wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Luna JOEPIE van harte meid super voor je al 4x keer in de 1e ronde raak hoe bedoel je vruchtbaar hihi....

Ik wacht weer rustig af deze maand we hebben gelukkig geen haast maar zou natuurlij altijd leuk zijn als het snel raak is.

Nou meid geniet maar lekker van het zwanger zijn en blijf af en toe nog wel ff mee kletsen he.

liefs simone

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!!

JULI:
    28: Demi123
    30:
    31: Bianca24, Sil1980, Droppie123

AUGUSTUS:
    1: Esther7, Kim1984,
    2:
    3:Samsammie
    4: onsukkie
    5:
    6: Enomis, manon81
    7: MissyZuilen, Angel4life
    8: Bambi82, Anoniem1405
    9: Liesl Esmee81
    10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86
    11: Angel1986, Hansje, Valhalla
    12: Katje81, Luna73
    13: askim Eimat
    14:
    15:Lotte27
    16: Juli
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22: Zoe1976
    23: Fenne, 1Summer
    24:
    25:
    26:
    27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde
    28: Manon F
    29:
    30:Sil1980 2de ronde
    31:
    SEPTEMBER:
    1:
    2:Missyzuilen 2de ronde
    3:
    4: Enomis 2de ronde
    5:
    6:
    7: Yuna28 2de ronde
    8: Esmee81 2de ronde, Anoniem1405 2de ronde, sannnniee 2e ronde
    9:
    10: Eimat 2de ronde
    11:
    12: Lotte 2e ronde
    13: bambi 3e ronde
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger

Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen

3. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @ Bambi, heb je al een leuk reisje gevonden? hoop dat het opknapt met je vriend zijn knie. mijn vader heeft dat ook regelmatig, heel gek! maar die heeft het dan ongeveer 3 dagen en neemt veel ibuutjes op een dag. iig beterschap voor hem en hoop dat jullie toch nog een klusvakantie kunnen hebben ;)

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    he meis
    ik heb je net nog een bericht gestuurd. Ik wil geen valse hoop wekken, maar ik dacht laatst echt dat het je ei was. Kan dit geen innesteling zijn?
    Dan nog 2 zware wachtweken en hopelijk weet je dan meer.
    Oh meid, ik ga nóg harder duimen voor je. Ik vond het al zo zenuwslopend terwijl ik helemaal niet zolang heb hoeven wachten.

5. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    hallo lieve meiden...

wat een verhalen allemaal..

alle nieuwe meiden..welkom
    alle mensen die door zijn naar de volgende ronde...zet m op,succes.
    alle mensen die op vakantie gaan....goede reis
    en iedereen die net terug is...ik hoop dat het leuk was
    en alle ZWANGEREN...VAN HARTE GENIET ERVAN.

ik zelf ben nu 17 dagen overtijd..?
    what the f@&*ck..

maar we houden vol,zal wel moeten ook, weinig keus...

liefs esther

6. Meiden heel erg bedankt voor jullie lieve woorden! Ik weet mijn tijd komt nog wel! Veel succes allemaal met zwanger worden, ik ga voor jullie duimen!
    Ik laat zeker nog wel een keertje wat van mij horen!

Liefs

7. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi meiden

@luna joepppiieeee, gefeliciflapstaart, echt heel leuk, en wat goed ook meteen weer raak, mmhhh denk dat ik ook maar meer aan mezelf moet gaan denken na het klussen :)

@bloempje he wat rot dat je ziek ben, hoop dat je snel weer opknapt. :thumup:

@hansje. meid doe wat je hard je ingeeft en succes ermee.

@enomis, meid vakantie thuis kan ook heeeel leuk zijn hoor. vooral als je kan klussen :) . En ik denk dat het wel gaat lukken. ook voor mij.

@Anoniem. Het gaat al weer wat beter met het ventje hoor, maar is nog niet helemaal goed. we hebben de vakantie een weekje uitgesteld we gaan volgende week boeken. we zijn nu hard op zoek naar iets leuks. we willen 1 sept. weg. das onze trouwdag hihih :) .

