden en kusjes geven. En hij komt met allerlei knuffeltjes aan zetten, haha! Vandaag is Jesper een dagje naar mijn moeder. Eind van de dag gaan Lars en ik daar ook heen. Eten we daar mee en kan Jesper daar in bad. Ideaal!

@Gimena, klinkt gezellig bij jullie in de buurt! Fijn!

@Anneke, wat leuk dat je naar de toppers bent geweest! Lachen toch! En je schreef dat jij en Frank vorige week lekker samen hebben gebarbequed. Dat heeft mij op een idee gebracht! Morgenavond gaan Jeroen en ik dat ook doen als de jongens op bed liggen (hihi, wat klinkt dat leuk 'de jongens').

@Ukkie, wauw wat een prachtige foto!! Zo duidelijk ook zeg, mooi!

@Quint, meid wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit! En ook nog eens ruzie met je man.. Is het ondertussen bijgelegd? Als je erover wilt praten: wij zijn er voor je he!

@Bos, let goed op jezelf he! Wat goed dat Lars uit een gewone beker kan drinken! Kan ie 'em dan ook al zelf vasthouden? Jesper hier kan er wel slokjes uit drinken, maar er loopt dan wel wat langs z'n kinnetje af en toe. Maar hij kan het nog niet zelf. Dan giet ie alles over zich heen, haha!

Nou, ik ga even wandelen met de hond en Lars. Daarna voeden en hopen dat ie dan in slaap valt zodat ik ook even kan slapen. Vannacht maar 4,5 uur geslapen namelijk...

Liefs!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @missx: ja hij kan hem zelf vast houden. zet hem alleen soms nog wat hard neer maar verder gaat het goed en is hij er zelf ook trots op :D

let jij ook een beetje op jezelf. klinkt best pittig zo vooral met die korte nachten... hoop dat de draagzak uitkomst bied.

6. gimena

gimena Niet meer actief

ukkie mooie echo foto:)

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey meiden,

Even een kort berichtje vanaf Ameland! Het is hier heerlijk, we genieten allevier volop!

@Quint: hoop dat het snel weer beter gaat!

@MissX: bij ons duurden de nachtvoedingen ook zo lang toen ik nog borstvoeding gaf. Nu zijn we in twintig minuten klaar, inclusief verschonen. Heftig he die eerste week zonder partner, maar je slaat je er goed doorheen meid! En het wordt echt gemakkelijker. Hier vanaf de zesde week!

@Bos: Ronja drinkt ook sinds kort uit een gewone beker. Blijkt ze bij de kinderopvang te hebben geleerd. Steeds een heel klein beetje erin en mevrouw is de koning te rijk. Prachtig!

Nou, wij gaan een wandeling maken richting het strand... prettige dag verder!

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen..

Anneke... ja we hebben een naam :) Veel plezier op Ameland!

Beker.. hier ook al een maand of twee uit een normale beker en gewoon vol. Gaat super goed. Alleen als we weggaan krijgt ze een tuit mee.

Miss.. thx! Heftig hoor.. hoop dat alles goed gaat met jullie..

Gimena.. thnx meis!

Hier alles goed.. afgelopen weken zeker 30 uur per week gewerkt.. moet er deze week nog 16 (gisteren ook al gewerkt) en dan een weekje vrij (eindelijk!)

Ook zijn we een heel eind met Sophie haar kamer. Zal even een fototje spammen. Hopelijk komen deze week de gordijnen binnen en volgende week haar kast.. dan kan ze eerst met eigen bedje en commode er heen.

9. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Meiden, moet even spuien... Zit er echt helemaal doorheen, ben zoooo moeee..... :( Lars huilt zo veel en overdag constant hazeslaapjes... Soms een keer een ruk van twee of drie uur, maar dan is Jesper wakker. Op de dagen dat Jesper naar het kdv is of naar de oma's, hoop ik bij te kunnen slapen, maar juist die dagen slaapt Lars weer amper. Het spugen lijkt iets minder, niet meer elke voeding heel veel. Maar het voeden is een ramp. Hij heeft vooral 's avonds echt pijn met slikken door de reflux en drinkt dan heel weinig en krijsen aan de borst. Met als gevolg dat ie tien minuten later weer honger heeft. Ben uren achter elkaar aan het voeden. Gisteren een erg moeilijke beslissing genomen: stoppen met de bv. Kan de hele dag wel huilen, zo moe ben ik. Flessen drinkt ie maar half leeg. Heb wel het gevoel dat ie goed aan komt, genoeg plasluiers ook. Donderdag cb, ben benieuwd... Wou dat we al een half jaar verder waren. Pff...

