Het lijkt erop (met nadruk op LIJKT) dat er eindelijk wat bruinigs in m'n onderbroekie zit. Hopelijk zet het door!
Ey meisjes, hier een berichtje van mij uit me bedje .. @luna meis ik leef met je mee, tis heel klote een MK maar ik hoop dat de wonderen nog niet de deru uit zijn. Ik lig nog steeds in bed, heel ziek. Ben gister naar de dokter geweest me hechtingen zitten er deels nog in en dat is gaan ontsteken. Ook heb ik een bactieeren er in zitten. Dat verklaart dat ik 40 graden koorts heb, koppijjn misselijk en moeilijk lopen . Dus vandaar dat ik lang niet ben geweest hier, voelde me echt klote hahaha. Voor de zwangere meiden..Gefeliciteerd. xxxmij
Hoi Bianca! Donkere urine komt vaak door te weinig vocht in je lichaam. Hoe meer je drinkt hoe lichter je urine zal zijn. Probeer het maar Anastasia: GEFELICITEEEEEEEERD! XX
bedankt meiden! esmee ik herken het wel hoor, mijn man had op gegeven moment ook zo iets van wil je nu alweer! ( vruchtbaarste dagen hihi) en hij had op gegeven moment echt zoiets van IK niet! En voelde zich echt een sperma fabriek. Was gewoon niet geil, en we konden dan zeg maar wel sex hebben, maar ehhhmm dan kreeg hij het niet voor elkaar om zwemmers te krijgen lekker verhaal weer! Dus heel herkenbaar.
meiden ik weet even niet waar ik thuis hoor op het forum. Bij miskraam? Bij zwangeren? Bij de NOD hoek? Geen idee. Wie het weet mag het zeggen. Tot er meer duidelijkheid komt trek ik me even terug want ik wil niemand voor het hoofd stoten door in de verkeerde groep mee te schrijven. Veel geluk allen!
Joh meid, schrijf gewoon lekker met ons mee! We "kennen" elkaar nou al een beste tijd en leven allemaal erg met je mee! Gewoon doen als je je er goed bij voelt hoor, je bent meer dan welkom! XX
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17:Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24>>2de ronde,angel1986>>2de ronde 28: Manon F 29: 30:Sil1980 2de ronde, anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen 2de ronde 3: 4: Enomis 2de ronde 5: 6: 7: Yuna28 2de ronde 8: Esmee81 2de ronde, Anoniem1405 2de ronde, sannnniee 2e ronde 9: 10: Eimat 2de ronde 11: 12: Lotte 2e ronde 13: bambi 3e ronde 14: 15:Zoe1976 2de ronde 16: 17: 18: 19: Manon81 2de ronde 20: Katje81 2de ronde 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen
heee nu sta ik er niet meer bij... mijn NOD is 30/8 iniedergeval. en luna blijf gewoon lekker meeschrijven, daar waar je je het beste voelt, we leven toch met je mee bovendien kun je je angsten en onzekerheden hier toch het beste kwijt denk ik zo! .
Luna wat shit voor je die onzekerheid en maar wachten en wachten hoop dat je toch snel meer duidelijkheid zal krijgen bij een echo en meid je kan hier altijd blijven meekletsen hoor je hoor er toch wel bij. Anastasia sorry dat je er niet meer op stond er is eerder het een en ander fout gegaan er waren soms de verkeerde lijsten gecopieerd waardoor en danweer dames niet op stonden enzo ik was het al steeds aan het aanpassen maar ik zal je erop zetten hoor. oja meid nog van harte gefeliciteerd dikke kxs
droppie & onsukkie hoop dat jullie nou toch snel ook eens wat duidleijkheid zullen krijgen dat afwachten maar is om gek van te worden. Esmee. ja ik ken het ook wel een beetje hoor ik ben bijna 8 jaar met me vriend en ja 3. 4 keer in de week zit er niet in hoor en als je dan het gevoel hebt van vandaag moet het want .... ja dan zit het er net niet in hij moet toch echt wel willen en kunnen en ja dat lukt niet altijd ook al hebben we allebij niet zo veel haast nou ja hij minder dan ik is het toch wel frustrerend. maargoed 2 keer in de week kan voldoende zijn. Bloempje meid hoop dat je nou toch snel wel opknapt hoor sterkte en beterschap.