Wie heeft er een iedee voor een zon vakantie ? Zie allemaal leuke en mooie vakanties in turkije. wie is er wel eens geweest ? is het wat ?
    Ook verhalen over spanje of canarische eilanden is welkom, want daar gaat onze 1e keuze naar uit. OOh weet het echt niet, wat me moeten doen :( . tips zijn zeer welkom :D

dikke x Bambi

8. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Sorry, heb geen leuke tips voor je. Mijn schoonouders gaan altijd naar Turkye en die vinden het harstikke leuk daar. Zelf ga ik altijd kramperen in Tsjechië, lekker rondtrekken met de auto. Dus Sorry... Maar ik wens je wel een super leuke vakantie.

Groetjes Lotte

9. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey bambi

Nou ik ben 3 keer in Turkije geweest heb het er wel lekker gehad maar heb het nu dan ook wel gezien Je kan er vrij goedkoop naar toe op vakantie en het land zelf is ook niet zo duur alleen als je een all-in vakantie neemt moet je wel minimaal 4 sterren nemen.

Canarische eilanden, ben 2 jaar geleden naar tenerife geweest een lekker vakantie gehad meestal wel goed weer daar mooi eiland.

Ja verder lastig Griekenland is ook wel leuk zijn zoveel verschillende eilanden waar je heen kan gaan. ben zelf alleen naar kreta geweest maar daar hoef ik niet echt meer heen maar rhodos ofzo

Nou succes met boeken lekker ff naar de zon zou ik ook wel willen maar zit er gewoon ff niet in.

10. bambi82

bambi82 Actief lid

13 jul 2007
    252
    0
    0
    bedankt meiden.

ga nu me bedje in.

tot morgen

xxx Bambi

11. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    ja ik heb vakantie en het is idd alweer laat maar kan lekker uitslapen

sweet dreams meis

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    uitslapen? Wat is dat? :)

13. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Voor de late onder ons: LUNA GEFELICITEERD! :D :D :D

Ik kom ook weer eens kijken. Het eerste bericht wat ik zie is van Luna, nog een gewoon bericht maar je banner word al wel aangepast dus ik wist al dat je zwanger was, moest ik nog 3 pagina's lezen om het hoge woord tegen te komen haha! SUCCES MEID!

En ik sluit me aan bij alle anderen berichten: fijne vakantie , welkom hier nieuwelingen , zieke vriendjes: als ze maar mee klussen, verder zorgen we wel weer voor jullie, welkom terug vakantiegangers en rode duiveltjes , en voor degene die even afscheid nemen (sorry naam kwijt :oops: )
    We hopen jullie toch wel weer snel terug te zien hoor! Maar we kunnen het ons helemaal voorstellen dat jullie even je hoofd ergens anders bij willen houden. Het is idd erg vermoeiend en zeker als je tegen 'testtijd' aanzit. Ik zit nu in de eerste week na ong. en heb dus nergens last van, komt volgende week wel weer.

Fijne dag allen en tot snel :D

14. Jon

Jon Actief lid

15 aug 2007
    192
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik wilde even vertellen dat ik ZWANGER BEN! :confused: Ik kijk er best van op, want we zaten in de eerste ronde. Of het forum lees ik toch meestal dat het langer duurt...

Maar het is echt waar!

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Gefeliciteerd Jon! :)

16. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Gefeliciteerd!
    Roze in de lijst is prima! Echt nieuws vers van de pers, tenslotte is het nog steeds vrijdag 17 augustus :)

17. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Gefeliciteerd Jon

Groetjes Lotte

18. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hey Jon,

Hartelijk gefeliciteerd!
    Das echt super snel. Nu hopen dat het bij de rest ook zo verder gaat als bij jou

19. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Hier sluit ik me helemaal bij aan! En Jon ook gefeliciteerd!

Zojuist is mijn :evil: :evil: gekomen! Daar ben ik (hoe stom het ook klinkt) echt blij mij! Geen gewacht meer en een teken dat mijn lichaam werkt! Had het morgen verwacht ( ik weet zeker dat ik 2 weken geleden mijn ei heb gevoeld) en het is nog ongeveer zo ook.
    Zal meteen mijn banner aanpassen! En op naar de ronde 2!

20. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    eeeh waar zal ik mijn banner op instellen :oops: :oops:

Deel Deze Pagina