Goedenmorgen allemaal! Wij doen het meestal zo'n 3/4 x per week. Ook toen we nog niet voor een beebje bezig waren.. Vaak heeft mijn kerel er meer zin in dan ik, want we werkten toen beide en meestal na 't eten gingen we leuke dingen doen.. Nou dan was ik rond half 11 wel op en wilde ik lekker slapen. Nu we vakantie hebben, kunnen we het vaker doen. Weet iemand hoe dat zit met eisprong krampen? Krijg je die al ver vantevoren als aanduiding dat je ei eraan zit te komen? Of echt pas op de dag dat je je eisprong ook hebt? Want vorige cyclus kreeg ik op maandag al krampjes en steken rechts.. En toen teste ik dinsdag positief met ovu. Dus kwam dag erna me ei toen ik nog steeds krampjes had.
Hoi, Ik voel me ei altijd super duidelijk. Erg vervelend als je niet zwanger wil worden, maar nu komt het wel goed uit. Ik voel me een dag van te voren erg moe, mijn borsten zijn opgezet en inderdaad wat krampjes aan de linker of rechter kant. Op de dag van mijn ei, krampeer ik echt van de pijn. En dat is echt niet leuk, maar ja, ik ga me er nu maar overheen zetten en gewoon klussen op die dag. Vorige maand dus niet gedaan, omdat ik zo'n pijn had. Wel de dag ervoor en de dag erna. Dus misschien is het je ei. Ik duim voor je. Groetjes Lotte
Senninha welkom hier. Verder hier nog geen verschil. Heb wel vanmorgen met een test in mijn handen gestaan, maar heb het niet gedaan. Wacht nog een weekje.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12: Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17:Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: Manon F 29: 30:Sil1980 2de ronde 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: Yuna28 2de ronde 8: Esmee81 2de ronde, Anoniem1405 2de ronde, sannnniee 2e ronde 9: 10: Eimat 2de ronde 11: 12: Lotte 2e ronde 13: bambi 3e ronde 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20:Katje81 2e ronde 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen[/quote]
Nou ja, spannend... ik weet dat mijn lichaam werkt Ben vanochtend ongi geworden. Voel me niet helemaal top, fysiek gezien dan. Ik ben wel blij dat ik ongesteld ben geworden, wilde eerst 'natuurlijk' ongesteld zijn. Dan weet ik ook zeker dat genoeg foliumzuur geslikt heb voor de bevruchting. M'n cyclus duurde 35 dagen, dus voorlopig duurt het wel weer even voordat ik effectief zou kunnen klussen. Niet dat het alleen maar 'moet' als het effectief kan zijn hihi
Dus het is goed mogelijk dat me ei krampjes nu al begonnen zijn lichtelijk? Heb net ovutestje gedaan zoals elke ochtend, maar die was nog negatief. Dus betekenen die krampjes dan dat ik morgen me ei heb? Heb ik vorige ronde namelijk wel zo gehad.. Eerst krampjes en negatief en volgende dag heftiger en positief.
Hallo allemaal bent ik ook weer ffies. @ AnaLucia welkom hier en succes natuurlijk ik zit ook in de 2e ronde. @ Gina82 balen van de nega test nu maar hopen dat die ongi snel zal komen, en dat je in ronde 2 meer geluk zal hebben. A Bianca24 Spannend hoop echt dat het je innesteling was gister @ Droppie123 knap dat je je test niet hebt gedaan wel balen hoor al zoveel dagen overtijd hoop dat je snel toch positief mag testen en anders toch maar die ongi en door naar ronde 2 succes.
@ Katje 81 Welke lijst heb je eigenlijk overgenomen want nu staat manon81 weer in het zwart en geen ronde 2 heb je wel de laatste lijst gebruikt? ik zal het weer ff aanpassen en dan dames graag de laatste lijst gebruiken thanxs.
