wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Luna Balen..:(..

en volgens mij schrijven hier ook gewoon degene door die van de 2de ronde komen..

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    1,331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    ik schrijf hier ook nog steeds ook al zit ik in 2e ronde

Balen Luna, het was nog zo pril...

3. Manon81

Manon81 Actief lid

Aug 8, 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Ik ook..
    Jeetje Luna, dit is echt niet leuk :(
    Sterkte!

Liefs Manon

4. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    hoi dames..

luna>>> klote man...nu weer vanaf het begin tellen?eerste ronde?neeh joh je doet gewoon mee met de tweede ronde...je bent immers toch nu 2 maanden bezig?
    sannnniee>>> veel suc6 morgen, ben benieuwd

ikzelf moet nog ff afwachten..heb steeds wel buikpijntjes>>niet echt heel veel, maar voel het wel,beetje zeurderig! en lage rugpijn, verder nog geen klachten..ow ja mijn tepels doen pijn hahaha :), en inene zin in drank en das heel gek, ik had altijd een erge afkeer tegen drank :(

Zal me benieuwen, ben best wel zenuwachtig, of nou ja, nieuwschierig!
    Ik heb zon idee dat ik de innesteling heb gevoelt..brrrrrrr spannend

liefs Bianca..

5. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    bianca natuurlijk ga ik weer lekker met jullie meeschrijven.
    Maar goed, wel weer poging 1 dus om voor de 5e keer zwanger te wordne. Tjee 5e keer alweer.

6. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    5de keer, dus dat wil zeggen, en dat zeg ik heel voorzichtig , dat je 2x een miskraam heb gehad?

liefs Bianca

7. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    wat is het hier ja rustig....waar is iedereen?

8. bambi82

bambi82 Actief lid

Jul 13, 2007
    252
    0
    0
    hoi meiden,

ff een berichtje voor het slapen gaan,

jeetje luna, das echt mega kl*te nieuwes zeg, dit wil je natuulijk niet meemaken. sterkte in deze rottijd.

Ik zit al in rode 3 en schrijf ook gewoon nog mee hoor. ik blijf hier zekers.

slaap lekker allemaal.

xx Bambi

9. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Luna, wat ontzettend klote zeg..
    Mag ik vragen hoe je het nu zeker weet? Omdat je een mooie cyclus hebt en nu toch ineens ongesteld word? of krijg je echt een (sorry voor de details) 'propje'?
    Ze zeggen dat iedereen wel eens een miskraam krijgt maar dat het zo niet genoemd word omdat het nog te vroeg is, na een week of twee bijvoorbeeld, en dat je het ook niet in de gaten hebt :(

Sterkte iig en lekker hier blijven hoor! Jij voorziet ons toch vaak van veel informatie en dan word het zo zoeken hier op het forum!Gina voor jou natuurlijk ook!

Ja anoniem vanavond, donderdag en misschien vrijdag avond nog (mannetje gaat zaterdag avondweg) en zaterdag ei maar ik weet het ook niet zeker dus deze week maar gewoon extra klussen :p

10. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    ik heb nu 3 miskramen en 2 kids op mijn naam staan.
    Tja het is niet anders.
    (1 zwangerschap was tweeling waarvan 1 miskraam en 1 gezonde zoon)

mk 12w * zoon * mk6 / zoon * mk 5w

11. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Wat je zegt klopt niet helemaal. Je hoort wel verhalen van vrouwen die rond NOD ongi worden en toch een + test hadden. Dat zijn veel vrouwen die voor NOD testen en dan een + hebben en alsnog ongi worden. Dan is er wel een bevruchting geweest, wel hcg aangemaakt maar heeft het niet tot een goede innesteling kunnen komen. Klinisch gezien spreek je dan niet over een miskraam. Als je overtijd bent en een plus test hebt gehad, dan kun je aannemen dat je zwanger bent. Als het dan mis gaat, dan heb je een miskraam gehad. In mijn geval dus al een hele vroege miskraam. Ik was nu 8 dagen na mijn NOD en had 2 + testen in mijn handen en ook allerlei verschijnselen. Ik ben dus echt zwanger geweest en dus ja is het een miskraam. Stel dat ik niet getest zou hebben en mijn NOD niet geweten had, dan had ik w.s. gedacht dat mijn lijf me voor de gek had gehouden en ik ongi was geworden. Alhoewel de ongi wel wat heftiger is dan normaal.

hihi ik weet wel veel he. Valt het op? (Ik wil graag verloskundige worden, maar dat gaat qua studietijd niet lukken met de kids. Dus na de geboorte van de komende uk ga ik mijn heil als kraamverzorgster zoeken. Het allerliefste word ik doula maar daar is weinig werk in. Een doula is een professionele bevallings coach.)

12. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

Jul 28, 2007
    705
    0
    0
    jeetje Luna... Das echt mooi kl*te! ik had gehoord dat je bij een miskrim over de grond kruipt van de pijn.. maar dat is dus gelukkig niet zo? echt mooi balen!

Esmee en Yuna, we lopen echt lekker gelijk op. Mijn vriend zij gisteren "ik voel me vee" hahahahahah! heb me dood gelachen. we hadden een zware avond met kleintje en waren doodop dus we moesten echt voor het goede doel klussen :). Hij vind het niet erg dat we gepland "moeten" maar dat ie die dag erna gepland niet mag dat vind hij erg! :)

13. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

Jul 28, 2007
    705
    0
    0
    @Luna, Ja dat je veel weet hadden we geloof ik allemaal wel door :) Das alleen maar goed voor ons en erg leuk voor jou! Hoop dat je toch de tijd nog gaat vinden voor de studie. En hou je taai he! lekker bij ons blijven inderdaad...

14. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

Jul 28, 2007
    705
    0
    0
    Oh en Sannieeeee! ik was alweer aan het werk en dacht wat een spannende dag voor Sandra en realiseer me dat ik dat nog niet eens gezegd heb. Hoe lang voor de eisprong kunnen ze die eraan zien komen? heel veel succes en hoop dat je 1 hele goede hebt deze maand ;)

-xxx-

15. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hoi anoniem, ik moet zo naar het ziekenhuis moet er om 11 uur zijn. dus spring zo gauw de douche in.
    ik ind het wel spannend weer, vorige keer zagen ze 3 eitjes en dat was te veel. dus lomid werkte te goed. nu zullen we zien, heb de helft van de dosis maar gehad, ik denk dat ze vandaag niks kunnen zien omdat dit pas dag 10 is van me cycles, normaal moet je bij de 12e dag komen.dus ben benieuwd wat ze zeggen.
    je hoort het strakjes..!
    bedankt voor je lief berichtje@!

xx san

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Sannnieee succes straks..

en Anoniem, ik moest eerst even nadenken over wat hij nou bedoelde, maar na 2 minuten viel het kwartje ;)..

17. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

Jul 28, 2007
    705
    0
    0
    Ik ben heel benieuwd, ik kom zo weer even spieken om te zien of je al nieuws hebt :)
    Success!

18. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Luna wat erg voor jullie zeg.
    Zit je toch net lekker op je roze wolk gaat het mis.
    Hoop dat het snel weer raak is voor je.

19. enomis

enomis Bekend lid

Jul 19, 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Nou gelukkig is er niet te veel geklets maar toch ff bijlezen en helaas ook wat mindere berichten Luna wat balen echt dat zijn de mindere dingen maar gewoon hier blijven hoor ik zit ook in ronde 2 en je hoort er gewoon bij hoor.

Bianca spannend hoor hoop dat je idd je innestelnig hebt gevoelt en dat de dingen die je voelt allemaal te maken hebben met een bevruchting en dat je straks positeif mag testen.
    voor mij nog ff afwachten heb nou nog steeds geen idee of ik me ei heb gehad zaterdag positieve ovu test maar gister vaag roze streepje weet niet of ik hem dan zondag heb gehad of de dag erna wel wat steekjes gevoelt maar ook zo een spanning in me onderbuik vanacht toen ik wakker werd misselijk gevoel. nou we zullen zien over 2 weekjes.

20. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hier ben ik weer ..

ikw as net vergeten te zeggen hoe reselijk ik het vind voor luna, echt er meid! hoop da je in de volgende ronde meer geluk mag hebben.

ik kom net terug, deze keer was er 1 eitje, dus helemaal netjes, nu ben ik naar huis gestuurd voor 4 maanden. dus nu kunnen we beginnen. vrijdag ofzo springt me ei ongeveer. wel spannend hoor. en zou ik 2 weken overtijd zijn dan moet ik een afspraak maken om te komen.

dus clomid werkt erg goed bij mij! :D:D:D:D

Share This Page