wie nog meer in de 9e ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunlight, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo allemaal!

wie zit nog meer in de negende ronde?
    word het bij jullie ook zo frustrerend dat je nog niet zwanger bent?
    of ben ik te jong ben ik nog niet vruchtbaar genoeg? ben 21!

ik ben begonnen met tempen, maar heb nu dag vier gehad maar begon met 36.6 toen 36.8 toen 37,1 en vanmorgen 36.9 klopt dit wel? :(

liefs annelies

2. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    Hallo Annelies,

Ook ik zit in de 9de ronde,
    Wij zijn alleen al bij de ha geweest en mijn vriend moest tot twee keer toe zijn zaad laten controleren.
    bij de 1ste keer had hij een onsteking en bij de tweede keer was zijn zaad duidelijk verbeterd.
    Ik ben zelf regelmatig ongesteld zit op 29 dagen, dus de ha denkt dat ik wel een eisprong heb. Wel ben ik al 3mnd met ovaluatie testen bezig.
    Wij hebben nu samen met de ha besloten dat we het nog zelf willen proberen tot aug. Als we dan nog niet zwanger zijn, worden we doorverwezen naar het ziekenhuis.

Ik kan n de rust gelukkig weer vinden omdat ik weet dat er iets in aug gaat gebeuren, maar daarvoor ben je toch aan het twijfelen. waarom anderen wel en ik niet. en elke maand het moment dat je weer ongie wordt.

Het maakt niet uit dat je jong bent, ook dan ben je vruchtbaar. Alleen bij de een duurt het langer dan de ander.

Over het tempraturen kan ik je geen antwoord geven, ik tempratuur niet dus heb er geen verstand van. :cry:

liefs Anja24

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Annelies,

Dat je nog niet zwanger bent kan met van alles te maken hebben en ook weer niet! Bij ons is alles goed en helaas nog steeds niet zwanger.. Dat is ook heel frusterend, dat je niet weet wat de reden is. Helaas komt dit vaker voor, valt niet veel aan te doen. We moeten allemaal geduld hebben en proberen er niet zo veel mee bezig te zijn (ook al is dat moeilijk).

Wacht het nog een paar maanden af en zou dan een afspraak maken met de huisarts. Want na een jaartje proberen kan je onderzoeken laten doen en weten jullie waar jullie aan toe zijn :)

Hoop dat je snel zwanger mag worden ;)

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke hartstikke bedankt voor jullie info ik zal nog een paar maand afwachten!
    maar vindt het wel frustrerend!
    we zijn ook bezig met verbouwen dus misschien dat de stress het niet toelaat nou we zzien het wel

liefs annelies

5. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    hallo.
    ik zit ook in de 9de ronde. ben dr nu ook wel flauw van. ik zie iedereen om me heen heel snel zwanger! das best frustrerend. maar helaas niks aan te doen behalve lekker door klussen en afwachten..
    succes met zwanger worden!

6. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hallo,
    zit ook in ronde 8/9.
    tis zeker erg frustrerend en je krijgt echt het gevoel dat het nooit gaat lukken en denkt dat er iets mis is ofzo.nou ja we hopen het beste mAar voor ons allemaal hier.
    veel succes iedereen

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo

ja idd iedereen om mij heen wordt ook maar zwanger. ze hebben er geen moeite mee ze worden allemaal zwanger na 1 of 2 maanden!
    en dan denk ik zou er iets mis wezen met 1 van ons! of ben ik nog steeds aan het ontpillen?
    ben deze maand begonnen met tempen misschien dat ik daar iets uit kan lezen, misschien heb ik de ei sprong wel niet eens!
    ach we klussen gewoon lekker verder en zien wel wanneer het wel mag gebeuren, dacht ik er echt maar zo makkelijk over!
    ze zeggen hoe meer je er mee bezig bent des te langer duurt het dus we moeten gewoon maar afwachten!

