Hallo Meiden... Zo wat is er weer een hoop afgekletst, heb 15 pagina''s moeten lezen, en helaas nu de helft al weer vergeten. Aan alle mensen zie zwanger zijn: Gefeliciteerd! @Bloempje55- Welkom back meid, laat dat mens maar lekker zielig doen, kost haar energie, en als je niet reageerd houdt ze er vanzelf wel mee op. Nou ik heb ook goed nieuws. Morgen huurcontract van nieuwe huis tekenen, en dan zaterdag VERHUIZEN! ben echt helemaal blij met dat paleisje. Was eerst nog de vraag of we het zouden redden want we moeten grote aanbetaling doen,en ik wist niet of mijn geld optijd binnen was, maar het is er nu net, dus weer geluk. Oh het kan zijn dat ik vanaf vrijdag een tijdje niet hier ben, want heb daar nog geen internet, maar laat ik wel aansluiten. Verder hebben wij het vrijdag maar bekend gemaakt aan familie dat ik zwanger ben, aangezien 1 iemand dat al had lopen rondvertellen. Gelukkig was iedereen erg blij voor ons, en zijn ze nu bezig met allemaal spullen te verzamelen. Echt lief! Nou meiden, ik zie jullie misschien vanavond weer, en anders ben ik er morgen middag nog wel even. Moet even verder met dozen inpakken, alleen dat schiet niet op want de katten gaan er steeds in liggen slapen. Liefs P.S We zijn ook uit de namen... erg he al zo vroeg? Mijn vriend kwam zondag met een idee voor een meisje, en dat was akkoord, aangezien we het voor een jongetje al hadden.
Ze mogen dat niet vragen!Sterker nog, ze vroegen mij ooit hoe ik de kinderopvang dacht te gaan regelen. Dus ik zei: dat is aan mij. Ik solliciteer op deze functie dus u kunt er vanuit gaan dat ik dat goed regel.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12: Katje81, , Luna73 13: askim 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: Manon F 29: 30:Sil1980 2de ronde 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: Yuna28 2de ronde 8: Esmee81 2de ronde, Anoniem1405 2de ronde, sannnniee 2e ronde 9: 10: 11: 12: 13: bambi 3e ronde 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
Je moet in een bakje plassen of over de strip zelf heen natuurlijk. En dan meet het de LH waarde geloof ik. Meestal heb je dus 1 streepje, maar als je ei eraan komt heb je 2 streepjes. Dan weet je dus dat je ervoor had moeten klussen en meestal kan het diezelfde dag dan ook nog als je s'ochtends getest hebt. Want als je 2 streepjes hebt, is dat je piek en dan komt tussen 12 en 24 uur je eisprong. Je hoeft er geen regelmatige cyclus voor te hebben, want daarom zijn die ovulatietesten zo handig. Dan kun je dus je eisprong weten, als je je cyclus niet helemaal weet. Ik vind ze niet duur, heb ze via deze site gekocht. Geloof zo'n zwangerworden set met 2 testen en dan 12 ovulatietesten ofzo. Vanmorgen om 11 uur de eerste gedaan en daar was al een heeeeeeeeel licht 2e streepje op te zien. Ik begin met testen een week voor me eisprong zeg maar die ik heb gegokt aan de had van de banner. Zo weet ik zeker dat ik hem niet mis.
indd, ze mogen het niet vragen lees volgend stukje van monsterboard Zwangerschap Volgens het Burgerlijk Wetboek mag de recruiter aan vrouwen niet vragen of ze plannen hebben om kinderen te nemen. Voor een werkgever zou deze informatie handig kunnen zijn, omdat een zwangere vrouw recht heeft op een lang zwangerschapsverlof en dan dus geen arbeid kan verrichten. Ter bescherming van vrouwelijke kandidaten is deze vraag daarom eenvoudigweg verboden. Mocht een recruiter de vraag toch stellen dan heeft de vrouwelijke kandidaat zelfs het recht om te liegen, mocht zij bijvoorbeeld wel plannen hebben. Dus gewoon liegen staat hier hahahaha succes ermee. xx Bambi
Hey Susanne, Dan lopen we gelijk! Ik had 15 juli ook m'n eerste dag van m'n laatste ongesteldheid. Afhankelijk van de lengte van cyclus (en die kan nogal varieren) kan het vandaag inderdaad je dag zijn dat je ongesteld had moeten worden. Zelf ben ik ook nog niet ongi en ik heb besloten dat ik ook minstens tot volgende week wacht voor ik ga testen. Ik heb genoeg afleiding de komende week dus dat is wel lekker, dan ben je er ook niet 'te' mee bezig (hoop ik ) Katje81
Je bent niet verplicht daarop te antwoorden he OW dat was al een aantal keer gezegd voor me Wij weten het ook al voor een jongen én een meisje en ik ben nog niet eens zwanger (voor zover ik weet)
Wij zijn 't nog niet eens over de namen.. En we moeten nog zwanger worden. Erg is dat he.. dat je eigenlijk al bezig bent met bijv de kinderkamer en hoe 't iedereen te vertellen, maar je bent nog niet eens zwanger. Nu heb ik daar wat meer afstand van genomen. Ik ga nu echt pas daarmee bezig zijn, als er een beebje in me buik zit.
Grappig dat sommigen de namen al weten. Ben benieuwd of de namen ook echt blijven staan. Bij mijn oudste wist ik de meidennaam ook al v oor de zwangerschap en die is ook blijven staan. Maar goed, werd een jochie dus niet gebruikt. Bij mijn jongste wisten we de naam voor een jongen al voor de zwangerschap en die naam heeft hij idd gekregen. Nu weten we voor beide geslachten de doopnaam al.
Hey luna, Ik zie dat je vandaag 1 dag overtijd bent spannend. Denk je dat je deze week nog gaat testen? xxx
Ja ik had al een naam voordat ik bij mijn vriend kwam, maar hij vond hem niet mooi, dus we hebben voor een meisje een andere gezocht. Ik had weer zo'n typische naam die bijna niemand kan onthouden, vandaar Maar nu zijn we eruit. Het begint allebei met een J omdat zijn vader en opa en ooms allemaal met een J begonnen (hadden allemaal dezelfde naam). Dus wij hebben ook een J gepakt, alleen de naam mogen ze raden. En ons meisje zal ook met een J beginnen, was eerst Chenille, maar dat vond me vriend dus niet geweldig... Goh ik val in herhaling Liefs
dat je 2 strepen hebt wil niet zeggen dat je eisprong eraan komt hoor... er zit namelijk altijd wel lh in de urine. je moet echt een hele duidelijke streep hebben. als je in mijn album kijkt kun je het wel een beetje zien.
hey katje ik ben helaas ongi geworden net na ik dat getypt had. maar goed gebeurd is gebeurd. nu heb ik gewoon wee reen goede reden om met man lief t bed te delen he zal hij ook niet erg vinden haha. weet jij al of je ongi bent? ik hoor t wel groetjes susanne
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier en had volg alle ervaringen op de voet. Toen dacht laat ik ook eens een berichtje achter laten. Ik ben namelijk ook net gestopt met de pil. Heb net mijn eerste ronde achter de rug. Ik wens iedereen veel succes...
Eimat en Susanne85, welkom! Susanne85 balen dat je net ongi werd toen je de moed gevonden had! Ik ben al de hele dag aan het werk tamponies aan het verwisselen, bah wat heb ik daar een hekel aan. snel ervan af voor een maand of 9, haha! Wat een geklets weer meiden, ik ga nog even wat terug lezen. En alle testers, heeeeel veel succes! Liefs, Simone