@ hansje: he meid ik had echt voor je gehoopt dat je wat duidelijkheid zou krijgen. We zullen je missen. Maar als je het gevoel hebt dat je wat afstand moet nemen, moet je dat doen. Doe rustig aan en we spreken je wel weer. @sunshine: jeetje al 2 weken overtijd. Ik zou helemaal gek worden. Wat zegt de huisarts ervan? Succes in ieder geval. Groetjes Lotte
Ha, de HA, nou da's een leuke die zegt doodleuk misschien te vroeg getest wacht nog maar een weekje. weet dat het de 1e ronde is maar zo kom je ook niet veel verder. En van t testen wordt je ook niet vrolijker moet ik zeggen. elke keer die spanning. heb ook niet echt het idee dat ik zwanger ben, voel eigenlijk niet zo veel, maar ja je weet t nooit natuurlijk. Was jij toen je aan het ontpillen was ook zo vreselijk moe? Ik ben vreselijk gaar, geef me een kussen en ik slaap.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12: Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17: 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: Manon F 29: 30:Sil1980 2de ronde 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: Yuna28 2de ronde 8: Esmee81 2de ronde, Anoniem1405 2de ronde, sannnniee 2e ronde 9: 10: Eimat 2de ronde 11: 12: Lotte 2e ronde 13: bambi 3e ronde 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
oooh wat raar om mezelf in het roze te zien staan! ja meiden, echt waar. De tweede streep was vaag, maar alé manlief ziet hem zelfs! En een streep is een streep. Zaterdag gaan we voor een vette, maar ik kan er niet meer omheen. VErschijnselen zijn er, 5 dagen overtijd en dus nu een tweede streep. Mén ik ben zwanger....... een derde kindje..... wat ben ik dankbaar!
Gefeliciteerd Luna! Echt super voor jullie! Nu hopen dat alles verder voorspoedig verloopt. Vertel.. hoe heb jij deze ronde geklust en alles?
Gefeliciteerd Luna! Harstikke leuk joh, was je al lang bezig of niet. Wat voor symptomen heb je eigenlijk?
Maar hoe deed je dat dan, als ik vragen mag? Nadat hij in je is gekomen, met de hand verder? En dan gewoon op de normale mastrubatie manier? Of die randjesfiets techniek? Ik heb nog kans namelijk.. anders ga ik dat ook eens proberen morgen en op me eidag.
He Luna JIPPIE... Ik ben zo blij voor je... En ben weer zo jaloers... Maar JIPPIE! Weer roze erbij.. Dat geeft een mens weer kleur! Groetjes Lotte
hihi werd aan gewerkt he Had hem eerst op olifantendracht staan, maar vind uiteindelijk die 8 maanden die ik nu nog mag, lang genoeg!
jaloers zijn mag, dat is gezond! Ik gun het iedereen ook zo van harte! Hopelijk geeft het jullie hoop! Weer een zwangere, de volgende misschien ben jij?
hoihoi Ben er weer van paar dg weg..we zijn dagje eerder terug gekomen, want we werden daar lek gestoken door de muggen... luna gefeliciteerd....jeetje bofkont hihihi... Andere nieuwe meiden ..welkom en voor de rest allemaal suc6..heb alles niet gelezen, waren me teveel pagina's.. liefs Bianca ps:bannercheck
Is het leuk geweest? Waar ben je ook alweer heen geweest? Zie aan je banner dat je ook alweer aan het wachten ben. Nu maar hopen dat een vakantieklus beter werkt