was het gisteren baaldag ofzo? Ik heb hier ook even flink een potje gejankt. Vandaag weer met goede moed op gestaan.
nou blijkbaar, heb ook een potje zitten janken, nu maar hopen dat de volgende baaldag even weg blijft
Dus als we zeg maar vandaag klussen.. kunnen we gewoon om de dag klussen? Want ik wilde nu eigenlijk mijn vriend op strafdieet zetten, dat ie alleen morgen maar mocht en dan zaterdag want dat zijn 2 dagen in me vruchtbare periode.. Denk dat ik dat alsnog doe. Dan heeft zijn zaad voor morgen wel 3 dagen rust gehad om lekker actief te worden. En dan zit er wel weer 1 dag tussen als we t op me vruchtbaarste dag doen zaterdag. Denk je dat dat een verstandige tactiek is? Wat zou jij doen, als morgen je vruchtbare periode begon?
Ik zou het gewoon om de dag doen of om de 2 dagen. En met lactacid wassen kan wel, omdat dat uitwendig is. Maar spoelen (inwendig) zou ik inderdaad niet doen.
Wat naar voor je Bambi, dat je zo'n last hebt van je ongesteldheid. Hoop voor je dat dit voorlopig de laatste is geweest!
Ja heel spannend. Ik denk dat ik mijn ei afgelopen zondag al heb gevoeld, maar ik weet het niet zeker. We hebben goed geklust, al anderhalve week om de dag en gister ook nog, dus nu maar hopen dat het straks raak is!
Hoop 't ook voor je! Wij beginnen vanaf morgen met om de dag klussen. Zelfs gewoon na mijn ei.. voor alle zekerheid hihihi! En dan maar afwachten of die manier werkt voor ons.
@ Bambi: Sorry voor je vervelende ongi. Klaag maar lekker los, helpt bij mij ook... En de volgende keer................................geen ongi!?! Succes!
ik had vandaag met iemand afgesproken.. en ik zag haar aankomen fietsen.. en ik wist gewoon dat er wat was.. er was iets anders.. wat bleek ze was zwanger.. wel erg leuk om te horen.. hopen dat ik haar snel kan volgen... voor de klussers klus ze....
Heel apart, bij het afvegen had ik 1 sliertje helder bloed bij mijn afscheiding. Zou je dan toch gelijk hebben luna van die zeurende buikpijn dat dat mijn eisprong was? En dit misschien innesteling? Toch maar weer afwachten. xxx
Hey manon, De elfde had ik die buikpijn, duurde anderhalve dag. Voor de zekerheid toen wel gebruik van gemaakt haha. Dus technisch gezien zou dat kunnen. Ik snap er nou helemaal geen sikkepit meer van hoor. Lijkt wel of ik dan een cyclus heb overgeslagen ofzo? Inderdaad blijven wachten. Zucht.....
hmm lijkt er wel op inderdaad..Goed dat je er wel gebruik van het gemaakt haha Net zo vaag als bij mij!
tja ik weet het niet zeker natuurlijk, maar zo klonk het wel. Je had toch nog wel geklust he? Dan maak je dus een kans deze maand!
heb ik ook ooit eens gehad. Heel fijn was dat toen in de eerste ronde (net als jij nu dus) dus ik snapte er geen snars van. Een maandinkomen aan testen verspild natuurlijk.
hey meiden hier bent ik ook weer ffies. Heb een hoop gemist las ik al nou kijken of ik het nog een beetje weet. @Angel4life succes met je nieuwe huis en hoop dat je toch snel weer ff een kijkje komt nemen. @Sannnie Gefeliciteerd @Hansje hoop dat je nou toch snel wel een keertje duidelijheid krijgt en hopelijk heb je dus idd je ei gehad en nu dan je innesteling vriending van me was 3 mnd niet ongi geworden en steeds getest afspraak gemaakt bij gynecoloog en toch nog maar 1 laatste test en zwanger dus alles is mogelijk. @Manon81 knap dat je nog steeds kunt wachten met testen hoop dat het straks raak is met de test. @Luna73 veel succes @lotte 27 spannend Zo nou verder weet ik het ff niet meer ben dus 1 dag niet geweest en zoveel bij te lezen. gaat ff aan me eten ondertussen. xx simone