Ja zou kunnen natuurlijk, maar elk lichaam is weer anders. Dus gewoon blijven testen. Grappig he, dat je nu echt op je lichaam let, op elk krampje enzo, terwijl het voordat je zwanger wilde worden bijna niet opviel. Dat heb ik ook. Elke keer denk ik. O wat is dit en o wat is dat. Haha.. Maar bij iedere vrouw is het anders. Groetjes Lotte
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17:Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: Manon F 29: 30:Sil1980 2de ronde 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: Yuna28 2de ronde 8: Esmee81 2de ronde, Anoniem1405 2de ronde, sannnniee 2e ronde 9: 10: Eimat 2de ronde 11: 12: Lotte 2e ronde 13: bambi 3e ronde 14: 15: 16: 17: 18: 19: Manon81 2de ronde 20: Katje81 2de ronde 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen
spannend hoor hoop dat je morgen een posi ovu test zal hebben ik ga vanmiddag beginnen met ovulatie test dus afwachten. Hey doe jij de ovulatie test nou met ochtend urine? want heb gelezen dat je dat beter niet kan doen? vandaar dat ik het vanmiddag pas ga doen.
Toen ik de pil gebruikte, voelde ik me eisprong nooit.. En had ik alleen dagje voor me ongi wat zeurende buikpijn maar verder ook niks. Had een lekkere cyclus om maar zo even te zeggen. Vorige ronde merkte ik opeens van alles aan me lichaam, voelde me eisprong kreeg gevoelige borsten, maar was niet zwanger. Dus deze ronde let ik minder op de kwaaltjes.. Alleen vroeg het me dus af over me eisprong, omdat die tochwel belangrijk is voor een beebje..
Nee, ik plas altijd als ik wakker word rond uurtje of half 8.. En ga dan rond uurtje of half 11 me bed echt uit zeg maar. En dan doe ik de test. Dus heb me ochtendurine dan wel al uitgeplast ervoor.. Want zo kan ik hem doen zonder teveel te drinken. En vanavond doe ik hem dan na het eten als ik niks meer gedronken heb.. Maar me testen zijn op, had donderdag besteld dus hoop dat ze zo in de brievenbus zitten. Anders moet ik even naar de drogist vanmiddag hahaha!
aha ok nou ik heb er 5 liggen, begin vanmiddag en kan dan tot woe testen en verwacht dinsdag of woensdag ook me ei dus spannend hoop dat ik hem binnen deze dagen zal vinden. Heb nog geen ervaring met de ovulatie testen dus mij benieuwen. hoop dat je ze iig vanmiddag in huis zal hebben en anders ja toch ff naar de drogist. welke gebruik je eigenlijk?
Deze ronde van de site gewoon de goedkoopste. Maar vorige ronde gebruikte ik die van Predictor, wel goed hoor alleen erg duur! En toen begon ik telaat.. want toen ik begon, teste ik gelijk positief omdat ik dacht een cyclus van 28 te hebben. Maar had er dus 1 van 26 dagen.. Ervoor ook niet geklust en pas laat in de avond toen ik positief testte, dus waarschijnlijk te laat! Mijn kerel rookt, dus ze zaad zal wel niet 100% zijn, vandaar dat we nu ervoor ook lekker hebben geklust met paar dagen ertussen om ze zaad weer op te laden.
ok ja ik heb de testen van sensitest toevallig had een vriendin van me die zwanger is deze nog liggen en niet gebruikt/nodig gehad dus die ga ik dan gebruiken en mocht het deze ronde niet raak zijn dan volgende maand ook gewoon de testen van deze site anders is het idd wel veel geld. ik was vorige ronde denk ook te laat had op zaterdags voor het laatst geklust verwachte maandags me ei kon op maandag ook niet klussen me mannetje had 4 late diensten en dacht dus op woe me ei te hebben gevoelt maar helaas hij was dus werken donderdag toch nog ff geklust maar niet geholpen waarschijnlijk ook te laat. Maar nu vakantie dus alle tijd hihi...