wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jon

Jon Actief lid

Aug 15, 2007
    192
    0
    0
    Ik heb verder niet echt meegelezen met dit topic, maar wilde even zeggen dat ik ook in de eerste ronde zit... Moet vandaag ongesteld worden(of niet..), wel al een paar dagen last van pijn. We gaan vrijdag testen. Ik vind het vooral spannend omdat ik best vaak lees over hoe je lichaam je voor de gek kan houden... Ik durf dus echt niet ergens vanuit te gaan... Die positie kennen jullie vast ;) ...

2. enomis

enomis Bekend lid

Jul 19, 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    hey Jon welkom hier.

je 1e ronde was je aan de pil, spiraal? en ben je er meteen de 1e ronde voor gegaan?
    spannend hoor vandaag dus je NOD ik werd de 1e ronde na 29 ongi dus een mooie cyclus ben er de 1e ronde ook niet voor de volle 100% voor gegaan maar deze ronde willen we er echt wel tegenaan.

vertel eens wat over jezelf zodat we weten wie je bent getrouwd, werk huisdieren enz enz.

nou klets iig gezellig mee hier je kan hier altijd vragen stellen opmerkingen plaatsen noem maar op niets is te gek.

liefs simone

3. Jon

Jon Actief lid

Aug 15, 2007
    192
    0
    0
    Ik ben aan de pil geweest, daarna drie kwart jaar condoom en nu niets meer. Ben inderdaad getrouwd. Heb niet de intenties om meteen persé zwanger te raken, maar omdat mijn lichaam al gek doet sinds mijn ovulatie kan ik gewoon niet anders dan ermee bezig zijn.

4. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hey Jon,
    Gezellig, een leeftijdsgenoot! Ik ben net(3 dagen geleden) ongi geworden op 28 dagen. Zit nu dus in mn tweede ronde. Ik wist ook niet wat ik verwachten kon. Je leest allemaal verschillende dingen dus...
    In elk geval veel succes en laat het ons weten

Gr Tam

5. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    JIj ook veel succes!

6. Manon81

Manon81 Actief lid

Aug 8, 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    He Simone,
    lekker gegeten?

Weet niet hoe dat kan.. heb ook geen zin om te testen, heel gek.
    Misschien onbewust toch bang voor de teleurstelling :( weet niet
    Ben meer bezig met mijn ongi dan dat ik eventueel zwanger zou zijn!
    Word wel gek van mijn borsten, ze doen pijn gaan steeds meer zeuren bah en mijn tepels zijn echt aan het veranderen
    Ach ja het hoort er allemaal bij he?! Verder heb ik helemaal geen klachten meer! haha ben alleen hyperactief! :oops:

7. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ken je die tekst van Marco Borsato...? Nou vandaag is het dus inderdaad rood.

Erg jammer, maar ja.. volgende ronde beter. Wel precies op tijd dus dat is wel weer lekker. Ga zo maar weer eens een nieuwe banner instellen. Dus op naar ronde 2! snik snik..

En welkom nieuwe mensen... -> ben de namen kwijt.

Groetjes Lotte

8. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hier is nu me nieuwe banner. En willen jullie me even opnieuw invullen in voor de roze bus... Geen idee hoe dat moet... Ik moet de volgende keer op 11 september weer :evil: :evil: worden.

Groetjes Lotte

9. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Balen! Hopelijk de volgende ronde meer geluk!

10. Manon81

Manon81 Actief lid

Aug 8, 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    :( Jammer zeg! Je weet nu gelukkig wel waar je aan toe bent,
    hopelijk volgende maand beter. Ik zal voor je duimen :D

11. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He manon,

Jeetje, erg vervelend zeg dat je nog niet weet waar je aan toe bent. Wat denk je zelf? Ben je zwanger? Las wel ergens dat je last van je tepels had... Maar ieder geval super veel succes.. Kan wel weer wat roze bij op de lijst.

Groetjes Lotte

12. Manon81

Manon81 Actief lid

Aug 8, 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Ik weet het echt niet, hoop eerder dat ik snel :evil: wordt, verwacht niet dat ik zwanger ben maar weet niet waarom eigenlijk.
    Klopt ja heb last van mijn tepels, ze zijn al helemaal aan het veranderen en de zijkant van mijn borsten doet pijn. Wordt steeds erger, maar ja iedereen zegt dat het het ontpillen zal zijn! Weet het echt niet meer. Was van de andere klachten wel af, maar wordt nu weer steeds vaker misselijk :cry: snap er helemaal niks meer van

13. lotte27

lotte27 Bekend lid

Aug 6, 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ik hoop ook voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Is ook niet leuk meer zo. Maar ik had al vrij snel het gevoel dat ik deze ronde niet zwanger zou zijn. Heb vorige maand een miskraam gehad (was toen pas 3.5 weken zwanger hoor, dus niet echt heel ernstig) dus alle symptomen die ik had kwamen waarschijnlijk van de miskraam. Het was ook heel raar, de ene dag misselijk, de andere dag niet..

Maar hoop dat je snel duidelijkheid heb.. o had ik al gezegt...

Groetjes Lotte

14. bambi82

bambi82 Actief lid

Jul 13, 2007
    252
    0
    0
    hoi meiden,

dank jullie wel voor jullie opbeurende berichtjes, heel lief
    Gaat alweer wat beter hier, ongie is iets minder geworden.

Baal nog steeds maar ook om andere redenen, we zouden morgen een last minute boeken voor volgenden week, zit me mannetje met een enorm zere knie thuis en is het maar de vraag of we weg kunnen, denk dat we zoiezo dus een week later op vakantie gaan, mits het beter gaat met zijn knie. Hooooop het zo, heb me zo verheuds op een klus vakantie naar de zon.

Zo voor enkele meiden toch nog enorm spannend he, er moet indd meer roze op de lijst.

Hansje jij heb wel een rare cyclus deze maand indd een stukje overgeslagen ? :( :(

andere ongie meiden, ik leef met juliie mee.
    nieuwe meiden welkom.

testers succes.

xxx Bambi

15. bambi82

bambi82 Actief lid

Jul 13, 2007
    252
    0
    0
    Ga met manlief ff vakantie speuren of een filmpje kijken. ff quality time zeg maar hahaha.

miss straks nog anders tot morgen.

xxx Bambi

16. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    als morgen mijn vruchtbaarste dag zou zijn zou ik het morgen doen. Dan heeft het voor die dag en die dag erna nog overlevingskans.. om zo maar te zeggen..

17. Ja we hebben toen eigelijk die dag 1 keer geklust en daarna niet meer. Ik wacht het wel weer af. Inderdaad vervelend hoor zo'n rare cyclus.

xxx

18. He jammer lotte, hoopte samen met jou volgende week te kunnen testen!
    Volgende keer beter meid!

xxx

19. Manon81

Manon81 Actief lid

Aug 8, 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    o jeetje das niet zo heel leuk :(
    Hoe voelde je dat je het nu niet was trouwens?
    Tnx dat je zo meeleeft!

20. Welterusten allemaal!

xxx

Share This Page