Ziet er trouwens netjes uit, die aangepaste site! (Even een niet-zwangerschapsopmerking, moet kunnen) LOL XX
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12: Katje81, , Luna73 13: askim 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: Manon F 29: 30:Sil1980 2de ronde 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: Yuna28 2de ronde 8: Esmee81 2de ronde, Anoniem1405 2de ronde, sannnniee 2e ronde 9: 10: 11: 12: 13: bambi 3e ronde 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
sorry foutje ja ik doe het normaal gesproken niet en toen wilde ik het gaan proberen en toch fout gedaan heb het nu nogmaals gedaan voor Manon F en zo moet het wel goed zijn.
hoi meiden, nog ff een berichtje voor het slapen gaan. Nou heb echt een mega mega buikpijn. Nog nooit zon ongie buikpijn gehad. GATVER GATVER :x :x :x :x Vind er nu al geen bal meer aan. Laat het maar snel vakantie zijn, nog 2 weekjes zo dan wit ik ook gelijk in me vruchtbare periode en hebben we deze onzin ook weer gehad. Vind er echt geen moer aan. Zo moes ik ff kwijt hoor. slaap lekker meiden. xxx Bambi
ik mag inderdaad de 12e dag van mij cycles weer naar het ziekenhuis voor een echo. en dan kijken ze of een half tebletje beter werkt. en niet teveel eitjes aan maakt. dus das weer spannend. (als je clomid gebruikt moet je altijd voor controle naar het ziekenhuis) al moet ik nu die clomid nog wel gaan halen, was er zo van overtuigd dat ik ze niet nodig zou hebben. nu weet ik pas hoe je lichaam je voor de gek kan houden. zelfs nu ik ongie ben geworden geloof k het nog niet hahah eigenwijs oja en ik heb me voorgenomen dat ik pas ga testen na 28 dage. sonde van me geld zo! fijne avond nog meiden ! en meiden ik duim voor jullie allemaal. (ook voor degene met het sollicitatie gesprek, weet zo even niet wie het was )
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12: Katje81, , Luna73 13: askim 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: Manon F 29: 30:Sil1980 2de ronde 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: Yuna28 2de ronde 8: Esmee81 2de ronde, Anoniem1405 2de ronde, sannnniee 2e ronde 9: 10: 11: 12: 13: bambi 3e ronde 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
hey meiden ik ben net nieuw hier en dacht laat ik ook eens wat neer zetten aangezien ik ook in men eerste ronde zit en helemaal gek wordt van de spanning want moet eigenlijk ongi worden vandaag . wat ik uiteraard hoop niet te worden. als ik 16 aug nog niet ongi ben ga ik testen want eerlijk gezegd durf ik dat niet omdat ik bang ben voor een negatief antwoord . maar goed ik duim met jullie mee en hopelijk is er snel goed nieuws liefs susanne
Waarom heb je clomid gekregen? Werd je niet ongi of zo. Want je ben toch nog niet zo lang bezig of heb ik dat helemaal verkeerd gezien? @Susanne Welkom en klets gezellig mee.
Welkom! Het is ook heel erg spannend! Ben je net begonnen? Ben je deze maand met de pil gestopt? Liefs Manon
neej ik ben inderdaad niet lang bezig, ik zit nu in me 2e ronde. ik heb clomid gekregen omdat ik een hele erge onregelmatige cycles had, van 60 a 80 dagen. ben ook gelijk de eerste keer door gestuurd naar ziekenhuis toen ik bij de huis arts ben geweest, en in het ziekenhuis werd ik ook gelijk serieus genomen. was allemaal bang dat we eerst een jaar zouden moeten proberen. maar ze gaf ons gelijk clomid mee. en dat werkt echt veel te goed bij mij. mag nu maar 25 mg nemen. anders heb ik teveel eitjes. net als afgelopen maand fijne dag allemaal meiden! mij vakantie zit erop, morgen weer werken
Welkom Susanne, Het is spannend he, met de testen. Ik zit ook in spanning, maar ja, ik moet nog even wachten. Ik wacht zo ie zo tot vrijdag en misschien wel tot volgende week maandag. Groetjes Lotte 1 neg. test voor NOD
Is altijd weer minder als de vakantie er op zit Jeetje dat was een lange cyclus! Gelukkig dat je wel serieus genomen werd! Ben daar ook een beetje bang voor, sommige moeten wel 6 maanden wachten!
Jeetje, wat een lange cyclus. Ik zou helemaal gek worden. Gelukkig maar dat je gelijk serieus genomen werd. Voel je je nou nog anders door de clomid (stemmingswisselingen enz...)of voel je helemaal niets? Groetjes Lotte
Goedemorgen dames, Nou ik loop lettelijk leeeeeegggggg. Ik ben zo lek als een zeef. Gatver Vanacht wel 20x wakker geweest, voelde het gewoon lopen, heb je net een schoondekbed erop en kan die vanmorgen weer in de was, gatsie doorgelekt. Ik heb dat nooit, s'nachts was altijd gewoon minder, maar nu ! Vanacht maar een luier om ofzo ga zo weer ff schoonmaken, maar niet te veeel hoor, heb echt last van me ongie. suzanne welkom meid. xxx Bambi
hoi, ik steek alles momenteel op de hormonen .. als ik boos word of als ik hoofdpijn heb. nou me lichaam heeft me ook flink voor de gek gehouden, dacht echt dat ik zwanger was. ik heb best wel stemmingswisselingen. en als ik echt al die bijwerkingen daarvan heb, net als pijne borsten, hoofdpijn, misselijk enz enz.. dan zou ik het liefst ermee stoppen want het was echt niet normaal. maar het is voor een goed doel. en het werkt wel, want er waren genoeg eitjes te zien. dus het werkt wel. en daar ben ik blij om. en ik ben deze keer ook na 28 dagen ongie geworde, ben ik helemaal niet gewend. dus dat is natuurlijk ook wel erg fijn groetjes sandra ps bambi, is het bij jou ook zo erg, verrek van de buikpijn, heb ik ook noooit als ik ongie ben. maar doorlekken doe ik nooit. das echt balen meid. op naar de nieuwe ronde!
Goeiemorgen allemaal, Welkom Susanne, vertel eens wat over jezelf! Wie ben je, waar kom je vandaan, wat voor werk doe je en hoe ziet je gezinssituatie eruit? verliefd verloofd getrouwd, 1ste kindje? en welke anticonceptie heb je gebruikt en hoe lang ben je al gestopt en dat soort dingen.. Dat vinden wij allen leuk om te horen en kunnen we het een beetje plaatsen hahaha! Klets lekker mee en laat je niet gek maken hiero haha Wel een waarschuwing: HET IS VERSLAVEND! Verder hebben wij afgelopen weekend de schutting gezet en verjaardag gehad van vriendin en heb voor het eerst sinds 2 maanden (wachten) weer eens wijn gedronken Nou dat hakte erin kan ik je vertellen. Ongi gelukkig alweer voorbij.. Gaat er nog iemand testen? Volgens mij heeft iedereen het nu wel een beetje gehad hierzo.. met al dat testen. De eerste maand is echt spannend en nu denk ik zelf: ik kan echt wel wachten tot ik echt over tijd ben ipv een week van te voren te testen (want dat staat in de beschrijving dat dat kan toch?!? ) En het kost idd een hoop geld. Het scheelt overigens wel om ze niet in huis te hebben, dan KUN je ook niet testen.. Werk ze weer vandaag allemaal!