Luna wat onzettend dubbel moet je je nu voelen..nix geen zekerheid...! Bah leef erg met je mee vanuit deze kant. De andere twee dames die nog niet ongie zijn, en wel al zolang erop wachten, dit moet ook ongelovelijk klote zijn..bah bah bah! ik moet nog ff wachten Liefs Bianca
he wat leuk! Ik sta echt te popelen om te beginnen aan de opleiding. Als ik idd in april uitgerekend ben dan zou ik eventueel in september volgend jaar kunnen starten. Oh ik krijg helemaal de kriebels. Maar idd eerst kraamvrouw zijn en dan pas kraamverzorgster!
droppie en onsukkie, ik ben zo met mezelf bezig dat ik jullie vergeet. Wat balen zeg. Jullie dus ook in onzekerheid. Onzekerheid is de grootste stressfactoor die er is. wist je dat? Wat killing zeg! Sterkte maar weer.
Hey meiden! @Luna, bah, dit is echt naadje.... waarom laat je niet even een echo maken om te zien of het er nog zit? na een miskraam zou je toch niets meer moeten zien? de hartacties kun je toch nog even voor terug na 7 weken? Leef met je mee vanaf deze kant! @droppie, ja je hebt groot gelijk om de huisarts te bellen. ik vind het toch wel heel gek dat sommige huisartsen je zo laten doorlopen, hoop dat jij er niet zo een te pakken hebt zeg. stomme negatieve testen... @onsukkie, je zal je wel zwaar k*t voelen door al die rot testen. Kan me zo voorstellen dat je na een test denkt ok, niet zwanger en dan word je niet ongi en dan denk je misschien toch zwanger en dan zit je in een vicieuze cirkel! ga jij nog naar de HA of kijk je het nog even aan? veel sterkte iig..
Leonie82, welkom! waar kom je vandaan? welk anticonceptiemiddel gebruikte je? wat doe je voor de kost ? vinden we allemaal erg leuk om te weten
hoi allemaal hier ben ik even weer.. mijn urine is erg donker, wat heeft dit te betekenen? wie weet iets? hihihi, ben toch weer aan het dubben na mate de NOD nadert hahaha
Hoi meiden, Leonie welkom meid, Luna, wat een onzekerheid nu. Lijkt me heel moeilijk voor je. Hoop dat alles goed komt, meid. droppie en onsukkie , jeetje echt rot die onzekerheid en indd de HA is een goede optie. hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. Bianca erg he dat afwachten, succes ermee. Ik ben zelf weer aan de klus met manlief en moet zeggen dat het net lijtk of we er deze maand echt voor gaan en het is ook gelijk tien x beter hihhiihi. zo wil ik wel de maand doorkomen. Nog 1.5 week en dan op vakantie. We hebben trouwens gewoon een mega klusperiode ingelast omdat ik niet weet of ik weer een 32 cyclus of dit keer een korte heb. of miss wel nog langer. we klussen vanaf nu gewoon om de dag. kijken of we het volhouden hahahahah alle meiden succes. xxx Bambi
Ja idd...echt erg dat afwachten..heb er nu al een hekel aan...hahaha...haal me weer vanalles in de kop..hahahha ach dat hoort erbij Beters dat het 10 x beter is de klusronde deze maand...zo heb je er meer zin in..en das ook heeeeeeel belangrijk..
Dag meiden, @Leonie welkom! Ook nog even een vraagje, ik heb donderdag mijn ei gehad en had gisteren pijn in mijn onderbuik, dit zou innestelingspijn kunnen zijn volgens de calculator. Maar het andere wat er is is dat ik me erg bewust ben van mijn maag en slokdarm, niet dat ik echt misselijk ben maar meer een wee-ig gevoel. Heeft iemand dit ook gehad? Gr Sil
Goh ik heb niks gehoord niks gemerkt (kijk straks wel even op Nu.nl) maar ik zit niet in zuid-oost dus wie weet vandaar.. Hier is het wel okay niet zo heel veel bijzonders te melden alleen dat we binnenkort weer op die wachtbank mogen hopelijk gaat ie wat sneller als de vorige keren.. en hoe is het met jou?.. En goeiemorgen voor de andere dames.. zijn er trouwens nog testers?.. Groetjes Yuna
goedemorgen dames! Even niet geweest en gelijk weer pagina's volgekletst hier! Voor wie het nodig heeft een knuffel Voor wie aan het klussen is veel plezier en voor wie aan het wachten is de duimen draaien zelf nog 8 dagen voor ik kan testen, mits ik niet ongesteld word althans En vandaag ben ik jarig 30 alweer !
Maakt niet uit meis. Wat jij mee maakt is nog wel wat erger hoor. Ik wacht gewoon nog af en het is alweer woensdag. Vandaag en morgen werken en vrijdag tot zondag naar Valkenburg. Lekker even ertussen uit met mijn vriend en mijn ouders. Als we terug komen is het maandag en kan ik de ha bellen. Dus dat moet snel gaan deze dagen. We blijven lachen en je kan toch niets anders doen dan wachten. Waarom laat jij niet een echo maken joh. Dan kunnen ze toch wel zien of er iets zit of niet. Dan weet je in ieder geval iets meer. Of kan dat nog niet?
echo heeft geen zin. Als je iets ziet dan kan het ook nog een stolsel zijn, dus dan wil het nog neits zeggen. hert enige wat ik heb bedacht is dat bloedonderzoek wellicht iets zegt, maar ik wacht wel af. Ik steek mijn kop nog even in het zand.
Goeiemorgen maar weer, Luna in vergelijking met wat jij nu doormaakt moeten wij maar niet zo zeuren Ik heb laatst in het weekendje aan zee in een 'mijn geheim' (zorry was het enige voor handen) een verhaal gelezen over een vrouw die ook een mk kreeg. TRANEN over mijn wangen.. en ik maar zeuren over het wachten op een ongesteldheid. pff.. Heb meerdere collega's gehad die het hebben gehad en ook met curretage ed. Killing is dat, echt niet leuk. Het enige woord wat je op dat moment kent is WACHTEN. Wachten of er nog bloed komt, wachten op nog een afspraak bij wat voro arts, gyn of vk. 'u kunt volgende week terecht mevrouw'. VOLGENDE WEEK? Zijn jullie helemaal besodemieterd! IK WIL NU! Klote wachten.. Zo dat moest er weer even uit Anoniem, het klinkt raar maar ik word nu al kriegel van dat verplicht klussen, en manlief ook.. Gisteren geprobeerd maar hij kan gewoon niet (sorry voor de details) klaarkomen. De gedachte alleen al dat het verplicht is houd hem tegen. We hebben een goede relatie maar het enige wat er aan mijn mannetje scheelt is dat hij gewoon niet geil is. Zo dat is er ook weer even uit. toch niemand die me kent hier! Iemand ervaring mee? we delen nu toch al alles hahaha! Ik mag blij zijn als we het 1x per week doen, kun je nagaan wat een opdracht dit is: om de dag! Hij heeft gewoon een drukke baan en eind deze maand gaat hij deze op zeggen om voor zichzelf te beginnen: stress dus.. Gisteren heb ik het dus ook maar even zo gelaten. Hoop dat het er deze week gewoon nog wel van komt... Wachtende meiden: we leven met jullie mee! werkze allemaal weer vandaag!