Nou net is mijn maansteen afgevallen. En ze zeggen dat als die afvalt, dat die zijn werk heeft gedaan. Maar.... dat kan helemaal niet.. Want ik ben nu ongesteld.haha. Dus ik heb hem maar weer omgedaan. Ach ja.. Ben weer lekker bijgelovig.. Groetjes Lotte
hahaha..wie weet lotte ben je wel zwanger, maar gewoon ongie geworden..je weet maar nooit, je lichaam is een en al raadsel. Ikzelf begin nu ook weer te dubben.. Heb sinds vanavond erge steken in de rechterkant van onderbuik...lijken wel messteken...ben benieuwd wat dat nu weer is...hahaha..kan natuurlijk de innnesteling zijn, maar ja, wie heeft verder nog suggesties? liefs Bianca
Misschien zit ik mezelf voor de gek te houden, maar heb het gevoel dat ik al zwanger ben. Kan pas over 11 dagen testen, ik weet het, maar ik voel dingen. Zoals een opgezette buik na het eten, pijnlijke steken vanuit mijn onderbuik. Dit had ik namelijk ook bij mijn eerste zwangerschap in het begin. Gisteravond een beetje misselijk gevoel. Misschien ben ik er wel teveel mee bezig, dat ik mezelf voor de gek zit te houden...
zo heey, ik ben lekker optijd wakker...wie nog meer zo vroeg op een zaterdagmorgen? mijn steekjes zijn zo goed als over rechts in de onderbuik.. had gelezen dat dat de innesteling wel eens kon wezen, wel spannend hoor.. ik heb vandaag vrijgezellenfeest..vanmiddag pas, maar ja
nou, mijn eerste ronde is niet gelukt. Laat we maar hopen dat nu met de tweede zou wel lukken. Gefeliciteerd aan die wel is gelukt. Die zal mijn tweede kind zijn. en bij jullie?
Ik heb ook weer test gedaan na vijf dagen over tijd en nega, dus ik wil ook ongi worden en op naar de volgende ronde! Met zn allen gezellig voor de meimama! Liefs Gina
net een test gedaan? Nouw balen natuurlijk...!hoop voor je dat je snel ongie word, hoeveelste ronde is dit voor jouw?
Ja vanochtend.. eerste ronde pas dus mag absoluut nog niet zeuren! Ik was wel zwanger want had posi test twee weken geleden en daarna werd ie nega.. volgens HA vroege mk.. hoopte ergens nog dat ie ongelijk had omdat ongi uitbleef.. maar toch niet! Op naar ronde twee! Liefs Gina
ja klote idd... en jawel komt wel goed...ik zit in de tweede ronde...zit op het wachtbankje nu..heb gister denk ik de innesteling gevoelt
Ja vind het nu ook weer erg spannend..volgende week maandag zou ik mijn nod moeten hebben, mijn eerste werkdag weer na de vakantie, blé, maar hopen dat die weg blijft.. Ja ga gezelli door naar mei...en lekker blijven klussen
Jaaahh natuurlijk lekker blijven klussen hhaha.. maar dat zou ik ook doen zonder kinderwens hihi.. Ik hoop voor je dat het wegblijft! Wel laten weten hoor.. ben benieuwd! Liefs Gina
ja ik zal het laten weten..tuurlijk.. en idd altijd blijven klussen.ik moet wel bekennen dat we nu veeeeeeeeeel meer klussen natuurlijk als toen we nog niet bezig waren voor een kindje. Weet je wat ik me afvraag..we zijn op vakantie geweest, paar dgjes ertussen uit...op woensdag hebben we drank gekocht..zoooo stom stom stom, maar had er inene zin in...ik drink noooiiiiiiit!vond alcohol echt altijd smerig, nu dronk ik zomaar uit het nix, pure apfelkorn en feiglin...snap hem ff niet meer.. zal dit er iets mee te maken mogen hebben?
hmm weet ik eigenlijk niet haha.. ik dronk altijd in weekend aardig wat maar nu al paar maanden niet meer! Misschien was het onbewust ff een ontlading die je nodig hebt omdat je hiermee bezig bent! dat heb ik wel.. drink al maanden nauwelijks maar ga vanavond weg en heb zin in een lekker wijntje.. misschien gewoon de spanning ofzo waaraan je ff wil ontsnappen.. Wij klussen eigenlijk altijd al heel veel.. ben af en toe net een man hahahah! xx Gina
ja weet niet, zal nooit zo snel naar alcohol grijpen in dergelijke situaties..van jongs af aan heb ik echt een bloedje hekel eraan gehad, maar ja we zullen zien... hahah net een man , nee zo erg was het niet bij ons...als ik van mijn werk weer was gekomen, was ik meestal kapot, dus als ik s'weekends vrij was dan meestal wel...ach zon 2 á 3 x in de week toen, maar nu zowat elke dag hihihi... t'is trouwens rustig hier op het forum..saaaaaaaaaai...meiden waar blijven jullie? Bloempje>>>>alweer beter meis?
Nou ja dan is het bij jou misschien wel een voorteken hihi. hopen maar! Tja.. wij hebben ook altijd druk.. dus eigenlijk hebben we doordeweeks (bijna) elke avond vluggertje en op zondag gaan we er hele dag voor hahah.... echt de tijd voor elkaar nemen zeg maar... werkt perfect! Nu hopen dat het dus ook snel raak is!hihihi...