wie nog meer in de 9e ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunlight, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmmie

Kimmmie Lid

21 mrt 2008
    31
    0
    0
    dames, ik ben in ronde 6, nog geen 9 maanden, maar vind het best lang duren allemaal...

dus er zijn meer mensen die er langer over doen dan 2-3 maanden.

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Nou wij zitten ook al in ronde 9 negen. En het word erg frustrerend. Vaak denk ik van dexe maand voel ik me anders nu zal het wel zo ver zijn en dan komt telkens weer die teleurstelling. En ik werk in de kraamzorg dus word er dagelijks mee geconfronteerd en dat is soms best lastig.
    Maar we gaan gewoon door lopen wel al in het ziekenhuis dit door mijn medisch verleden. (toen ik 18 was heb ik een eierstok bekken ontsteking eghad) Heb al diverse onderzoeken gehad zoals cyclus volgen via de echo maar mijn fase tussen eisprong en menstruatie is te kort maar 8 dagen dus dat is een belemmering daarnaast zijn de zwemmers van mijn man traag en weinig.
    Maar we geven de moed niet op en gaan binnenkort weer naar de gyneacoloog voor vervolg.

Groetjes Marleen

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi marleentje26

erg spannend allemaal. nou hopen dat het snel raak is

liefs annelies

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zit nu zelf in ronde 7, maar denk dat het niet uitmaakt in welke ronde je zit wachten duurd altijd lang :( En als je iets graag wil al helemaal :D
    Maar hoe langer het duurd hoe meer je gaat twijfelen aan je lichaam helaas.
    Ik hoop dat we binnenkort allemaal een positieve test hebben en dat ons geduld beloond wordt met iets heel moois ;)
    Liefs snoopy

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi snoopy

ja idd wachten duurt helaas altijd lang.
    ik hoop dat het in ieder geval gewoon een keer mag gebeuren dat ik op die test kijk en dat er dan idd een keer staat zwanger ipv niet zwanger.
    ik hoop maar dat het allemaal klopt bij mij en mijn man.
    ik denk dat ik na deze maand eve langs de ha ga!

succes

liefs annelies

6. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hallo,
    nog meer mensen voor ronde 9 ja wachten duurt zo vreselijk lang iedereen om me heen is zwanger op mijn werk.de meeste zijn in januari pas gestopt met de pil t is erg frusterend vooral als ze gaan vragen wil jij soms geen kinderen?
    sterkte alllemaal

7. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ze zeggen idd dat je er een jaar voor uit moet trekkend. Maar daar heb je op dit moment niets aan. je wilt graag zwanger worden en wel nu!

Ik herken jullie gevoel heel erg. Bij ronde 9 ben ik ook naar de ha gegaan. Hij stelde voor om het zaad van mijn vriend te laten controleren.
    Ik had een cyclus van 27 dagen, dus heel regelematig.
    Dus na 27 dagen ben ik weer naar de huisarts gegaan met de mededeling dat het zaad onderzoek niet meer door hoeft te gaan.

Met andere woorden, in ronde 10 ben ik zwanger geraakt.

Ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar wil iedereen even een hart onder de riem steken.
    En in je zelf blijven geloven.

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo

wat geweldig voor jullie!
    echt super gefeliciteerd!
    dus jij had de hoop al opgegeven en toen jeuh zwanger :D
    ja ze zeggen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn.
    was jij dat die maand ook niet?

liefs annelies

9. Kimmmie

Kimmmie Lid

21 mrt 2008
    31
    0
    0
    Kijk, dat zijn nu mooie verhalen.

Wij hebben volgende week een afspraak bij de gynaecoloog. (dit i.v.m. mijn hele voorgeschiedenis). Anyway ik had gehoopt dat ik hem vandaag kon afbellen, maar zoals aan mijn banner te zien is, ben ik vandaag ongesteld geworden :evil:, wij gaan nu dus naar ronde 7.

En volgens mij is het echt zo dat je er niet zo veel mee bezig moet zijn.
    Want dat ben ik dus wel en wordt steeds banger dat er iets mis met mij of met mijn vriend is... en dan ga je er dus nog meer bezig zijn, wat juist niet moet.

