Kan natuurlijk ook de innesteling zijn..ik voelde dat toen mijn innestel datum dat aangaf..en ik heb een goede nauwkeurige cyclus van 28 dg, dus denk dat dat wel klopt, laten we het hopen, áls het zo is dan betekend het dat ik nu zwanger ben..heb alwel last van mijn borsten vanaf gister en steeds buikpijntjes/steekjes, maar dat had ik de vorige x ook, in de eerste maand , dus afwachten maar weer, spannend....
Hey Yuna, waar was jij dan dit weekend? ook in amsterdam? grappig! Het was gisteravond niet echt druk he hier. zijn we allemaal een beetje ingedoezeld, haha? Vandaag weer aan de arbeid, bah... kleintje naar de creche gebracht en ik zit weer op het duffe kantoor. Op zich dol op kantoor werk, maar hier is het duf GOEDEMORGEN allemaal! lekker geslapen? ik hoop het wel! Lotte, wat heb jij een mazzel gehad zeg met slapen tot 10:00 uur. wij hebben er een die altijd om 05:30 wakker is! soms denk ik ga maar lekker laat naar bed, maar dan nog is hij zo vroeg op! maar wel altijd goed gehumd als ie eenmaal uit bed is . Werkse allemaal of have a nice day!
Bambi en Missyzuilen een fijne vakantie. Ik ga zo naar mijn werk maar wilde eerst nog even kijken of er nog zwangeren waren. Helaas gaan nieuwe, maar we hebben er al 5 in de eerste ronde. Gister wezen varen met vrienden en onderweg wat wezen eten. Waren laat thuis dus heb nu slaap. Hoe komen we die maandag weer door Moet tot vanavond 9uur werken. Maar dan is het snel volgende week maandag en dan kan ik de ha weer bellen als er nog geen ongi is. Nog 1 weekje wachten. Tot vanavond.
Goedemorgen, Iedereen lekker geslapen? Nou ik wel. Gisteravond had ik avonddienst tot 23.15 uur. Kom ik om 23.30 uur thuis, staat heel het huis vol met kaarsjes. Echt zooo romantisch.. Heerlijk. Iedereen werkse die moet werken en prettige vakantie voor die gene die op vakantie gaan. Groetjes Lotte
goedemorgen meiden, ooohh lotte wat romantisch. echt heel leuk joh. doet ie van mij nou nooit hihihi/ is geloof niet zo romantisch ingesteld hahaha. he anoniem., das balen elke morgen zo vroeg. pfff kom ook net me bedje uitrollen haha. ga maar aan de schoonmaak. kom zo nog ff buurten. xxx Bambi
goeiemorgen allemaal, Hier weinig gedaan dit weekend, beetje opgeruimd en ramen gewassen.. voor de rest heb ik een poetsvrouw in huis wel zo lekker. Hey Anoniem, deze week flink klussen he, wij samen! heb gisteren even alle 'oude zaadjes' verwijderd en nu op dinsdag en donderdag (vrijdag ei) klussen! KLOPT DIT? niet dat ik er weer een dag naast zit te klussen hiero..?!?! Manlief heeft het niet in de gaten natuurlijk, en praat er maar niet over want dan word ie helemaal gek haha Ik heb zaterdag even in de agenda op het werkt mezelf 2 weken in oktober vrijgepland... HEERLIJK... kan er nu al naar toe leven. 2 jaar geen vakantie gehad en nu ga ik me eens heerlijk vervelen tot ik er gek van word. @Lynneke, ik hoop dat je HA je al wil doorsturen. Bij mij kreeg ik na 6 weken (43 dagen) bij de godse gratie een doorverwijzing naar de gyn, maar bloedprikken ho maar, was nergens voor nodig! zei mevr. de dokter.. :x @lotte, aaaaaahhhhh wat romantisch. Bart zegt ook wel dat we meer naar elkaar groeien nu we met een beebje bezig zijn.. is zich meer bewust van de relatie die we hebben en er nu ook wel ECHT voor kiezen om samen door te gaan.. Nou vakantiegangers, zon ze enzo Harde werkers, no comment ik ga om 1 uur ook weer beginnen.. xxies
Wauw Lotte, wat heb jij een romantisch man joh! Super! Kan je het geheim even doorgeven? Dames die hun vakantie nog te goed hebben: geniet ervan! Hier helemaal geen spannende verhalen, dus ik lees gewoon lekker met jullie mee (en daar heb ik mijn handen vol aan!) Liefs
Goedemiddag. Heerlijk zeg nog al die vakantiegangers, ik heb het al lang en breed weer gehad! Veel plezier. Voor mij heb ik mijn ei alweer gehad. Waarschijnlijk donderavond. Ik heb het de laatste dagen erg warm?! Gisteren ook zat ik bij mijn schoonouders en ik had toch blossen op mijn wangen?! Verder wat krampen gehad maar dat zegt natuurlijk niets, maar die hitte? Kent iemand dit van een eerdere zwangerschap? Gr Sil
Ja maar was je ook in de stad of was je lekker aan het bankhangen ? Esmee, ja spannend he! ik heb alleen het idee dat mijn ei iets eerder komt. had ik nu maar een ov test, want ik heb normaal nooit een cyclus van 30 dagen. altijd 27 of 28, dus ik ben benieuwd. ik ga vanaf vanavond gewoon goed klussen. dus 20, 22 en 24. oude zaadjes zijn eergisteren verwijderd, dus moet goed komen hoop ik zo. En ook daarna aan onszelf denken he, haha!
