hoi meiden, Zie nog geen nieuwe roze hellaas. Nou vakantie is geboekt we gaan naar KRETA JOEPIEEEEEEEE Ben echt heel blij dat het is gelukt . Zit dan lekker in me vruchtbare periode, dus dat word een klus vakantie hihi. Ongie is voorbij dus kan alvast gaan oefenen Huisje is ook weer schoon, dus kan nu lekker gaan genieten. We gaan 31 aug weg. Dus onze trouwdag 1 sept. vieren we daar. ook mijn verjaardag 2 sept. Ach ik ben het gewent. we zijn bijna altijd weg met me verjaardag hhaha. Meiden klus ze, test ze en voor de ongie meiden bloed ze hihihi. geintje. dikke x Bambi
Ik bedoelde het ook niet kwaad hoor..Hihi.. Het valt me gewoon aan mezelf op. Sorry als het verkeerd over kwam. Eventjes iets heeel vies.. Ik ging net douche en toen kwamen er vrij grote stolsels uit mijn vagina. Dit heb ik echt nog nooit gehad. Ik ben wel ongi. Misschien was ik dan toch.. en nu niet meer.. maar ja.. Volgende keer beter. Heb gelijk besloten om maar eens gewoon weer te gaan doen wat ik altijd deed. Vanavond lekker een wijntje drinken en zelfs een lekker sigeretje roken. Alleen voor vanavond hoor meiden. Maar ik heb er vandaag zo'n zin in. hihi.. Eerst heb ik een avonddienstje tot 23.15 uur. En dan ga ik lekker met mijn mannetje bankhangen met een wijntje... Heerlijk.. verlang er nu al naar. Ga werken.. Groetjes Lotte
maakt niet uit meis maar dacht zeg het ffies was al eerder fout gegaan en moest het toen steeds aanpassen vandaar maar je probeert het iig wel zelf.
Nou heb nu verjaardag van me schoonvader en zwager en dan vanavond weer een verjaardag van een vriendin dus zal wel wat gaan drinken maar kan nu nog toch..... iedereen een fijne dag/avond verder.
Ik ga vanavond met me vent en 2 vrienden van ons vissen! Jaa.. mijn vriend is een fanatieke visser en nu ga ik een x mee om een karper te vangen! Whahaha.. ben benieuwd. Kan ik lekker even ergens anders aandenken, want wil elk uur gaan testen of me ei eraan komt. Omdat ik elke x van die steekjes heb, maar ik test vanavond laat pas nog een x en dan pas morgen weer. Denk dat ie er wel aan zit te komen, maar pas morgen positief test. En dan nog even flink klussen en dan is het klaar voor ons deze ronde voor een beebje klussen..
Oh wat fijn! Lekker naar kreta. Heerlijk! Ik ga zo met je mee.... Enne nu ben je nog met je verjaardag weg, over 5 jaar niet meer Dan zit je aan schoolvakanties vast
Tijdens een ongi kun je idd ook stolseltjes verliezen ja. Of van die lange viezen slierten (ik hoop dat er niemand nu net een broodje zit te eten ofzo)
Heey meiden...paar daagjes hier wel geweest, maar niets gepost. Druk druk druk...Haha.. Ik heb mn vruchtbare dagen gehad, dus ben benieuwd.... Haha...nu is het wachten... Trouwens..ik ben zoooooo blij Vrijdag hadden we een bruiloft van het zusje van mn vriend. Was heel gezellig enzo..en gister werd ik wakker.. Lag mn vriend me al aan te kijken ( hij was al een tijd wakker zei die ) en zei: Lieverd...ik wil met jou trouwen... Ik zei zo van: Ja dat doen we toch ook wel, haha.. (nuchtere ik , want we hadden al een datum uitgekozen 02-09-2011) Maarr ik wil eerder trouwen zegt ie ineens... Vet lief joh...heel gesprek gehad enzo dat ie zo van me houd ..blablabla Dus nu hebben we een nieuwe datum geprikt..en dat is over 2 jaartjes 07-08-09 Ben echt blij dat het zo ineens uit hem