liefs annelies

8. muurbloem

muurbloem Actief lid

18 dec 2007
    119
    0
    0
    hallo wij zitten ook in ronde 8
    het is idd erg frustrerend dat je
    kennisen wel snel zwanger zijn, en
    je zelf niet, maar voor ons komt
    het ook nog wel hoor sucses allemaal

9. krientje

krientje Actief lid

6 jan 2007
    181
    0
    0
    hoi hoi

ik zit ook in ronde 9 hoop dat het deze ronde raak mag zijn!

veel liefs

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi allemaal

ja ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn!
    maar ik is het niet normaal dat je zo lang bezig bent?
    iemand op het forum zei je moet maar eens langs de HA gaan. nu wordt ik nog nerveuser nu denk ik nog meer van het klopt dus echt niet. er is vast iets mis met 1 van ons.
    bij de 1 duurt het toch langer dan de ander? we zouden na deze maand wel even horen bij de HA maar het kan toch tot een jaar duren en dan mag je eigenlijk pas naar Ha gaan toch?

liefs annelies

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Over het algemeen wordt aangeraden om na een jaar proberen eens naar de huisarts te gaan. Ik zou me nu nog geen zorgen maken hoor. Lekker blijven proberen. Er staat gemiddeld een jaar voor om zwanger te raken.

Pim

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    dat meende ik ook. ja we klussen gewoon verder! en we zien wel wanneer het mag lukken.

bedankt voor je reactie

liefs annelies

13. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    ik zit in ronde 10 en weet nog niets
    ben overtijd nog niet ongi en negatieve test

volg maar in topic raar buikgevoel

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oh erg spannend allemaal!

liefs

15. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    spannend en tergend tegelijk ja
    :)

16. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hallo,
    ja volgens mij kun je pas na een jaar naar de huisarts ja.
    nou hopen dat het meevalt dan want heb echt artsenvrees ga bijna nooit naar de dokter toe dus dat word dan wel een grote stap voor mij.
    groetjes

17. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Wij zitten inmiddels ook in ronde 9...

Soms twijfel ik of het überhaupt nog gaat lukken (doen zo ons best en toch nog steeds niets), maar meestal vertrouw ik er maar op dat het uiteindelijk allemaal wel goed zal gaan komen.

Wij kùnnen het wel, het bewijs ligt nu heerlijk in z'n bedje te slapen... :) Hebben toen 'maar' 5 rondes nodig gehad... (terwijl toendertijd veel slechtere gezondheidsomstandigheden dan nu en ook véél minder vaak 'geklust' :( )...

Baal er nu behoorlijk van dat het al zolang duurt, zeker omdat mijn zus 3 maanden voordat ik met de mini-pil ben gestopt 'per ongeluk' zwanger was geraakt en inmiddels al haar 5e kind op de wereld heeft gezet (waarvan de meeste 'per ongeluk' zijn 'gemaakt')... en ik had 2 jaar, max. 2,5, zo'n leuk leeftijdsverschil gevonden...! Maar vraag me tegelijk af of die 'paar maandjes' nu ècht zoveel uitmaken. Ik bedoel: geloof toch niet dat àls ik straks dan toch zwanger raak, ik ongelukkig zal zijn (en blijven), omdat er wellicht meer dan 2,5 jaar, misschien zelfs meer dan 3, tussen onze zoon en de baby zal zitten...

18. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ikke ook in ronde 9 :( Ben eerder zwanger geweest toen ging het heel snel.. en nu maar wachten en wachten... :(

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo

ja ik wordt ook steeds banger dat het misschien nooit weer gaat lukken, maar we houden de moet erin. en het komt vanzelf een keer hopen we dan maar! gewoon rustig blijven zeggen ze
    sneller gezegd dan gedaan, maar we houden de moet erin!

liefs

20. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou er zijn niet zoveel in de 9e ronde of wil niemand verder zijn frustraties kwijt hahaha

liefs annelies

Deel Deze Pagina