Tjeetje, jij had zeker een lange cyclus! Ik kan me voorstellen dat je nu toch happy bent dat je ongi bent! Hopelijk deze ronde meer geluk en zie je de voorlopig niet meer! XX
Hey onsukkie moet ik je voor de 2e ronde op de lijst zetten of kan je dat zelf? gelukkig heb je nu wel zekerheid he niet meer dat afwachten natuurlijk was het leuker om een postieve test te hebben maarja iig werk het allemaal.
'gelukkig' nu weet je waar je aan toe bent, is altijd fijn om te weten dat je lichaam wat doet. Heb echt geen zin meer om te werken, pff moet nog anderhalf uur en dan heb ik gelukkig weekend! Wat kan een dag toch lang duren Enomis, zullen we ff een weekje overslaan? (voor mij 2 dan)
He onsukkie, Eindelijk meid. Zal je gek genoeg wel blij mee zijn. Nou weet je in ieder geval waar je aan toe bent. En dat met de pil heb ik ook. Stemmingswisselingen om gek van te worden. En als ik de pil slikte had ik geen zin meer. Echt niet normaal. Maar ik ben er niet allergisch voor. Uiteindelijk hebben mijn mannetje en ik besloten om maar gewoon condooms te gebruiken. En dat gaat al 6 jaar goed. Nog 1 dagje werken en dan VAKANTIE! Jippie Groetjes Lotte
ja vind het wel een goed plan alleen is me vakantie dan wel alweer voorbij en moet ik weer aan het werk moet op me NOD dag beginnen met werken babababa zoooo geen zin maargoed vakantie gaat snel dus dan ben ik ook snel bij me NOD dag.....
Ik ging net even boodschappen halen en ik moest mezelf écht inhouden om niet naar het Kruidvat te gaan om een test te halen... Maar ik ben sterk, ik wacht tot na het weekend en als ik dan die rot nog niet heb gezien, ga ik mezelf op een test trakteren! Duimen jullie mee? [-o< XX
Ik moet ook op mijn NOD dag beginnen met werken..hopen dat ie uitblijft, want heb geen zin in een week vol buikpijn en krom lopen van de pijntjes :x ...dussssss hahaha.. jaja Summer we duimen met je mee, spannend allemaal, dat je het zolang kan volhouden..ik zou na 3 dg overtijd er al een test tegenaan hebben gedaan... mijn hoofdpijn is nu gelukkig over..pfffffff..dus kan weer achter mijn pctje schuiven hahah ..heb lekker even geslapen, en gedroomd dat ik heb... .. liefs bianca
Hoi, Hoorde gisteren van mijn vriendinnetje dat ze zwanger is. Ze was net gestopt met de pil en heeft toen 1 keer onveilig sex gehad.. Ze wilde namelijk nog eerst even naar Lowlands voordat ze zwanger zou worden. Maar ja.. Dat is dus niet gelukt.. Die ene keer was voor haar precies genoeg. Jippie voor haar, maar denk dan toch wel.. zij wel en ik niet... snik snik.. Ben wel erg blij voor haar hoor! Ik ga nu even een bakkie bij haar doen, ff mijn jaloezie overwinnen, want ik ben toch wel heel erg blij voor haar. Groetjes Lotte
Het is ook een beetje zelfbescherming dat ik niet ga testen. Ik loop veeeeeel liever met het idee rond misschien zwanger te zijn (zwijmel, zwijmel), dan zéker te weten dat ik het NIET ben en dus ongi ga worden... Of houd ik mezelf nu voor de gek? Gelukkig dat je hoofdpijn eindelijk over is! Het rondje met de hond en even slapen heeft dus geholpen! XX
Hier nog steeds geen nieuws. Alles nog gewoon hetzelfde. Voel ook niks aankomen ook dus de ongi zal nog wel even weg blijven.
