Ik blijf ook gewoon hier hoor..je kent deze meiden nu eindelijk een klein beetje...dus vind het leuk om hier te blijven en de ontwikkelingen te volgen Denk idd dat iedereen hier zó'n beetje rond de zelfde tijd ongi is..dus nu moet er eerst weer flink geklust worden en dan word het weer spannend en praten we veel meer
hallo meiden. ik klus meestal om de dag, ik had ook gelezen dat het zaad achteruit gaat als je het elke dag doet. dan moet ik ook denken aan het zaadonderzoek, me vriend mocht dan 4 dagen van te voren niks meer doen, omdat er dan minder actieve te zien zouden zijn. dat zegt voor mij genoeg.. zo mij ongie zit er hopelijk alweer snel op. morgen weer met clomid beginnen. ik kwam trouwens om jullie nog leuk nieuws te vertellle! ik ga trouwen!!!!! joepie!!! echt kei gaaf zeg, 12 januari 2008!!!! kan het gewoon niet geloven! dus ik ben zowiezo in de wolken ook al is er geen klein beebje op komst. wil graag trouwen omdat ik zoo graag kindjes wil. wat denken jullie daarvan meiden? vinden jullie dat belangrijk? dikke kus oor jullie allemaal!
Ik hoef niet eerst getrouwd te zijn voordat ik aan kinderen begin ( is mijn mening dan).. ik zou het juist leuk vinden als mijn kindje bruidsjongen/meisje is op mijn bruiloft.. dan moeten wij wel opschieten, want we hebben al een datum voor onze bruiloft 2-09-2011 dan hebben we 9 jaar met elkaar..haha..
Hai Sannnniee, Vind het helemaal niet raar hoor dat je eerst wilt trouwen. Wij zijn juni dit jaar getrouwd en na een maand heb ik de mirena laten verwijderen. Verkijk je er niet op zit veel werk in het organiseren van een bruiloft, ook al hou je het simpel zoals wij gedaan hebben...Maar het is ook een super leuke tijd, geniet er lekker van. En natuurlijk gefeliciteerd!
Hoi sannniee, Van harte meid, hartstikke leuk dat dat je ga trouwen. Ja ik ben ook van mening eerst trouwen dan kindjes, maar ieder zijn eigen wensen natuurlijk. xx Bambi
natuuurlijk, iedereen heeft zijn wensen en die respecteer ik zeker! ieder zijn wensen inderdaad. ik weet nu nog niet wat voor oorbereidingen er allemaal zijn. ben veel opgewonden nu eventjes! hahah hoop dat alles maar goed gaat, weet alleen dat trouwen onwijs veel geld kost, maar ja wat tegenwoordig nie meer
he sannieee, je kan het zo duur maken als jezelf wilt natuurlijk, maar een beetje bruloft met alles erop en eraan en dan niet eens mega extra's kost denk gou 10.000 euro. maar dan heb je ook wat he. denk als je het klein hou, een paar duizend ofzo. en ja er zit best veel werk in de voorbereiding. succes xx Bambi
ja ik reken op ongeveer 13000 euro als we zo eens geteld hebben. mag best wat kosten he! is de moiste dag van je leven zeggen ze, dus daar gaan we vanuit. vind het allemaal beetje eng of de voorbereidingen wel gaan lukken haha groetjes sandra
Voordat ik in april dit jaar zwanger raakte hebben we het ook ongeveer om de dag gedaan met soms 2 of 3 dagen overslaan. Vanaf de dag dat ik geen bloedverlies meer had tot aan het testen. Ook gewoon wanneer we zin hadden. Ik denk ook niet dat het goed is om het echt elke dag te doen, of alleen maar wanneer je denkt dat je vruchtbare periode is.
Hey meiden, Allereerst Sannnie gefeliciteerd (K). Ennuh ff vraagje voor iedreen, me vriend en ik willen allbij een tatoe laten zetten op onze pols (binnen kant) een soort tegken van onse liefde dat we alles kunnen en gaan door staan. Maarw e willen geen naam ofzo laten tatoeeren. hebben jullie nog iedeeen? xxx
sannnniee, gefeliciteerd! Wij zijn dit jaar op 25 mei getrouwd, maar niet speciaal omdat we kinderen willen. Dat maakt tegenwoordig niet meer zoveel uit. En toch vind ik het idee wel leuk, eerst trouwen en daarna kinderen. Succes met de voorbereidingen en geniet daarvan, want de tijd gaat snel. Voor je het weet is het zover.
poehh das moeilijk, ik weet niet waar je van hou, maar miss jullie sterrenbeeld ik trybal vorm? of jullie naam in een andere taal chinees b.v das toch anders of de taum van trouwen als je dat niet bent datum van jullie verkering in een andere taal. Geen idee of het wat is hoor. xx Bambi
dank je wel allemaal meiden, het is inderdaad al niet mee zo lang. dus we zullen de tijd nodig hebben denk ik. heb er wel zin in zeg. ik vind een tatoo ook wel erg mooi, maar ik durf dat niet. ja speciale tekens misschien. ik heb geen idee. ik zou inderdaad ook geen naam kiezen, maar das een keuze die je zelf kan maken, als ik ooit een kindje krijg zou ik dat weer wel doen.!
Toevallig... daar waren wij ook over aan het denken. Wij nemen een hartje met een sleutelgat, en een sleuteltje... maar weet je zeker dat het nu wel 100 goed gaat.... ik bedoel het niet slecht ofso, maar vanwege die ruzie laatst. Sannie... Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Wij zouden ook in 2008 gaan trouwen, maar gaan nu eerst voor de baby. Ik heb het persoonlijk niet zo op trouwen. Het is niet meer dan een blaadje waarop staat dat je van elkaar houd en alles... dat kan ik zo ook wel, maar mijn vriend wil het graag. Dat ik niet zo van trouwen hou komt ook omdat iedereen in mijn familie gescheiden is, denk dat ik dat van kinds af aan heb meegekregen. Wens jullie in ieder geval alle geluk en een hele fijne dag alvast Liefs
Die datum in andere taal is ook wel vet ja. Ik had al wel 2 dingentjes gezien, maar vidn het ook wel belangrijk als het wat stoers is. Het is ook voor een man he hahaha. Ja als we een kindje krijgen dat tatoeeren wij die zekers ook haha. xxx[/img]