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi kimmie!

nee idd je moet er niet mee bezig zijn, maar dat lukt toch niet als je iets heeeeeel graag wilt dan kun je dat toch niet opzij zetten zo maar ineens tenminste ik niet!
    maar je kan toch zowiezo naar de gynaecoloog gaan die kijkt voor je waarom het al zo lang duurd!
    dus ik zou die afspraak niet afzeggen!
    ik heb volgende week woensdag afspraak met ha ik ben nu drie weken na mijn eerste ongi dag. ik dacht dat ik mijn ei sprong had gevoeld, maar ik heb nog steeds geen temp verhoging. dus ik ga naar de ha en die zei van 9 maand wel lang we kunnen je wel door sturen naar de gynaceloog maar ik moetst eerst naar hem. dus dan weten we gelijjk waar we aan toe zijn.

liefs annelies

11. mumble

mumble Lid

18 apr 2008
    10
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben nu bezig met ronde 8 en het duurt gewoon allemaal lang. Heb echt heel veel bewondering voor mensen die echt al jaren bezig zijn. Weet niet waar ze de moed vandaan halen!
    Wij zijn deze maand ook bij de huisarts geweest. Zaad onderzocht en is top, bloedonderzoek voor mij en was ook helemaal goed. En ook al zijn we nog niet zwanger geeft al wel een gevoel van rust. Teminste niet eerst een jaar proberen en dan horen o maar.................
    Heb ook een doorverwijzing gekregen voor het ziekenhuis maar wil eigenlijk deze maand nog afwachten.
    Stiekem heb ik toch weer hoop! Andere steekjes dan anders, duizelig, soms misselijk, zo moe en gigantische tempschommelingen.

Hoop voor jullie allemaal snel een mooie gezonde baby.

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi mumble

ik ga ook naar de ha even horen wat er is!
    het zou idd ook niet best wezen dat je het na een jaar nog een keer moet horen!
    elke maand heb ik idd ook symptonen en denk ik ook elke keer van zou het deze keer toch zo zijn!
    maar elke maand weer een teleurstelling.

volgens mij heb ik ook niet elke maand een eisprong. dus misschien dat het daar aan ligt nou ik hoor het wel van de ha.

liefs annelies

13. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi,
    ik dacht dat je pas naar HA kon na ruim een jaar bezig te zijn.nou ja wij wachten het in ieder geval nog ff af tot 1,5 jr ongeveer.maar ja hopen op een wondertje dus nog tussendoor.

14. mumble

mumble Lid

18 apr 2008
    10
    0
    0
    Hoi vlinder,

Er staat meestal een jaar voor voordat je kan al zijn sommige HA daar makkelijker in dan andere. Ik heb in het verleden wel eens een buikoperatie gehad met complicaties vandaar mijn keuze om eerder te gaan.
    Zie dat je overtijd bent, al getest?
    Zal voor je duimen.

Mumble

15. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    mijn ha is er heel erg makkelijk in en wou mijn ook al door sturen na een half jaar.
    ik wou het nog even afwachten dus nu na 9 maand ga ik maar weer naar de ha en wordt nu waarschijnlijk naar de gyn doorverwezen

liefs

16. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi mumble,
    thanx.ja klopt ik ben overtijd maar heb nog niet getest.ik durf niet zo erg want ben bang voor de teleursteling en heb helemaal geen symptonen zie je.dus denk dat ik nog wel ongie word mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden met allerlij symptonen enzo.dus ik wacht het nog ff af maar ik hoop het zo verschrikkelijk erg dat ik zwanger ben.
    nou ik zal ook voor jou duimen dat het maar snel raak mag zijn.

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja idd elke keer die teleurstelling is ook niks.
    ik zal voor jou duimen! en hoop voor je dat je deze keer zwanger bent!

liefs

18. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Aangezien dit een beetje een chat wordt en op een Nod topic begint te lijken, doe ik deze dicht.

Sluit jullie bij de betreffende NOD topics aan, hardstikke gezellig.

Groetjes,
    Elvira

Deel Deze Pagina