Ik had nog een vraagje: ik had getest met clear blue. Daar staat in de bijsluiter dat je kunt testen vanaf NOD. Maar stel dat ik mijn ei toch niet goed had of dat het ei wat langer onderweg was en ik dus tevroeg was met testen, kun je dan geen + hebben? Ik probeer voor mezelf nu nl na te gaan in hoeverre houden zin realistisch is. Dus kan clear blue + geven voor NOD? (Zo ja, dan zie ik het somber in. Zo nee, dan is er dus een kans dat ik net 1 of 2 daagjes te vroeg was).
Tnx! Zou het eigenlijk wel kunnen? bedenk me net dat het wel raar is pas zo laat nah ja we zullen zien
@luna: Volgens mij kan dat best wat uitmaken. Dus hou nog moed meid! We zitten in hetzelfde schuitje. Vervelend die onzekerheid! xxx
Moeilijk is dat, ik ken het probleem. Je denkt vanalles te voelen maar of je het goed hebt? Gewoon maar effe afwachten allemaal. Dat heb ik ook hoor. Ik gok ook maar dat ik de 30e mijn ei heb gevoeld. xxx
Angel4life -> veel succes met verhuizen en zwanger zijn. Allemaal leuke dingen! Ben jaloers.... Wel gezond jaloers hoor..hihi.. Nog heel even en dan zou ik ook kunnen testen maar omdat het inderdaad super veel uitmaakt wanneer je test, ga ik pas op 24 aug. testen. Met mijn dochter was ik namelijk ook ruim overtijd voordat de test positief zei. Dus meiden. Niet te vroeg testen! zonde van je geld! Hansje-> toch eindelijk de gok gewaagt? Jammer dat die neg. was, maar zoals je hierbover leest... Je heb nog kans! Allemaal succes! Groetjes Lotte 1 neg. test voor NOD
Dankjewel lotte voor de bemoedigende woorden, dat doet een mens goed! Spannend 24 aug, poeh dat duurt nog effe! Misschien doe ik wel met je mee! Als ik tegen die tijd nog niet ongi ben geworden! xxx
De mijne PRECIES hetzelfde verhaal, Janken kon ik wel de hele dag dat niemand me begreep en zei dat ik maar GEWOON EVEN MOEST WACHTEN.. en wat voelde ik me beroerd, kende mijn eigen lichaam niet! @ de verloofde, GEFELICITEERD! Ik heb Bart ook al 3 keer gevraagd en hij heeft me nu heel duidelijk gezegt dat hij het wel wil maar dat hij mij nog een keer officieel vraagt.. en maar wachten... en maar wachten .... en maar wachten... haha hij weet wel dat ik het wil ivm de kinderen die er gaan komen (hopen we) en het erkennen en al dat soort onzin, andere achternamen hou ik niet van. Als je gaat scheiden kun je daar niets aan doen maar ik kies er niet voor.. @de tatoo vind ik een heel leuk idee, vrienden van ons gaan in mei trouwen en willen dat ook. De reden hiervan is dat ze allebei al twee keer hun vriendschapsring zijn kwijtgeraakt! Ze hebben beide een achternaam welke een familieteken hebben, soort van zegel of symbool, kan niet precies op het woord komen. Zij gaat ze samenvoegen en daar een mooi teken van maken. Ze weten ook nog niet waar ze dit laten zetten.. @de spermazaakjes= klopt, niet iedere dag omdat het zaad idd nog niet rijp is. En daarnaast kan zaak tot 48 uur overleven in de vagina/baarmoeder, dus om de dag is helemaal prima!
