Hoi Fenne, Ow das jammer , maar gelukkig dat je ong. is gekomen kun je straks lekker verder met klussen en dan op naar augustus! Welkom trouwens
Helaas herken ik me hier heel goed in. Alles al afgezocht welke klachten zou ik moeten krijgen, waar moet ik op letten, maar mocht helaas niet baten. Wij gaan naar een volgende ronde. Mijn mannetje trouwens helemaal meegesleept in mijn enthousiasme, die had heel lief al tijdschriften voor me gekocht.... Lees ik misschien volgende maand hihi
hoelang was je al overtijd Fenne? Ik mag morgen testen, maar om terleurstellingen te voorkomen doe ik dat nog niet...misschien eind deze week..of woensdag....weet niet...ben bang als mijn ong. wegblijft dat het gewoon het ontpillen is <<< leuk woord trouwens hé...moest in het begin zo lachen Heb trouwens nu geen krampjes meer
Ik had steeds een raar gevoel in mijn buik. Geen pijn maar gewoon een zeur gevoel. Was ook best moe en sliep slecht. Ook wat gevoelige (.)(.). Sinds een dag of 3 helemaal geen last meer en slaap goed. Nu ineens niet lekker geslapen en het gevoel in mijn buik dat ik ongi ga worden. Nu lees ik bij Anoniem dat ze dat ook had toen ze zwanger was. Dat je dan het gevoel heb dat je ongi gaat worden een paar dagen voordat je NOD is. Is dat echt hetzelfde gevoel?
Was 4dgn overtijd. Werd gek van de vage klachten en de onzekerheid. Ik had pijnlijke tepels, misselijk na eten en maagkrampen. Ook maagzuur na eten. Dacht al dat het niet raak zou zijn, maar je blijft hopen. Je lichaam is zoiets raars! Mijn vriend zei: we zien het vanzelf en eigenlijk moet je er ook zo over dneken, maar das zo moeilijk! en ontpillen is zoiets raars, wat een rommel die hormonen! Je lichaam is er helemaal overstuur van als je stopt, bij de een erger dan de andere. Klussen wordt wel leuker na stoppen met de pil Bianca hoop dat het voor jou wel raak is! Mijn vriendin was 1e ronde wel raak dus het kan
heb helemaal geen last meer, wel zere boobs, maar that's it...en heb steeds kokhals neigingen ...ennnnnnnn sinds een paar dg..als ik iets eet heb ik over ee half uurtje tot een uur wéér een hongergevoel?! Gisternacht nog 2 bolletjes gegeten...lag ik later op bed, had ik weer honger...das toch gek?! nouw ja hopen hopen, zal leuk zijn als ik zwanger mocht zijn, maar doe er nix op..geloof er zelf helemaal niet in...( nouw ja misschien toch wel een beetje ) hahahaha
Eeej meiden, bene ven niet geweest en moest eerst een heel boekwerk doorspitten, gezellig hoor! Ik wou dat we maar een week verder waren dan wist ik tenminste wat meer, en sommige meiden van hier ook! De tijd gaat soms zoooo langzaam, maar goed das altijd als je op iets zit te wachten. Ben echt suuuper benieuwd! Het zal wel niet, maar toch zit er ergens iets in me die zegt van; misschien wel Kim, je weet maar nooit
Trouwens, hebben jullie soms ook de neiging om gewoon de test alvast uit te pakken en nu te testen....ik namelijk wel...maar ik denk dan telkens de kans dat het positief is, is zo klein dat ik beter kan wachten maar somssss..... Liefs Kim
hoi meiden, zo jullie kletesen wat af zeg, moest weer een heel boekwerk door. Pff kan jullie niet bijhouden hoor, veel te veel. Door die rare verschuiving in me cyclus is alles helemaal omgegooid en is mijn nieuwe NOD 8 aug. gelukkig is dat al snel. (i.p.v. een hele maand te wachten) maar dat betekend ook dat ik me vruchtbare periode al heb gehad zonder dat ik daar erging in had en dat we dus niet echt functioneel geklust hebben, mmm , dan is het maar de vraag of deze maand dan wel nut heb gehad. bah :x naar lichaam, Dames dat heet dus ontpillen, alles veranderd aan je lijf en je word gewoon ongesteld na 2 weken cyclus en denkt dat het je ovultatie is en vervolgend kom je er tijdens je NOD achter dat je ongie niet komt maar over 2 weken pas VAAg he. als iemand het niet snapt hoor ik het wel. had gisteren avond een heel gzellige verjaardag, mega veel oude koeien van onze jeugd uit de sloot gehaald, das nou leuk als je vriendinnen heb die je al zo lang kent, dan heb je samen leuke dingen mee gemaakt. 1e vriendje, 1e zoentje enz. echt zo gelachen, die mannen van ons begrepen er niks van. en ik heb heel de avond aan het water gezeten en toch mega leuk. nou meiden wie heeft er nog wat leuks te vertellen. xxx Bambi