hoi meiden, Luna gewoon hier blijven hoor, zwanger of niet, het maakt niks uit. we willen allemaal graag dat je mee blijft kletsen hoor. bloempje wat rot dat je zo ziek ben. Heb ff gemist waarom je hechtingen heb, hoop niks ernstigs. dat je je maar snel weer beter mag voelen. nog geen nieuwe testers in de buurt? hier alles rustig, heeel rustog zit op me werk in me uppie en heb weinig werk vandaar dat ik ff kom buurten. zitten lekker in lange klusperiode hoop dat het gaat lukken . nog 9 nachtjes slapen en dan vakantie. joeppie xxx Bambi
Hé Bambi, Wat lekker dat je op je werk ook nog even op het forum kunt kijken! Ik ben twee dagen over tijd, gerekend van een cyclus van 26 dagen. Ik heb absoluut geen symptomen of iets wat daar ook maar op lijkt, dus ik ga ervan uit dat mijn cyclus dit keer gewoon langer is. Nog geen test voor mij dus, ik wacht nog even af XX
hallo meiden, was ik weer ffies.. Luna>> geeft toch nix dat je hier blijft schrijven, als jij je er goed bij voelt, moet je dat zeker blijven doen, zoals een ander al schreef, we kennen elkaar nu al een tijdje en leven erg met elkaar mee..moet zelf ook eerlijk bekennen, dat ik altijd als eerste hiero ga kijken..meestal nog niet eens op de andere topics/forum...vind het hier gewoon gezellig, en we kunnen elkaar gewoon al vanaf het begin dat we bezig gingen Bloempje>> Klote man dat dat je zo ziek bent geworden door die hechtingen...ging net zo goed...mistte je wel een beetje hoor hier, hoop dat je snel weer volop van de partij bent! Bambi>> wat voor soort werk deed je ook als weer? leuk dat je tijdens werk ook ons in de gaten kan houden liefs Bianca
Hoi meiden, ben er ook weer . Heb het erg druk deze week op het werk helaas Kan niet altijd meepraten Luna sterkte zeg wat een rotperiode moet je door! Hoop dat alles snel goed komt haha Bambi wat herkenbaar! Zo'n instelling hebben wij ook deze maand!
Bambi>> wat voor soort werk deed je ook als weer? leuk dat je tijdens werk ook ons in de gaten kan houden liefs Bianca[/quote] Hoi, nou eigelijk mag ik dus niet internetten he in de baas zijn tijd. oeeefff foei. hihihi Maar er is niemand op kantoor en het werk is ook op. hahaha Ik werk op een klein administratie kantoor. daar doen we de boekhoudingen voor kleine bedrjven enzo. heel leuk werk. en lekker maar voor 3 dagen. das mooi voor later watn ik wil na de bevalling ook 3 dagen werken. dus hoef me werkgever geen aanpassingen te doen. nog een half uur dan kan ik weer weg. het is nu zo rustig dan is alleen zitten niet echt leuk. dan verveel ik me zo. Ik surf me rot xxx Bambi
Hoi, nou eigelijk mag ik dus niet internetten he in de baas zijn tijd. oeeefff foei. hihihi Maar er is niemand op kantoor en het werk is ook op. hahaha Ik werk op een klein administratie kantoor. daar doen we de boekhoudingen voor kleine bedrjven enzo. heel leuk werk. en lekker maar voor 3 dagen. das mooi voor later watn ik wil na de bevalling ook 3 dagen werken. dus hoef me werkgever geen aanpassingen te doen. nog een half uur dan kan ik weer weg. het is nu zo rustig dan is alleen zitten niet echt leuk. dan verveel ik me zo. Ik surf me rot xxx Bambi[/quote]bij mij precies hetzelfde! werk ook op een klein AK voor het onderwijs dan!!! Werk nu nog 4 dagen, maar dat zullen er dan 3 worden (snel hoop ik )
oooh gezellie, Nou morgen nog en dan weer lekker weekend en dan hoef ik aleen dinsdag en woensdag te werken en dan vakantie joeppppiieeieiei. sorry liet me ff gaan xxx Bambi
Hoi allemaal, Ben er twee daagjes tussenuit geweest en wat is er veel gebeurt hier! Luna, wat jammer voor je. Is het nou al helemaal zeker dan of is wel een heel lullige vraag? Ik zal heeeeel hard voor je duimen dat alles toch nog goed is (duim duim). In elk geval iedereen die zwanger is gefeliciteerd, alle klussers klus ze en iedereen op de wachtbank succes. (duim duim voor luna) Gr Tam