bij mij het zelfde ben min of meer van me ongi af nu eindelijk het is nu toch wel wat heftiger en net een dag langer dan toen ik aan de pil was maar heb vanaf vrijdag lekker 2 weken vakantie en me vriend ook dus kunnen we flink aan de klus ook precies rind me vruchtbare periode vrijd geen wissel diensten van me vriend want ja dat is toch wel een beetje het probleem geweest afgelopen maand dat we elkaar weining hebben gezien en niet veel hebben kunnen klussen. nou iig heb je nu wel duidelijkheid en door naar de volgende ronde succes. liefs simone
He iemand die de lijst bijhoud, Ik ga nu naar de 3e ronde, sorry ik loop er een voor op jullie. maar sta dus 2e ronde erop. xx Bambi
Dag meiden Even een tijdje niet geweest, mijn klus periode gaat nu beginnen! Wat is er al een roze bij gekomen! Iedereen heel erg Van Harte! Liefs Sil
Even niet geweest, zo veel gemist. Ga het allemaal niet terug lezen hoor, dan ben ik nog wel ff bezig. Maar allen die in het roze staan, gefeliciteerd! Nu ik nog... We zijn druk aan het klussen, einde van deze maand kan ik gaan testen. Spannend...
O, kan iemand mijn naam bij 28 augustus zetten op de lijst? Ik weet het niet 100 % zeker dat dan mijn nod is, maar zo ongeveer.
meiden hoe is het nou? ik kan jullie geklets echt niet meer goed bijhouden...hihi ik ben 13 dagen overtijd en nog altijd niets,ik werd vanmorgen wakker met pijnlijke en grotere borsten. dus wat nu? liefs esther
heey meiden.. moergen eidelijk dan ff weg voor een paar dagen, we hopen op mooi zonnig weer..hebben ze tenminste wel voorspelt.. Ff bannercheck..ben zeer benieuwd of het deze maand wel mag lukken.. meiden suc6 met alles
hallo allemaal, Ten eerste de meiden die zwanger zijn van, van harte, wat leuk om te lezen. Ben net een uurtje aan het lezen geweest wat er allemaal geschreven is...wat een geklets zeg Was vanaf donderdag niet meer online geweest, 25 pagina's erbij... Maar wel gezellig, en gelukkig ook goed nieuws voor sommigen. Jammer voor degene die ongesteld zijn geworden, succes de volgende ronde. Volgens banner is morgen de innesteling, mocht er een bevruchting zijn...ben benieuwd of me lichaam nog een reactie geeft. Succes iedereen, XX
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12: Katje81, , Luna73 13: askim 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: 29: 30:Sil1980 2de ronde 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: Yuna28 2de ronde 8: Esmee81 2de ronde, Anoniem1405 2de ronde, sannnniee 2e ronde 9: 10: 11: 12: 13: bambi 3e ronde 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
Hey Esmee! ja inderdaad, gezellig! dan zitten we over een paar weken samen in de spanning! nou ja, eigenlijk zitten we natuurlijk allemaal in de spanning, maar dit is wel bijzonder. 30 dagen heb ik voor de zekerheid gedaan. normaal zit ik rond de 27 a 28 dagen, maar deze maand had ik ineens 30 en wil niet nog een keer denken dat ik 2 dagen over tijd ben -xxx-
Meiden.. ik ga lekker me bedje opzoeken! Gisteren een barbeque gehad en iets TE diep in 't glaasje gekeken. En vandaag weer vroeg op omdat we gingen zwemmen. Dus mijn oogjes zijn al half dicht. Morgen ben ik er weer even en s'middags sollicitatiegesprek! Duimen jullie voor me? Slaap lekker!
Hoi meiden! Tjeempie wat heb ik weer een hoop berichtjes moeten lezen voordat ik weer wat kan plaatsen. Bij sommige weer spannend allemaal! Sannieeee: wat jammer dat je toch ongi bent geworden, terwijl je zeker wist dat er twee eitjes (plus een derde) waren! Hopelijk volgende ronde beter en dat geldt voor iedereen! XX
Slaap lekker allemaal! weekend is jammer genoeg weer voorbij.. @Sanniiee, balen.. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde. Krijg je nu ook weer te weten of je een (of meerdere ) ei hebt? of moet je afwachten? Jeetje loop te emmeren met mijn banner. Heb nu wel een leuke gevonden met hulp van Bloempje en Luna. Jullie hebben zo'n schattige van lily, dus ben daar ook even heen gegaan. Nu laat ik hem staan
Oh nog even! Ik heb goed nieuws voor ons aanstaande mamma's, of eigenlijk voor ons aanstaande hoogzwangere mamma's die aangepaste kleding nodig hebben, haha! Esprit.nl gaat per september ook zwangerschapskleding verkopen. en ik bestel daar zoieso wel eens wat. De klantenservice is perfect en de site ook, dus denk dat dat wel leuk wordt voor ons. Zo even goede reklame, haha!
voelt zich dan toch best eenzaam zo alleen op de 7e .. goh ik dacht, als je ongesteld bent dan hoef je iig niet meer zo te wachten, maar ik kom er achter, dat dat niet helemaal waar is.. het enige verschil is dat het toch zonder spanning wachten is.. zo nuttige info..