Sorry als ik klaag, maar trek het even amper... Hij is in die maand tijd nog geen enkele keer uit zichzelf in bed of in de box in slaap gevallen, alleen maar op de arm. Zoo vermoeiend, vooral 's nachts... Laten huilen en om de 10 minuten kijken hielp bij Jesper, maar dat kan nu gewoon niet omdat we dan zitten met Jesper die wakker wordt... Die slaapt op het moment trouwens ook erg slecht... fijn...

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Miss.. he meisje toch wat vervelend allemaal :( Ik hoop snel dat Lars meer slaapt en Jesper ook wat beter :( dit is echt geen blauwe wolk zo voor jou!
    Sophie slaapt ook veel lichter dan normaal en huilt weer zodra ze in bed moet.. gelukkig maar een paar min.. hopelijk zijn het periodes.. wat betreft de BV.. ik ben van mening dat het aller belangrijkste is dat moeders goed in haar vel zit als dat met flesvoeding beter is, is dat de beste keus. Jou stress pakt Lars ook weer op en dat is niks.

Dikke knuffel meis!

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Oh ja en ik werk vanmorgen gebeld dat de gordijnen al binnen waren :D.. Ik heb ze direct opgehaald en opgehangen.. Misschien dat manlief zin heeft om haar vanavond al te verplaatsen ;) (bedje en commode)

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    MissX, dikke knuffel meis. Ik begrijp dat je helemaal op bent, hoop zo dat het heel snel beter gaat met het doorslapen van Lars en dat hij zijn flessen beter gaat drinken. Heel erg begrijpenlijk dat je met het geven van borstvoeding gestopt bent, als het niet gaat dan gaat het niet. Hier tot 6 maanden fles en borstvoeding gecombineerd gegeven, heeft me ook tranen en moeite gekost maar het kon niet anders. Nog een keer een knuffel en hou je taai, wij denken aan je.

Ukkie, wat een mooie pip kamer hebben jullie voor Sophie ingericht. Ik ben helemaal dol op pip behang, maar mijn man helaas niet, hahahaha. Doe je een beetje rustig aan met werken, het zijn echt heel veel uren.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: mooi kamertje geworden hoor... zal ze vast heerlijk in slapen.

@missx: denk je wel om jezelf meid. kan het niet zo zijn dat hij ook nog ergens anders last van heeft dan alleen reflux? misschien een allergie ofzo? snap dat je er ff doorheen zit zeg met zo weinig slaap. mijn lars huilde ook zoveel en toen had ik alleen hem nog jij hebt er nu twee. succes meid hoop dat het snel beter gaat.

@anneke: wat fijn dat ze dat heeft geleerd op het kdv. altijd handig...

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Quint.. balen dat je man niet van pip houdt..hier gelukkig wel ;) "Zusje" krijgt gewoon een blok behangetje :) ietsjes rustiger dan dit..

hier de laatste spam tot nu toe.. vanmiddag met mn moeder de meubeltjes erin gedaan :D:D ze slaapt nu lekker (na 15 min gehuild te hebben helaas)

15. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Net even lekker anderhalf uur geslapen, dat heeft me al wat goed gedaan. Heb vanmiddag om een doorverwijzing naar de kinderarts gevraagd en kreeg die gelukkig. De huisarts heeft zelf al contact opgenomen met de ka en die belde me zelfs terug. We kunnen pas dinsdag terecht, maar dat geeft me al een fijn gevoel. Ondertussen zijn we begonnen met het indikken van de voeding met Johannesbroodpitmeel. Wie weet helpt dat al iets. Maar we willen gewoon de zekerheid dat Lars idd niet iets anders mankeert en dus maar even een goede check door de ka. Donderdag ga ik hem even wegen op het cb. Hij drinkt namelijk niet heel veel. Afgesproken dat hij minimaal 500 cc moet binnen krijgen. Gisteren lukte dat net, vandaag gelukkig 600 cc! Merkte al wel dat de plasluiers wat minder worden. Dus maar goed in de gaten houden.
    Morgen komt m'n moeder de hele dag hier om te helpen. Kan ik misschien ook wel wat uurtjes slaap pakken. Donderdag gaat Jesper een dagje daar heen. Verder gaat het goed hier hoor, maar ik zit er gewoon echt even helemaal doorheen omdat ik geen kans heb om bij te tanken. Is toch ook niet normaal dat een baby van 4 weken 9 uren achter elkaar wakker is en huilt? Vandaag is hij van 5.45 uur tot 15.00 uur wakker geweest...

@Anneke wat leuk dat jullie even lekker weg zijn! Geniet ervan! Nog een vraagje over de nachtvoeding: leggen jullie Kasper altijd weer wakker terug in zijn bedje? Of wachten jullie ook tot ie op de arm in slaap is gevallen? Hier is dat eerste helaas (nog) geen optie. Hij gaat dan gewoon echt niet slapen en huilt alles bij elkaar. We kunnen dat gewoon niet doen, want dan hebben we twee huilende kinderen. Hoe doen jullie dat?