zelf komt... Hij had ook nog een leuk rijmpje ( bedacht ie ter plekke) Vandaag, 7 augustus 2009, is het een jaar geleden dat wij een klein beebje kregen. Vanaf vandaag gaan we officieel als familie .... door het leven. En hopen dat we veel plezier met ons 3tjes gaan beleven. Wij blijven voor altijd bij elkaar... wij zijn een mooi bruidspaar Haha... Op momenten als dit..dan word ik toch weer zoooo verliefd op hem he... echt...zo leuk Naja wou het even kwijt... En maar hopen dat ie gelijk heeft van dat beebje in zn rijmpje, want dat zou betekenen dat ik binnenkort zwanger word
Wat een dag he... Lekker bankhangen en dan werken. Dan nog maar 4 daagjes werken en dan vakantie. Jippie. Iedereen die op vakantie gaat een prettige vakantie en iedereen die gaat testen veel succes en voor de meiden die aan het klussen zijn! ga zo door! Groetjes Lotte
Ik zit beetje in de stress... sorry hoor haha! maar volgens de banner moet ik vandaag mijn ei hebben, als ik weer een cyclus heb van 26 dagen. Wel al vanaf gisteren wat lichte steekjes en krampjes, maar de ovu testen blijven negatief. Ik snap er niks van, want vorige cyclus had ik wel op deze dag me ei! Zal die wel nog komen, maar gewoon later? Want als me ei vandaag kwam, had ik toch gisteren al positief moeten testen? Want je ei komt toch 1 dag na je positieve test? Bahh.. dacht dat we deze ronde goed zaten kwa klussen en dagen enzo.. blijkbaar dus toch niet. Want als me ei is verschoven, zijn ook me klusdagen verschoven.
hoi meiden, lekker rustig hier, waar is iedereeen.? samsammie super dat je eerder gaat trouwen en ka zal leuk zijn als jullie dan al een kleintje hebben. succes ermee. heb heel veel zin in de vakantie, moet nog bijna 2 weken wachten 31 aug gaan we weg. kan haast niet wachten. deze week nog 3 dagen werken en volgende week nog 2 ach die vliegen voorbij en dan kan ik lekker relaxen op kreta yes. succes meiden xx Bambi
dan klus je toch lekker dooor de hele maadn totaan je nod, ik snap dat je het heel graag goed wil doen deze maand, maar ik zou me niet zo druk maken hoor, stress is niet goed voor je maar ik zou er iets minder mee bezig zijn en iets meer genieten van het spontane, maar je moet natuurlijk zelf weten en waar jij je lekker bij voelt meid. succes ermee. xxx Bambi
ja this hier erg rustig.. ben bijna op de helft van me cyclus whoehoe.. (okay nog 4/5 dagen maar goed en luna: gelukkig was ik nog niet aan het eten toen ik het las hoor anoniem1405: waar ben jij heen? Droppie : Jammer dat ie negatief is :S groetjes Yuna
Je hebt ook gelijk Bambi! Alleen ik baal er gewoon van dat ik dus weer niet van me lichaam opaan kan. Vorige cyclus dacht ik 28, kreeg me ei 2 dagen eerder.. Dus verkeerd geklust want ervoor hadden we amper tijd. En nu hoopte ik stiekem gewoon dat me cyclus weer 26 zou zijn.. Maar inderdaad, gewoon door met om de dag lekker klussen tot me NOD. Alleen wel even nieuwe ovu testen kopen dus.
@Bambi: heerlijk dat je naar Kreta gaat! Is wel zo fijn daar @Droppie: jammer zeg van je nega uitslag, is wel heel verwarrend zo.. Het is te hopen dat je lichaam snel duidelijkheid geeft.. Fijne dag allemaal! Ga zo even lekker naar buiten!
Goed idee, ga straks eerst in de tuin lekker lezen en dan straks nog even met m'n ventje buiten wandelen, even richting de nieuwbouw kijken enzo