Haha nee inderdaad. dan heb je tenminste nog EEN kans en nu hebben we GEEN kans en dan hebben we gelukkig elkaar allemaal! Ja ik schaamde me diep, maar goed ik was er echt van overtuigd en toen kwamen toch die rot ! Verder alles prima! ik zeg kom maar op met dat ei! en hoe is het met jou?
hoi meiden, ff een kort berichtje van mij. Heb een enorme baal dag, heel em en veel gejankt, komt van me mega ongie, ben het echt zat. Ga me bedje in heb koppijn van het janken. : testers succes. xx Bambi
Hey esmee, Ben je al bijna klaar met je ongi? Ik hoop het voor je kun je wer met frisse moed aan een nieuwe ronde beginnen. Ik hoop inderdaad dat ik niet een langere cyclus heb dan normaal, moet ik nog langer wachten bah! Ik heb mij ook nog een keer laten pendelen, moet ook nog afwachten wat ik terug krijg. xxx
Hey Esmee! oh saai zo in je eentje zonder mannetje! over een tijdje heb je misschien wel een beebje die je dan gezelschap houdt Ja ik had deze maand ook weer een goeie binnenvaller zeg met die ongie! mooi wat kan een mens zich dan ellendig voelen! ben benieuwd naar je pendel!
Hey meissie toch, Je hebt inderdaad een pech week zeg, met die zware ongi! Ik hoop voor je dat het snel over is meid, niks is vervelender dan krom rondlopen van de buikpijn en te bloeden als een rund! Succes meid! Welterusten! xxx
Ach lieverd, ik hoop van harte voor je dat dit voorlopig even de laatste maand is voor je. Slaap lekker en houd moed, het kan morgen zo ineens een heel stuk minder zijn.. -xxx-
Kan toch gebeuren simone? Soms heb je echt het idee het is raak! Blijkbaar dacht je lichaam er anders over helaas. Ik denk dat ik nu pas volgende week ga testen als ik nog niet ongi ben tegen die tijd. Het kost je handen vol met geld! Afwachten maar weer! xxx
Gooit een ei!.. alstu.. en hier gaat het ook wel hoor.. gaat alleen allemaal zooo langzaam, normaal vondt ik het altijd best snel gaan.. nu opeens niet meer.. dus probeer me veel met andere dingen bezig te houden.. nog 10 dagen.. ..
Haha ja das waar, maar ik had wel een erg grote mond! maar gelukkig typte ik het wel allemaal lachend en niet serieus, haha! Yuna heeft een sponsor voor de testen we moeten ook maar met belspelletjes mee gaan doen en een HEMA bon winnen, want krijgt ze ook he! maar inderdaad, erg dure rommel voor zulke deprimerende uitslagen, haha!
Hopelijk is het positief hansje en ja het is duur.. dus afwachten is dan idd misshcien toch het beste.. en bambie.. sterkte en slaap lekker. (hoop dat je hoofdpijn snel verdwijnt!) en anoniem, die had ik met een (gratis) spelletje op internet gewonnen.. ik doe niet aan belspellen
hey daar, ja mijn ongi is al lang en breed weer verdwenen. 2,5 dagen maar op do ochtend gekomen en za middag al niets meer.. BETER.. zeg ik je.. wel enorme klachten in korte tijd, dat is dan weer nadeel.. En zonder mannetje is ook wel weer lekker.. even lekker een uuuur op dit forum hangen zonde dat hij vraagt waar ik mee bezig ben haha! maar ik ga nu ook naar mijn bedje want morgen is het weer vroeg dag! Bambi we leven met je mee hoor en gelukkig kun je hier altijd je hart uitstorten! Vorige week voelde ik me precies hetzelfde! Iedereen was tegen me en geloofden me niet en nu krijg ik nog van die 'zie je nou wel, druk gemaakt om niets' verhaaltjes.. KRIJG ALLEMAAL HET HEEN EN WEER MENSEN EN LAAT ME MET RUST, IK WEET HET NU WEL! Zo dat is er ook weer even uit! trustuhh 8)
Welterusten esmee! Mijn banner aangepast hoor simone. Hij bedoelde denk ik dat ik al 2 dagen ongesteld had moeten zijn. Maar nu alleen mijn overtijddagen erbij laten zetten! xxx
Nou dames ik ga ook maar eens m'n bedje opzoeken! Welterusten allemaal en misschien tot morgenavond! xxx
Ik ga mijn laptop overhandigen aan manlief. dan kunnen we daarna lekker slapen. morgen weer een werkdag en kleintje een school (creche) dag. eigenlijk al veel te laat voor mij. Weltrusten allemaal!
He anoniem1405 het gaat wel weer hoor, had gewoon een baaldag gister, maar vandaag zijn we weer van de partij. Moet wel zeggen dat dit forum echt wel helpt, kan je ei tenminste kwijt (al houden we die liever natuurlijk ha ha)! Moet me gewoon niet gek laten maken, maar dat ja is soms makkelijker gezegd dan gedaan Zag dat er gister weer heel wat afgekletst is hier, ga maar eens even bijlezen.