@Ukkie, wauw wat een geweldig mooie meisjeskamer zeg, prachtig! Helemaal mijn smaak! Hopelijk slaapt ze lekker vannacht! Let jij ook goed op jezelf!

@Bos, dat willen we nu idd even uitsluiten. Wie weet toch wel een allergie? Ik heb liever dat we voor niks naar de ka gaan dan dat we er later achter komen dat er iets anders aan de hand is.

@Quint, dankjewel. Klopt, ik moet nu gewoon even aan mezelf denken. Maar vind het zoo moeilijk dat ik gestopt ben! Gevoel en verstand zeggen twee verschillende dingen... Hoe is het met jou? Heb je het bij gelegd met je man? Geniet je van je zwangerschap?

Nou, Lars slaapt dus ik duik er maar gauw in. Hopen op een goede nacht ;)

Liefs!

P.S. Zo fijn dat ik hier m'n hart kan luchten en lekker van me af kan schrijven! Thanx!

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Miss.. Dank je.. :) Ik heb gisteren lekker ontspannen gedaan en vandaag weer werken. Komt helemaal goed..

daar zijn we toch voor! Hopelijk heb je een goede nacht gehad en kun je vandaag een beetje bij slapen overdag! Jou verhaal is voor mij heel erg bekend. Toen Sophie zo jong was heeft ze twee nachtjes in het zkh gelegen om te kijken wat ze dan mankeerde(sliep ook niet en huilde alleen maar) en dat bleek ook reflux te zijn. Hier hielp het johannesbroodpitmeel echt super goed en na dat ze uit het zkh kwam kregen we een totaal ander kindje terug!

17. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ukkie: wat een prachtige kamer is het geworden, deze is voor Sophie, hoe ziet de kamer voor jullie tweede prinsesje eruit? Wil je ons al vertellen hoe ze gaat heten of hou je het nog even voor je?

@MissX: wat heftig allemaal meid, ik kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit. Kasper huilde een stuk minder in het begin en toch vond ik het ook al heel heftig hoor. Ronja sliep de eerste tijd ook heel slecht toen haar broertje er was, maar vanaf dat hij een week of zes was, merken we ook echt dat zij weer lekkerder in haar vel zit. Wij leggen Kasper wel wakker weer in zijn bedje, maar doen altijd eerst verschonen en dan nog een beetje voeding, zodat hij wel lekker verzadigd is. Eerst bleef hij dan ook nog wel een beetje huilen, maar nu helemaal niet. Heb je ook een puckababy voor Lars? Daar zijn voor Kasper de nachten veel beter van geworden. Hij houdt zijn speen beter vast en het worstelen is sneller over.

Dat wij ook niet willen dat Ronja wakker wordt gehuild, is de reden dat Kasper nog bij ons op de slaapkamer slaapt. We hebben het bedje naast ons bed staan, zodat we hem gelijk kunnen troosten 's nachts wanneer dat nodig is.

Ik hoop voor je dat je hier wat aan hebt en dat je snel weer wat rust krijgt, hopelijk ook doordat je nu de fles geeft. Dat heeft bij ons veel gescheeld. Ook in mijn energievoorraad trouwens. Heb sindsdien ook minder last van de gebroken nachten. En fijn dat je relatief snel bij de kinderarts terecht kunt. Nooit verkeerd om Lars nog even goed te laten nakijken, je wilt ook niet het risico lopen dat je iets bij hem over het hoofd ziet. Je zou ook een Osteopaat kunnen proberen. Het zoontje van een vriendin van mij heeft daar heel veel baat bij gehad.

Hier zijn we volop aan het genieten van de vakantie. Het is nu even niet zo mooi buiten, maar gisteren zijn we lekker naar het strand geweest en ben ik zelfs een beetje verbrand. Ronja vindt het prachtig die grote zandbak en Kasper is heerlijk relaxed, dus die kan ook lekker mee. 's Ochtends zijn we lekker naar het zwembad geweest en dat was ook al een groot succes. Heerlijk! Alleen kregen we gisteren wel slecht nieuws uit Leeuwarden. Onze jonge kater Midas is aangereden en overleden. Echt heel jammer, want het was zo'n schatje. Heel speels en knuffelig en hij was ook helemaal gek op Ronja en zij op hem... er rust de laatste tijd geen zegen op onze veestapel.

Fijne dag weer en tot snel!

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Anneke.. Het kamertje van "zusje" gaan we na onze vakantie mee bezig (over 2,5 week gaan we 2 weken weg) die kamer wordt ook lekker fleurig en meisjes achtig :)
    De naam houden we inderdaad voor ons tot dat ze geboren is.. :D ons "geheimpje"

Och wat erg van Midas zeg. Vreselijk! Dat zoiets nou net in je vakantie moet gebeuren. Wel fijn dat jullie verder zo genieten van jullie vakantie! Heel veel plezier nog :)

19. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!