Hallo meiden! Ben er ook weer, zit nog op mijn werk, bah wat een gekkenhuis vandaag :x niks aan... Ben blij dat mijn ongi al weer een stuk minder is, kan niet wachten om aan de slag te gaan deze maand! Zijn er nog nieuwtjes? Gaat er nog iemand testen? Liefs Manon
Anoniem :nee was aan het bankhangen.... en als je cyclus 27/28 is, dan komen we toch allebij op dezelfde datum uit! dat zou wel lachen zijn iig en manon : gelukkig maar dat je ongi minder is
Hey meiden zo kom weer ff een kijkje nemen gister niet geweest. was vanmiddag bij een oude vriendin van me geweest is nu 28 eken zwanger echt super gezellig bijgeklets. geen nieuwe zwangere zag ik wel weer spannend hoor komen er straks toch wel weer een hoop aan een paar van de 1e ronde en daarna dames van de 2e ronde ik moet ook nog ff wachten....... hey ffies een vraagje had zaterdag een ovulatie test gedaan licht roze streepje gister weer een test gedaan die was net zo roze als de test streep betekend het dan dat ik vandaag me ei zal hebben had gister middag getest en in de avond wel wat lichte steekjes vooral links. vandaag ook lichte steekjes kun je een dag voor je ei ook al steekjes hebben omdat je ei op het punt staat te springen? ooooo ik weet het allemaal niet meer hoor had vanmiddag toen ik thuis was weer een test gedaan en heeeel licht vaag streepje snap er niks meer van.
Jammer genoeg ben ik afgelopen anderhalve week ziek geweest en hebben we dus ook niet kunnen klussen. Denk ook niet dat ik een eisprong heb gekregen of die moet nog komen maar dat zal wel niet Zou dat te maken hebben met dat ik me niet lekker voelde? ( was gestopt met een bepaald medicijn daarom voelde ik me niet goed) Nu ja volgende maand in elk geval beter Volgende week naar tenerife
hallo meiden hier ben ik weer eens. ben alweer even nie meer geweest. welkom alle nieuwkomers, en de zwangere onder ons. wat geweldig.! heb er weer wat nieuwe bij zien stan echt ongelofelijk zeg ! geniet ervan dames! k mag morgen weer naar het ziekenhuis. ben benieuwd hoeveel eitjes er deze keer zijn. naja we wachten maar af. vorige keer ware het er 3 en nu als het goed is minder want heb maar 25 mg clomid mogen gebruiken, dus ben benieuwd. het is morgen pas dag 10 voor mij. maar ik was morgen nog vrij, hoop wel dat ze wat kunnen zien anders moet ik alsnog komen deze week. en moet ik toch vrij nemen. ach is voor een goed doel. gr sandra
hallo meiden hier ben ik weer eens. ben alweer even nie meer geweest. welkom alle nieuwkomers, en de zwangere onder ons. wat geweldig.! heb er weer wat nieuwe bij zien stan echt ongelofelijk zeg ! geniet ervan dames! k mag morgen weer naar het ziekenhuis. ben benieuwd hoeveel eitjes er deze keer zijn. naja we wachten maar af. vorige keer ware het er 3 en nu als het goed is minder want heb maar 25 mg clomid mogen gebruiken, dus ben benieuwd. het is morgen pas dag 10 voor mij. maar ik was morgen nog vrij, hoop wel dat ze wat kunnen zien anders moet ik alsnog komen deze week. en moet ik toch vrij nemen. ach is voor een goed doel. gr sandra
he dames, helaas, ik mag weer met jullie mee doen. Mijn promotie naar de zwangerenhoek was van korte duur want ik heb een miskraam gehad. Schrijven jullie in deze groep allemaal gewoon door of komt er een nieuwe topic 2e ronde? Onee hihi wacht, ik zit nu natuurlijk weer in de eerste ronde. Suf zeg.
Jeetje wat vervelend zeg.. ik kan er helaas over meepraten.. ik heb ook mk gehad drie weken geleden... sterkte! Liefs
Hallo allemaal! Heb deze morgen dus getest... NEGATIEF... Voelde me een beetje bedrogen door mijn lichaam.. mijn rug doet pijn, mijn tepels zijn pijnlijk, voel me iedere avond misselijk.. en toch niet zwanger.. Woensdag heb ik een vrije dag dus ga ik even bij de huisdokter langs (is gelukkig een vriendin van mn moeder dus als ik aandring op een bloedtest krijg ik die wel ) Vandaag een ganse dag hoofdpijn, misselijk en koortsig gelopen.. lastig werken zo! hopelijk morgen een betere dag... Groetjes allemaal!