@Angel4Life: veel geluk met jullie nieuwe huis! Net weer veel te lang nieuwe berichten zitten lezen, tjeempie, wat zijn dat er weer veel! Kan het gewoon niet meer bijhouden allemaal... Welkom alle nieuwe meiden! (helaas zag ik (nog) geen nieuwe roze namen...) Succes allemaal! XX
@ Esmee.. zijn de zaadjes met om de dag klussen wel al voldoende rijp dan? Of is het beter om dan toch om de 2 dagen te klussen of is dat weer niet nodig? @Angel4life: Hopelijk zal ik je wel hier nog spreken! Vond het juist zo gezellig om meer leeftijdsgenoten te hebben. Dus niet weggaan hoor! En veel succes met de verhuizing..
hihi, dat had ik ook. Mijn man superblij, want zijn BABYknop was al veel eerder/langer om Grappig/bijzonder eigenlijk dat dat gevoel er 'zomaar' ineens kan zijn
Daarom wil ik dus ook nog wachten. Omdat ik nog niet weet hoe m'n cyclus loopt en of de banner klopt. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben, maar ik zou ook niet weten, als het wel zo is, of ik dat zou voelen/merken etc. Dat verschilt per persoon... Daarom nog even geduld. Mijn man is het daar gelukkig mee eens, die vind het zelfs onzin om nu al te testen, omdat het wel erg krap overtijd is (als ik al een cyclus van 29 dagen heb) Maar ben blij dat ik niet de enige ben die nog wacht zegmaar
Dag meiden! wat een verhalen allemaal zeg! ik zag helaas nog geen nieuwe roze namen... Welkom alle nieuwe! @Angel4life, success in je nieuwe huis! en vooral succes met de verhuizing, hoop dat het een beetje op rolletjes zal gaan! Verder heb ik nog niet alles bijgelezen! ik probeerder deze week een beetje de week snel te laten gaan, want die ongie week vind ik helemaal niks, haha! Maar is gelukt hoor, morgen alweer de laatste dag, dus komt helemaal goed. @Luna, wordt spannend zeg! zal deze keer ook weer in een keer raak zijn? 1 nega test zag ik, maar op je NOD die je misschien niet helemaal goed berekent had? wanneer ga je weer testen? Oh en over dat dieeten, ik word er ook gek van! heb alle drie de boeken van Sonja gelezen en uitgevoerd. maar ik zit met 5 kilo die gewoon niet willen. ben 1.68 en weeg 69 kilo. Verder alles goed met jullie? Liefs, Simone
Hey simone, Fijn voor je meid dat je ongiweek lekker snel is gegaan. Kan je weer fris met een nieuwe ronde beginnen. Bij mij gaat alles z'n gangetje nog geen ongi te bekennen. Vandaag wel een test gedaan maar nega. Maar ik geef de moed niet op. Misschien nog te vroeg. Met jou ook alles goed? xxx
Hai lieve Yuna! ik ben je bijna aan het verwaarlozen, sorry! jij ook al bijna van je ongie af? gelukkig, dan komt er weer wat actie -xxx-
He verdorie, das zo vervelend die onzekere periode! maar goed, wel goed dat je niet ongie bent , wanneer denk je weer te gaan testen? Ja inderdaad lekker dat de week een beetje opgeschoten is. maar ik wil niet de indruk wekken dat ik alleen maar kom na mijn eisprong, dus moet ook wel een beetje energie in jullie steken, haha! en dat doe ik met plezier hoor! Verder alles ok hier! helemaal van mijn verkoudheid af, eindelijk! -x-
yup, ik heb nu gewoon weer zin in de wachtbankfase.. (al wil je natuurlijk snel duidelijkheid) maar die wachtbankfase is zo erg nog niet .. Hoe gaat het met je anoniem?.. gelukkig durf je nog te komen..
Oh wat leuk voor jullie zeg! van harte gefeliciteerd! best snel al, en je moet nog zoveel doen ga je in een echte jurk? goh hoe zal je buik zijn tegen die tijd , echt gaaf! nogmaals, van harte!
hey Hansje en Simone, jullie ook nog hier zie ik... Hansje spannend hoor.. hoop niet dat je cyclus gewoon weer een keer langer is dan normaal.. en Simone blij dat het bij je ook weer back to normal is.. Nu weet ik weer wat mijn vrouwelijke collega's bedoelden als ze ongesteld waren en zo zeurend rondliepen.. Nu doe ik het ook haha.. Gelukkig begrijpen ze het! Mannetje is vanavond laat thuis dus zit nog wat rond te neuzen. Heb ook even laten pendelen. Hoor nog wel wat er uit komt.. slaap lekker allemaal.. als jullie al weg zijn..