Jaa... naam van onze kindjes komen bij ons ook. Mijn vriend zet ze op de borst, en ik zet ze op mijn onderrug met een grote tijger of cheetah (als teken van bescherming). Aangezien mijn borsten al bezet zijn Maarja... als ik alle tattoo's neem die ik graag wil dan zit ik praktisch helemaal onder... heb zoveel mooie gezien, en er worden er zoveel voor me getekend. Niet normaal meer... Trouwens, weet iemand of je een tattoo mag zetten als je zwanger bent? Liefs
Ik heb geen idee. Lijkt me wel dat 't misschien niet zou mogen, want je krijgt toch stoffen in je lichaam. En een vriendin van mij heeft 't na de bevalling laten doen. Maar weet niet of dat expres zo was, of gewoon zo uitkwam.. Dan ga ik me vent maar es duidelijk maken, dat ie eerst ze zaad moet opsparen. Want die wilt echt gewoon elke dag hihihi.. Ookwel goed teken natuurlijk, maar als we meer kans maken op om de dag of zelfs om de 2 dagen, doe ik dat liever.
ja ik weet het ook niet zeker, aan de ene kant denk ik van eerste weken zou best moeten kunnen, maar aan de andere kant heeft je lichaam dan wel weer energie nodig om te genezen. ik weet het niet, dus ik vraag maar even, misschien dat er hier iemand is die het wel weet. trouwens, kom nog een vraagje naar boven, Als je zwanger bent, doen jullie dan piercings uit? Zo heb ik er 1 in mijn tepel en 1 intiem die misschien risico zouden kunnen zijn, wat zouden jullie doen? Mijn zus heeft d'r navelpiercing hele zwangerschap ingehouden en was niks aan de hand. Liefs
Hoi allemaal, Sannniee -> Gefeliciflapstaart. Ben zelf getrouwd toen ik 5 maanden zwanger was. We reden naar het gemeentehuis om te zeggen wie de vader zou zijn en zegt tie ineens in de auto "zullen we dan maar gaan trouwen". Dus echt super romantisch.. hihi.. Maar ja.. wel de man van mijn dromen. Ik heb zelf 3 tattoos. 1 is de naam van mijn dochter op mijn rechter borst, 1 een aapje op mijn arm en 1 pentragram bij mijn buik. Mijn mannetje heeft er ook wel eens aan gedacht om iets samen te doen, maar ik zie zoveel mensen om me heen die uit elkaar gaan, ookal denk je dat je voor altijd samen blijft, je weet het nooit. Mijn ouders zijn ook gescheiden en dat is ook wel een reden dat ik het niet wilde. Nog een paar dagen wachten en dan TESTEN! Jippie... Groetjes Lotte 1 neg. test voor NOD
Sannnie gefeliciteerd! Leuk hoor! Veel succes met je voorbereidingen! Heb zelf ff een dipje op het moment... Elke keer 's nachts om half 5 wakker en dan zo'n raar misselijk gevoel.. Voel me gewoon niet helemaal oke. Mijn tepel is echt een gedrocht aan het worden en heb echt jankbuien.. Maar goed, het zal wel bij het ontpillen horen. Ben nu een week overtijd, maar volgens mij heb ik op dag 25 een eisprong gehad, tenminste had toen die buikpijn en dat draderige slijm. Weet het soms echt ff niet meer! Sorry voor mijn geklaag btw
Hey Sannnnie! gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Ik wilde ook trouwen voordat we kinderen hadden, maar vooral omdat het dan wat makkelijker geregeld is met de erkenning/ouderschap etc. Wij hadden een fantastische dag deze lente! Geniet ervan! Groetjes katje81
Goedemorgen meiden, Baal echt enorm net ha gebeld omdat ik me zo ellendig voel, last van onderrug, vlagen misselijkheid, grotere borsten en nog meer ellendige pijntjes en t enige wat ik te horen krijg is doe nog maar een testje. Heb tig testen gedaan en allemaal negatief! Ik voel me hier zo ellendig over en weet dat het bij ontpillen hoort maar m'n HA wil er gewoon nog niets aan doen, baal hier zo verschrikkelijk van, kan gewoon wel janken.. Sorry hoor, dat jullie dit op de vroege ochtend voor de kiezen krijgen maar moest t effe kwijt... Zijn jullie HA ook zo moeilijk
Dat is fijn dat je niet eerst een jaar moet wachten. Als je hier leest dat mensen eerst een jaar moeten wachten dan word je toch ook gek. Ik ben altijd erg positief, maar als ik dat lees en zelf maar niet ongi word dan denk je daar toch ook even aan hoor. En teveel eitjes is ook weer wat zeg. Heb je er straks ineens 5 tegelijk Bij mij op mijn werk is een stel die had al 2 kindjes en kreeg er toen een drieling bij. Dat is echt schrikken.