Ik hou ook marktplaats in de gaten, waarom 1000 euro betalen als je voor een paar honderd euro via marktplaats ook een prima kamer krijgen kan? Alleen de dingen waar de baby in komt te liggen (matrasje, kinderwagen ) dat heb ik liever wel nieuw
Hey ffies een vraagje hoe kun je precies op iemand z'n berichtje reageren ben er nog niet helemaal uit. kan iemand mij dit vertellen? Ik zit nu op dag 21 van me cyclus heb niet echt ergens last van had wel de afgelopen dagen een beurs gevoel in me onderbuik wat wel 5 dagen aanhield maar nu weer verdwenen is? Poe wat is dit toch vervelend dat als je dan eindelijk besluit om er voor te gaan dat het dan nog wel een paar maanden kan gaan duren hoop dat ik een normale cyclus heb en miss toch al stiekem een eitje heb gehad deze maand. nou we wachten wel af. over 8 dagen zou ik kunnen gaan testen maar het duurt allemaal zo lang en heb niet echt klachten nog. Nou meiden succes allemaal en hoop dat er maar veel mogen slagen deze 1e ronde liefs simone En anoniempje gezellig zo een naam genoot we gaan ervoor. ( ik had dat trouwens ook wel hoor met me naam dacht dat er miss bekende hier zouden zijn en me zouden herkennen )
Dames dat heet dus ontpillen, alles veranderd aan je lijf en je word gewoon ongesteld na 2 weken cyclus en denkt dat het je ovultatie is en vervolgend kom je er tijdens je NOD achter dat je ongie niet komt maar over 2 weken pas VAAg he. als iemand het niet snapt hoor ik het wel. Ja dat wisten we wel.... , maar het kan toch wezen dat we wel zwanger zijn...je weet maar nooit...genoeg meiden in de eerste ronde die al direct zwanger waren .....tja Alleen de dingen waar de baby in komt te liggen (matrasje, kinderwagen ) dat heb ik liever wel nieuw. Ja idd...das geen prettig idee...maar die dingen zijn ook niet zo heel erg duur....
enomis>> Bovenin het vakje waar iemand heeft geschreven staat quet ofzow...ha weet niet meer hoe ik het moet schrijven, maar als je dat aanklikt dan krijg je de tekst wat die ene heeft geschreven, en kan jij er een reactie op schrijven... suc6..wie zien het wel als het lukt
He Bianca Gelukkig heb je nog wat geslapen! En heerlijk over schaapjes dromen. Ik heb last van mijn (.)(.) en heb soms wat krampjes. Maar ik heb het gevoel dat ik ongi ga worden, zin in zoetigheid, opruimwoede en sjaggie reageren op mijn man die niets doet. AAAAAAAAARRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHH rot hormonen. Liefs Sil (oedje)
Dat heb ik nu inderdaad. Mijn vriend is het hele weekend weg en ik zit me echt heeeeel erg te vervelen. Mis hem gewoon en het is zo stil in huis. Ik zou met een vriendin gaan paardrijden maar het is natuurlijk weer geen mooi weer. Heb nu echt zoiets van: Zal ik een test doen. Heb ze boven in de kast liggen. Maar ja als ik dan geen 2 streepjes zie dan ben ik helemaal zo depri. Dus ga het niet doen. Voel me eigen nu echt zielig en dat heb ik echt niet zo snel. Vind het altijd wel lekker om even alleen thuis te zijn.
He droppie Waarom gaan mannen altijd op het verkeerde moment weg. Wat zegt je gevoel? En je lichaam of denkje dat die je voor de gek houd? Anders lekker een kop warme choco drinken, heb ik ook net gedaan, mijn man moest zo nodig gaan surfen! En ik voel me alweer een stuk beter en warmer! Gr Sil
Hoi, Tja die babykamer he. wij hebben mazzel en mogen alles van schoonzussie hebben en dat is prescies wat ik mooi vind, super. en een kinderwagen enzo kopen we wel nieuw maar das logisch. Ik heb wel gemerkt dat ons lichaam ons voor de gek kan houden, ik dacht tot vrijdag er ook heilig van overtuigd te zijn dat ik zwanger ben, maar er zijn 4 testen doorheen gegan afgelopen 1.5 week en die zegt toch echt nega. dus vandaar daat ik de cyclus heb ongegooid en dat die rare bloeding in week 2 van me cyclus als ongie heb gerekend. Anders ben ik nu wel erg veel overtijd, we zullen zien. We kunnen nks doen als wachten he. meiden die bijna gaan testen. veel succes he xxx Bambi