Ahh ja das zeker sneu! ik heb het een keer andersom gehad toen had ik ook de schrik van mijn leven! was iets met het stukje waarmee de voorhuid aan de rest vast zit zeg maar. en die scheurde, mijn hemel wat schrok ik zeg! gelukkig niets ernstigs maar wel goed dat mie scheurde, want nu is alles ok! maar wel veel bloed.... dus ik snap een beetje hoe je vriend zich gevoeld moet hebben, hahaha!
Hoi Nou ik weet zeker dat mijn eisprong vandaag is dus ik mag vanaf morgen weer in de wachtbank.. Ik lees dat veel mensen de pil slikken of hebben geslikt, zijn er ook mensen zoals ik die daar allergies voor zijn?.. ik heb ooit 3 soorten geprobeert maar van alledrie kreeg ik hele vervelende lichaamelijke reacties.. Manon wel vervelend maar ik denk net zo als anoniem dat het wss is dat de baarmoeder niet in 1 keer helemaal afbreekt of hoe je dat zegt.. Anoniem Lekker vroeg weer.. .. werk ze allemaal (of nouja bijna allemaal )
ja zeker vroeg! maar goed zal niet zeuren verder, haha! pil kon ik trouwens ook niet goed tegen, maar zonder pil heb ik juist weer pukkels. erg vervelend weet niet wat ik na de volgende moet doen, maar goed das nog ver weg hoe weet je zo zeker dat je je eisprong hebt vandaag? spannend de wachtbank! nu vinden we het weer leuk, haha! over een week worden we weer nerveus enzo!
okay ik denk het zeker te weten gezien het cervixslijm gisteren en vandaag enzo en ook me tempratuur.. (zeker weten doe je het nooit maar ik denk het dus wel).. en ja over een week zitten we hier weer allemaal kwaaltjes neer te typen en te hopen dat de tijd toch sneller zou gaan enzo.. nouja dan beginnen we weer van voor af aan .. en ik zou dan denk ik ook voor de pil kiezen ipv van pukkeltjes.. maar die heb ik gelukkig nooit echt gehad wss 1 a 2 ofzo .. ik kreeg er echt onwijse buikpijn van en misselijkheid en hele rare bloedingen enzo..
Ja dat zijn genoeg lichamelijk klachten om ermee te stoppen... alleen als ik aan de pil ben dan is het hetzelfde als algeheel onthouding, want ik heb misschien 1 keer in de 2 jaar zin om te klussen zeg maar... en die pukkeltjes, oh hou op shei uit. soms wil ik gewoon onzichtbaar worden en niet werken.. andere vinden het erg mee vallen, maar ik.... poeh wat kun je daar onzeker van worden! jij mazzelaar met je 1 of 2 haha!
Een goeie balans vinden met je huid, niet te vet niet te droog.. ik heb van nature een balans vandaar (geerft van me moeder (kan ik haar toch nog dankbaar zijn ) dus heb iid erge mazzel gehad op dat oppervlakte.. en ja kan me onwijs goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt, aan de andere kant is het eigenlijk ook wel een normaal verschijnsel vindt ik..
als ik ongie moet worden meestal 2 of 3, maar het geneest zo langzaam.. trekt nu net een beetje weg van de vorige ongie. en heb ook van die stomme littekentjes! moet er ook niet aankomen, maar dat kan ik echt niet hoor, moet weg zo snel mogelijk! een voordeel toen ik zwanger was, nergens last van! dus kom maar op, haha!
Goedemorgen allemaal! Wat grappig dat jullie allemaal een beetje gelijk lopen met jullie cyclus. Ik verwacht die nu elk moment, maar tot op heden nog geen spoortje te bekennen. Ik ging uit van een cyclus van 26 dagen. Ik heb geen zwangerschapssymptomen, dus wacht ik het nog maar even af. Misschien ga ik van het weekend testen, als ik dan nog geen duiveltjes heb gezien... XX
zo ben ik ook weer zo heey spannend summer..al 3 dg zowiezo overtijd brrrrrrr..en dan nog zolang wachten goed hoor ben vandaag opgestaan met koppijn..en zal zo dan wel de gehele dag blijven..bah! liefs bianca
Hé bah, hoofdpijn! Heb je al een asprinetje genomen? Helpt vaak wel! Ja, dapper he, dat wachten. LOL Ik vind het stiekem wel spannend, maar verwacht niets, dat heb ik hier wel geleerd Snel opknappen hoor! XX
Het is zo spannend allemaal he? Ben benieuwd wat deze maand mij zal brengen, het begint in ieder geval niet zo goed.. of juist wel haha weet het niet, ben dus alweer Hoop toch echt niet dat mijn cyclus weer 39 dagen duurt, dan zou ik nu nog bijna 5 weken moeten wachten! Heb trouwens ook al 2 dagen zware koppijn gehad, hoor heel veel mensen er over :/ zou het aan het weer liggen?