Goedenmorgen iedereen! Vandaag of morgen krijg ik te horen of ik die baan heb. Hoop het eerlijk gezegd wel een beetje, is weer es een andere uitdaging en best een jonge groep waar ik in terecht kom.. En die mensen zagen eruit alsof ze niet moeilijk zouden doen over een zwangerschap. Maarja, kan altijd wat zijn waardoor ze mij niet hebben gekozen. Heb me vriend effe uitgelegd gisteravond over de zwemmers. We hebben besloten nu te wachten tot donderdag met klussen. Komt goed uit want we zijn verder druk vandaag en morgen.. Zo hebben de zwemmers effe de tijd actiever te worden. En dan laten we er weer een dagje tussen en klussen we zaterdag 1 dag voor me ei. En dan laten we het verder zo in de vruchtbare dagen. Wie weet helpt deze tactiek ons..
Goeiemorgen meiden, Er is weer flink afgekletst zag ik. Sanniieeee gefeliciteerd spannend hoor. Ik ben dit jaar ook getrouwd (7 mei) was echt een super dag. En wat betreft de voorbereidingen, het belangrijkste is de datum en de lokatie en de jurk de rest komt vanzelf. Komt helemaal goed! Wij wilde ook liever eerst trouwen voordat we kindjes "krijgen" wat eerder al werd gezegd is niet alleen maar een blaadje maar is wel makkelijker voor de erkenning enzo. En ik vindt het ook gewoon mooi staan! Nou hier ook nog steeds geen teken van ongi, moet mijzelf nou wel inhouden om geen test te doen. Nog effe wachten zeg ik telkens tegen mijzelf. xxx
Goedemorgen iedereen Grappig dat veel meiden zijn getrouwd dit jaar. Ik ook in juni. En eigenlijk zouden we nog even wachte met kinderen, maar ineens ging er een knop om en die zei BABY! Sanniieee gefeliciteerd met je voor genomen huwelijk, de voorbereidingen zijn al heerlijk om te regelen! En dan de dag zelf, super! Ik geniet nog helemaal na. Gr Sil
Zul je altijd zien, heb ik al mijn moed verzamelt om een test te kopen en wil hem gaan doen kan ik niet plassen! Haha hilarisch. Nog effe wat plas opwekken dus. xxx
Even een vraag. Ik maak me zelf wat zorgen of ik wel zwanger kan raken omdat ik wat overgewicht heb! Ik heb geen vreslijk overgewicht, heb maat 42 maar toch. BMI van 26.5 Lijnen heeft nu geen zin meer, maar ik weet het niet? ZIjn jullie allemaal goed op gewicht? Gr Sil
Overgewicht kan wel een rol spelen in je vruchtbaarheid. Maar op zich maat 42 valt wel mee? Ik weet niet hoe lang je bent? Ikzelf ben op gewicht. En waarom heeft lijnen geen zin meer? xxx
Maar mocht je in deze ronde niet zwanger zijn, wat ik niet hoop voor je! Dan zou je toch eerst kunnen lijnen? Ben je hiermee al naar de huisarts geweest?
nee ik ga niet naar de huisarts, die extra kilo's zijn wel duidelijk. En daarbij hoop ik wel zwanger te zijn!