wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Nee ik ben geen dietiste maar heb het afgelopen jaar een persoonlijke coach gehad om de kilo's aan te pakken. Ik weet inmiddels wel wat van voeding en afvallen.
    Ik vind sonja bakker ronduit slecht. Het zijn idd veel te weinig kcal. Bovendien blijft afvallen een combinatie van voeding en beweging zijn.
    Alhoewel sonja ook wel wat dingen heeft die goed zijn hoor. maar goed, ik zie veel liever dat mensen hun gedrag, hun gewoontes aanpakken, want wat gebeurd er als je stopt met sonja? En hoe zit het dan met een verjaardag? Een SAS-dag?
    Nee ik heb mezelf nu geleerd om vooruit te denken, dus 's avonds een feestje, dan eet ik overdag mager en sport een keer extra.

Jij hebt een bmi van 24.31 Dat is prima. Een gezon BMI zit tussen de 20 en 25 in. Al vind ik dat men zich ook weer niet moet blind staren op de BMI.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Veel succes met je verhuizing.
    Ik hoop nog wel van je te horen hoor. Ik weet dus ook niet voor wie die opmerking bedoeld is, maar wie de schoen past, zal hem wel aantrekken.

3. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Succes met je verhuizing!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    meid heel veel succes met je nieuwe huis!
    ik wens je een fijne zwangerschap toe.

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi jullie hebben een spraakverarring. Ze zegt juist dat ze hoopt dat je WEL zwanger bent. Ze grbuikt toch 2x niet.
    Stel dat je niet zwanger bent.... wat ze niet hoopt voor je. Dus hoopt ze dat je het wel bent. Snap je?

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    meid heel veel succes met je nieuwe huis!
    ik wens je een fijne zwangerschap toe.

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
  8. Succes met de verhuizing en je zwangerschap. En wat luna schrijft ben ik het helemaal mee eens.

xxx

9. Dank je wel luna! Ja werd een beetje verkeerd begrepen!

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oja en natuurlijk een fantastische zwangerschap!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja sannnnieee ook namens mij van harte! Heeft hij je romantisch gevraagd? Op zijn knieen? In de luchtballon? Compleet met koets?

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Geen idee. Ik heb ze niet dus ik zou het ook niet weten. Ik weet van de navl dat het geen probleem is. Die anderen zou je wellicht even aan de vlk kunnen vragen.
    Tepelpiercing lijkt me lastig met de bv, maar ik weet niet of je dat gaat geven.

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi ik ben alweer 6 jaar getrouwd :) :)

14. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Luna,
    Bedankt voor je reactie, en wat jij zegt klopt ook helemaal, en diep in mijn hartje weet ik dat ook wel.
    Maar het is zo lekker als je even snel afvalt, en ik weet ook dat snel afvallen weer snel aankomen betekend.
    Opzich vind ik SB ook goed alleen te weinig...

Joh ik doe het twee weken streng, en dan gewoon genoeg sporten en gezond eten om het bij te houden....

Iedereen succes met verhuizen, testen, zwanger zijn en de rest..

15. Eimat

Eimat Niet meer actief

Veel succes en plezier met je verhuizing en ook zeker met je zwangerschap. Geniet ervan en hopelijk zien we je snel weer hier!?!

16. Hey manon,

Was eigenlijk benieuwd heb je getest? of kon je het weerstaan?

xxx

17. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    hai!

Nee heb nog steeds niet getest! Het lukt nog net ;)
    Wil eigenlijk nog even wachten.. misschien heel vreemd maar ik denk dat ik na 25 dagen mijn eisprong pas heb gehad, dat is op 4 augustus geweest..volgens mij komt mijn NOD dan pas op 18 augustus..
    Of zit ik helemaal verkeerd?

18. Hey manon,

Als je dat denkt dat je op 4 aug je ei hebt gehad dan klopt het dat 18 aug je NOD is. Had ik ook hoor, ik denk dat ik 30 juli mijn ei heb gehad en mijn NOD was 11 aug.
    Het zou dan kunnen dat je cyclus wat langer is. Dan nog effe afwachten dan?
    Spannend!

xxx

19. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Ik heb na het stoppen met de pil echt geen idee wat mijn cyclus is, weet wel dat ik rond 4 augustus zoveel buikpijn + slijmverlies en klachten had dat een eisprong leek@ Dus wie weet :D:D

Lastig allemaal he dat wachten en vooral dat denken er aan!

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    je rekensom klopt! Ik hoop dat je het goed gevoeld hebt! Komend weekend wordt het dus echt spannend!

Deel Deze Pagina