Heb het ook wel gehad met dat testen, maar heb er nog in huis en ja dan is de verleiding zeer groot! Denk dat ik ze voorlopig niet meer haal! Volgende week nog een keer en dan ga ik daarna maar door naar de HA.. Of zou ik nog langer moeten wachten?
@manon Ik schaam me nu een beetje. Ik was precies 6 weken niet ongesteld geworden. Mijn HA wilde natuurlijk niets doen, ik moest maar wachten, het kon wel 3 mnd duren voordat het allemaal weer netjes werkt... ZUCHT... Toch met veel moeite een doorverwijzing gekregen naar de gyn om een echo te maken of alles wel ok is van onderen zeg maar.. Ik bel de gyn kan ik over 3 weken terecht (!) Vloek, tier, je kent het wel.. Word ik een dag later gewoon ongesteld... Ik bel volgende week de gyn pas hoor.. ik schaam me dood, druktemaker denk ik dan.. 43 dagen heeft het dus geduurd..houd hoop.. Ik heb ook 9 testen (!) verpest aan mijn gevoel terwijl ik vroeger (voor spiraal en met pil) NOOIT problemen had met ongesteldheid. Geen lichamelijke klachten of humeur, NIETS! dus mijn verbazing was groot dat het na 6 weken nog niet werkte. Ik zou nog even wachten als ik jou was maar ik weet dat het heeeel moeilijk is. Succes ermee
Lastig he, je hebt eerst hoop om toch zwanger te zijn maar het duurt maar je schuift het elke keer voor je uit..nu denk ik nog van wie weet heb ik een langere cyclus etc. maar ergens weet ik wel dat ik gewoon moet wachten.. Heb pas 2 keer getest, dus het valt nog mee!
Beter laat dan nooit: Balen sandra dat je ongi bent geworden je was er zo zeker van. Maar wel fijn om te zien dat door de chlomid je cyclus wel korter is toch? Op naar de volgende ronde! Alle nieuwkomers welkom! Nou ik ben nog steeds niet ongi geworden, ook niet echt tekenen ervan. Gisteren effe mijn gedachtes op iets anders gezet, werd een beetje moedeloos van die onzekerheid. Maar ik heb weer goeie moed gekregen! Ik denk dat ik deze week maar weer eens ga testen (durf eigelijk niet zo), als ik dan nog niet ongi ben geworden. We zullen zien! xxx
He meiden, Ik heb ook nog een test in huis, maar die ga ik pas gebruiken als ik ruim overtijd ben denk ik.. Als ik zo lang kan wachten. haha... Ondertussen heb ik al de cataloges van babypark in huis.... Kan echt niet wachten. Maar weet wel dat het beter is. Jeetje Sandra, dat je zoveel verschijnselen heb he.. Echt vervelend. Hoop inderdaad dat het de volgende keer raak is voor je. Zijn het trouwens pilletjes die je moet slikken of moet je jezelf iets inspuiten? Groetjes Lotte
he hansje, je hoeveelste dag is dit nu ? Balen he die onzekerheid. Hoop dat je snel opheldering krijgt. zij in de vorm van of een posi test succes. xx Bambi
He bambi, Ik zit nu op dag 43 van mijn cyclus maar weet dus niet precies of ik nu wel of niet overtijd ben. Als ik het bereken wanneer ik dacht mij eisprong te hebben gehad dan ben ik nu 2 dagen overtijd. Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd gevoeld en heb ik nu gewoon last van een langere cyclus. Bedankt voor je opbeurende woorden! xxx
hoi hoi.. gelukkig hoe ik me niks in te spuiten, weet nie of ik dat wel zou durven, denk namelijk van niet. terwijl ik niet echt bang ben van spuiten hoor. maar om je zelf nou te gaan spuiten lijkt me best wel eng. knap van de meiden die het wel doen ik heb tabletjes, had eerst een hele genomen de eerste ronde, nu mag ik maar een half tabletje. oer 10 dagen naar gyn, ben benieuwd wat die nu weer ziet hihih
hey allemaal ik heb 15 juli men laatste rode vlag uitgehangen. dat was de eerste keer weer na de pil. ben er ook nu helemaal mee gestopt. ik had vandaag ongesteld moeten worden als ik t goed uitgerekend heb dus ik kan wel testen en men ma zegt ook al dat ik t gewoon moet doen. maar zij staat niet in mijn schoenen haha. dit is mijn eerste ronden en hoopdus dat t meteen raak is al ga ik daar niet vanuit. tuurlijk hoop ik t maar ik merk t wel. groetjes susanne
nou net toen ik t getypd had ben ik een beetje bloed verloren dus ben ban dat ik toch ongi ben jammer groetjes susanne
Ik ben weer lekker aan 't testen geweest. Wel ovulatietesten dan.. Vind 't opeens wel leuk om te doen, want zo kun je wel precies bijhouden of je een ei hebt en wanneer. En ben zelfs blij als ik daarop 2 streepjes zie.. hahaha Zometeen om 3 uur sollicitatie! Hopelijk gaan ze niks vragen over een kinderwens ofzo, want dan word ik niet eens aangenomen. Welkom alle nieuwe! Het is echt verslavend hoor, dus probeer nual een schema te maken ofzo. Ik ben er ook na de eerste ronde wat minder op gegaan en voel me daardoor toch minder zenuwachtig en kan ik t wat meer loslaten.
wel ja t werkt wel maar op t moment ff te goed haha had liever gewoon niks gehad tuurlijk. had eindelijk de moed om een test te kopen maar goed ik geef niet op en volgende maand is weer een nieuwe ronde dus ook weer een nieuwe kans groetjes susanne
He missy, Hoe werken die ovulatietesten eigelijk? Moet je daarvoor en regelmatige cyclus hebben of maakt dat niet uit? En is het niet heel erg prijzig? Was effe benieuwd. xxx
Ey meiden, Hoe staat het hier?/ MissyZuilen succes op je soli. En de nieuwe lingen onder ons Welkom....Pas op werk zeer verslavend hiero Ik heb een kater dat willen julie niet geloven haha. Vanacht tot 04.00 buiten gezeten met me vriend. Naar de "sterren regen", met aardig veel drank :S En ik drink eigenlijk helemaal niet :S maar ja.. Dus ik gaat ff douchen, kijken of het dan goed kotm met me hahahah xxx