Hier gelukkig weer een beetje bijgeslapen. Ben nog steeds heel erg moe, maar kan het iig weer aan allemaal! Vandaag weer een dagje alleen met de jongens. Heb Lars nu in de draagzak. Toch echt wel ideaal joh. Het Johannesbroodpitmeel werkt heel erg goed. Het spugen is zoveel minder! Alleen dat scheelt al zoveel werk met verschonen e.d. En hij hoeft minder lang hoog na de voeding, wat ook zeker tijd scheelt. Daarnaast is ie (ik denk doordat ie minder spuugt) ook meer tevreden. Soms ligt hij gewoon een kwartier wakker zonder te huilen, een wonder! Wel slaapt ie nog steeds heel erg weinig. Overdag geen enkele keer van voeding tot voeding, helaas. In totaal denk ik nog geen twee uur op een dag. Telkens hazeslaapjes. Maar goed, als hij maar niet zoveel huilt, daar ben ik al zooo blij mee! Als Jeroen vanmiddag thuis komt, krijgen we eerst nog een vriendin op kraambezoek en daarna 'mag' ik heerlijk gaan slapen. Zo fijn! Denk dat we het weekend allebei maar om beurten gaan slapen. Moet zeggen dat dat echt wel een voordeel is van flesvoeding!

Gisteren hebben we een nieuw houten tuinstel gekocht, leuk! Nu hopen dat het weer mooi weer wordt zodat we weer lekker buiten kunnen zitten.

@Ukkie, jee zeg, dus Sophie moest er echt even voor naar het ziekenhuis! Wat heftig. Had ze ook medicijnen? En hoe lang heeft de Reflux bij haar geduurd?
    Ben benieuwd naar de naam voor jullie kindje!

Nou, ik ga nu mezelf ook maar even opfrissen en dan even lopen met de hond en de jongens. Het is hier nog flink bewolkt helaas!

Fijne dag!

@Anneke, wat erg van Midas! :( Zou Ronja het in de gaten hebben denk je?
    Die vriendin die vanmiddag op bezoek komt, neemt de Puckababy mee. Die heeft ze ooit geleend van me. Jesper vond dat helemaal niks. Maar die was de Pacco gewend, zit veel strakker.
    Wij verschonen Lars 's nachts eerst en dan voeden we hem. Heb al regelmatig geprobeerd hem wakker terug te leggen, maar dan zet ie het op het krijsen helaas. Meestal spuugt ie dan ook. Op de een of andere manier heef ie daar geen last van als we hem slapend in bed leggen. Hoop wel dat daar gauw verandering in komt.
    Naar een osteopaat zijn we al twee keer met hem geweest, maar dat heeft tot nu toe niets uitgehaald. Daar moeten we vrijdag weer heen. Baat het niet dan schaadt het niet.
    Geniet nog van jullie vakantie! Wanneer komen jullie thuis?

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Ukkie: ook ik ben benieuwd naar de naam van jullie kleintje en naar het kamertje... die voorpret is ook zo leuk he?

@MissX: wat fijn dat je je weer iets beter voelt en dat Lars niet de hele tijd meer huilt. Heb je veel last van stuwing of valt het mee? Of leg je hem nog zo nu en dan aan, zodat je lichaam langzaam afbouwt? Het is inderdaad een groot voordeel van flesvoeding dat je af kunt wisselen. Hoop dat je van het weekend een beetje bij kunt slapen.
    Ik denk niet dat Ronja merkt dat Midas er niet meer is. Toen hij begin mei anderhalve week weg was, miste ze hem ook niet. Ze was wel heel erg blij toen ze hem weer zag, maar als ze hem niet ziet is het uit het oog uit het hart. Maar het is wel heel erg jammer. Ze waren echt maatjes. Ik denk dat we voorlopig maar geen nieuw katje nemen. Met twee katten in een half jaar die zijn overleden, durf ik het even niet aan. Volgend jaar misschien maar weer. We hebben ook nog twee katten en een hond, maar de andere katten moeten gewoon heel weinig van jonge kinderen hebben. Chica, onze hond, vindt Ronja wel heel lief en zij haar ook.

Nou, dat vakantie vieren bevalt goed hoor. Lekker op Ameland, het weer is steeds ook best ok. Al vier keer gebbqt (daar komen de kilo's weer die ik er net af had), een paar keer naar het strand geweest, naar het zwembad en veel gewandeld. Dinsdag gaan we weer naar huis en dan zit ik ook al midden in mijn laatste verlofweek. Wat vliegt de tijd dan ook alweer he?

Nog iemand zin om hyves vrienden te worden? Zo ja, je vindt mij onder Anneke Lubbers.

Deel Deze Pagina