wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sil1980

Sil1980 Lid

29 jul 2007
    90
    0
    0
    ben niet boos maar ga niet zeggen tegen een vrouw dat je hoopt dat ze niet zwanger is!

2. dan moet je toch wat beter lezen, want ik schreef als je niet zwanger bent, wat ik niet hoop natuurlijk.
    Tuurlijk wens ik dat iedere vrouw zwanger wordt!

3. Nou heb net de test gedaan en helaas negatief. Misschien nog te vroeg? Of toch beter 's ochtends testen?

xxx

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Misschien is het inderdaad nog iets te vroeg geweest het testen... dus wie weet later in de week! ;)

5. dank je wel geeft weer wat hoop. ik probeer er wel nuchter onder te blijven, maar die onzekerheid is ook niks.
    xxx

6. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Jammer.. :(
    Wie weet later in de week!

Zit zelf ook nog te twijfelen of ik zal testen...

7. gewoon doen. ik weet het het is moeilijk! zat vandaag ook in twijfel!
    xx

8. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Heb echt zoiets van heeft het wel zin! Maar ja klachten genoeg .. dat dan weer wel!

Moeilijk he?! :)

9. meid ik snap je helemaal. ik zou het gewoon doen als ik jou was alleen al om die twijfel weg te nemen.

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Je kunt natuurlijk wel testen maar het is nog vrij vroeg om te testen dus kans is ( groot ) dat je HCG nog niet hoog genoeg is.. Succes ermee!
    ik zou het waarschijnlijk ook doen als ik jou positie zit hoor! haha :)

11. Dat had ik ook al eens eerder gelezen, maar kon mij inderdaad niet weerhouden haha.
    Ach ik wacht gewoon weer een paar dagen!

xxx

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Volgens mij is het ook zo dat de waarde van HCG in je ochtend urine hoger is ... dus met ochtend urine is het nog beter om te testen!
    dus nog een paar daagjes wachten en dan in de ochtend gelijk testen! spannend hoor! :)

13. Dankjewel DAG voor je advies.
    Hoe gaat het met jou? Hoe zit jij nu in je cyclus?
    xxx

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    lijnen en afvallen zijn 2 totaal verschillende dingen. Als je een crash dieet doet, ja dan is dat slecht. Maar als jij goed naar je etenspatroon en je bewegingspatroon gaat kijken, dan zie ik wel mogelijkheden!

Je BMI is niet schilbarend hoog hoor. Ja het is iets overgwicht, maar niet in de gevarenzone ofzo. Wenselijk is dat er wat kilo's afgaan, niet eens vanwege zwanger worden, maar vanwege gezondheisklachten later.
    Bovendien bedenk dat hoe ouder je wordt, vaak ook je gewicht zal stijgen. Dus als je nu al een BMI van in de 26 hebt, dan kun je eigenlijk er wel vanuit gaan dat je met 40 jaar rond de 30 zit en dan wordt het wel gevaarlijk. Let hop, dat hoeft natuurlijk niet, maar vaak is de populatie wel zo.

Kijk dus eens naar goede balans in voeding en beweging.
    Ik wil je desnoods wel wat adviezen geven. Je kan dan het beste even een PB naar me sturen, dan hoeven we het draadje niet zo te vervuilen.

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ben nog niet gestopt met de pil... zaterdag is mijn laatste! ben benieuwd hoe alles gaat verlopen!
    slik de microgon 30 en ik denk al zo'n 13 jaar...
    verwacht ook niet dat ik snel zwanger zou raken ofzo hoor want eerst moet alles natuurlijk van zelf op gang komen ( als dat het al doet ... ) en dan nog maar raak schieten ! valt niet mee!
    er zijn heel veel vrouwen inmijn omgeving zwanger cq net bevallen en het kriebelt wel behoorlijk hoor!
    ben benieuwd hoe alles gaat verlopen!
    Groetjes Dagmar

16. Spannend hoor dagmar. Ik ga voor je duimen!

17. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    hai luna,
    Ben jij dieetste ofzo? Heb gelijk een vraagje voor je, wat vind je van Sonja Bakker? Heb de hele dag honger, vind het erg weinig eten. Hoorde gister dat het maar zo'n 800 calorieen zijn p/d, zou dit kloppen, is toch veel te weinig?

Ik ben niet te zwaar, 1.67 met een gewicht van 67. Maar ik zit lekkerder in mijn vel op de 62 kilo. Heb dus besloten even te sonja bakkeren. Zodra blijkt dat ik zwanger ben stop uiteraard direct. Maar stel dat het deze ronde niet het geval is, ben ik toch even die extra kilootjes kwijt voordat ik zwanger raak....

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Veel succes en welkom op het forum!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wil even zeggen dat een vriendin van me die ook een beetje overgewicht had, de eerste maanden van haar zwangerschap zo'n 10 kilo is kwijtgeraakt...

20. Niet meer actief

Hey meiden

Ik kom voorlopig niet meer hier...
    Ik heb net de sleutel van mijn nieuwe huis gehaald, ga zaterdag verhuizen, en snap eigenlijk niet zo goed wat ik hier nog doe, aangezien er toch niet verder op mij gereageerd wordt (sorry voor de mensen die het wel doen)
    Ik wens jullie allemaal het beste, en misschien kom ik over paar maandjes wel weer terug

Doeidoei

Deel Deze Pagina