nou heb wel een sprine genomen, maar helpt meestal niet bij mij als ik ermee opsta.. Ja dat zal wel dat je het spannend vind..hahaha dat vind ik nu al..en ik ben nog geeneens overtijd haha Manon81>> zou het niet weten of het aan het weer ligt...gister was het wel weer warm hier in drenthe, en slaap slecht s'nachts, misschien daarom.. liefs Bianca
Geen idee, ik heb er gelukkig nog geen last van gehad! Wel van slapeloze nachten... heeeeeel irritant en erg vermoeiend Balen dat je asprine nog geen effect heeft gehad Bianca! Beetje frisse lucht wil vaak ook wel helpen (niet in het zonnetje) XX
wat zijn jullie lief...ga zo ffies met de hond stukje lopen denk ik... heb nog maar paar dg vakantie...a.s maandag mag ik weer beginnen..bah bah bah..helemaal geen zin in..is trouwens ook nog eens mijn NOD dag...
hoi meiden, hier een berichtje vanaf het werk waar het weer dodelijk saai is in me uppie, heb niks te doen helemaal niks. mag gelukkig om 15.00 uur weg. tot die tijd maar ff internetten hahahah/ bianca is je hoofdpijn al gezakt? summer spannenddddddd hoor !1 hier alles rustig had vandaag ff buikpijn, maar kan ook komen van me darmen. heb namelijk een spastische. hihih Nou das soms niet lekker, vooral niet als je voelt dat je moet poe.... en het wil niet. sorry. als ik van een langen cyclus uitga zie me banner dan heb ik voorlopig nog geen ei. maar ik klus alvast voor hihihiih xxx Bambi
Gelijk heb je Bambi, 't klussen gaat gewoon door, hahaha. Oefening baart kunst, toch? Wat jammer dat je niets te doen hebt op je werk (behalve het internet dan). Dan gaat de tijd zooooooo langzaam... Maar je blijft hier wel lekker bij, LOL XX
gaaaaaapppp. Nog 20 minuten en dan mag ik naar huis. echt mega saaii zo in me uppie. als ik nu met zijn tweeen was dan ging het nog wel hihihihi. net wat je zeg. ik blijf wel bij. maar is niet echt druk de laatste dagen. xxx Bambi
hey meiden zo weer ff een kijkje nemen heb toch vakantie vanmorgen ff met een vriendin weg geweest en nu weer thuis wel lekker weer trouwens. En om ff op de hoofdpijn terug te komen had er gister avond zomaar opeens last van om gek van te worden na het nemen van een asperien was het gelukkig snel verdwenen neem bijna nooit een asperien dus dan werkt het wel snel. Banbie nog ff en dan is de dag weer voorbij maar weet hoe jeje voelt hoor werk ook op kantoor en is in de zomer altijd zo rustig hinderlijk tot hoe laat moet je werken? Summer Spannend hoor en dat je nog steeds geen test hebt gedaan zo super knap ik had het de vorige maand op me NOD dag gedaan en de dag erna werd ik ongi maar jij zit er al 3 dagen overheen nou duim voor je meid. Manon die verdomde ook bij mij duurde het 1 dag langer dan normaal en het was een stuk heftiger wel ff wennen hoor hopelijk krijg ik ze nu voorlopig niet meer 9 maanden ofzo Nou verder voel ik me wel vaag in me lijf kan het niet echt omschrijven is net een paar dagen na me ei want die heb ik denk maandag gehad dus lijkt me sterk dat ik nu al bepaalde verschijnselen ga krijgen de vorige maand had ik nergens last van maar nu..... nou afwachten maar en het duurd nog zo lang..............
Zo ik ben toch echt super ongi! Best wel blij mee, nou weet ik tenminste waar ik aan toe ben! Even tellen hoelang deze cyclus was.