Ik kan me voorstellen dat jij het wachten helemaal zat bent! Heb je de huisarts al om advies gevraagd, of zegt hij dat je af moet wachten? Rot hoor, zo'n lange cyclus! Heb je nog lekker paard gereden met dit mooie weer? De mijne is sinds maandag kreupel, heel zielig! XX
Super zeg. Je kan het dus wel zelf Lijkt me fijn om gewoon ongi te worden. Of anders een posi test in handen, dat is ook goed natuurlijk. Gister een sms van een vriendin waar ik tot vorig jaar heel goed mee omging dat ze zwanger is. Hebben na een l*llige maar erge ruzie en een jaar elkaar niet gezien te hebben het weer goed gemaakt. Nu eigenlijk alleen nog over de mail en sms contakt en nu dit smsje. Heb haar over de sms gefeliciteer. Moet nog even moed verzamelen om haar te bellen. Is echt veel gebeurt tussen ons toen. Gun het haar wel, maar iedereen om me heen is nu zwanger. Ik wil ook.
word gek van dat wachten ja. moet nog wachten tot maandag dan mag ik testen van hem en dan ga ik wel weer bellen. Heb dinsdag gereden. Echt lekker even je zinnen verzetten. Alleen was mijn juf me vergeten. Dus heb bij die mensen waar ik les een uur in de bak gereden en die stonden steeds te kijken wie ik was en wat ik kwam doen in hun bak. En ik maar lekker rijden. Toen ze er na een uur nog niet was ben ik maar weer weg gegaan. Wat rot dat die van jou kreupel is. Heeft tie dat vaker?
Hij is inderdaad wel vaker kreupel. Meestal zijn het zijn hoeven (daar is ie heel gevoelig voor), maar nu komt het vanuit zijn schouder. Misschien een misstap gedaan ofzo. Even aankijken en als het niet snel beter wordt, even de veearts bellen. Balen hoor! Je ziet echt dat hij veel last heeft! Fijn dat je maandag nog een keer mag testen! Denk je zelf dat je zwanger bent? Heb je symptomen ofzo? Wat gebeurt er als het negatief is, krijg je dan een bloedonderzoek? Even slikken om het weer goed te maken met je vriendin. Ik heb hetzelfde gehad. Ze meldde zich weer toen ik in verwachting was van ons eerste kindje. Toen stond ze zomaar ineens op de stoep, ik schrok me rot! Even daarvoor waren we elkaar in het dorp tegengekomen en toen zei ik haar vrolijk gedag en vroeg hoe het met haar was. Toen liep ze zonder wat te zeggen door, dus ik was perplex dat ze opeens op de stoep stond. Ach ja, het gebeurd nou eenmaal... Wat zonde dat je je les zelf vol moest maken, maar vrij rijden is natuurlijk ook wel eens lekker! XX
Gek hé?! Iedereen om je heen lijkt wel zwanger te worden of is het al.. Is echt frustrerend en op dit moment onbegrijpelijk.. Gelukkig hebben we daar allemaal last van! Droppie wat balen zeg, duim voor jou dat er ook eindelijk een iets komt! Bij mij houdt het nu niet meer op Heb besloten nooit meer aan de pil te gaan. Merk nu al verandering, voel me zo anders... 1summer duim voor je mee hoor! (en voor de rest met een hele spannende periode!)
Ja zeg hé, wat kan de pil doen hé met je lichaam..ongelovelijk...idd overal zie je zwangere vrouwen nu..hahaha..had van de week wat...had ff gewinkeld en zat later een broodje te eten bij zon broodjescorner, zat er een vrouw met een kindje zon 1,5 jaar en die was me toch een potje vervelend ahahah..dan denk ik direct van..als de mijne maar niet zo erg is straks hahah
Ik heb geen idee wat de ha gaat doen als ik maandag bel. Vorige week maandag kreeg ik te horen dat het normaal was dat je als je net van de pil af ben dat je dan een maand over kan slaan. Dus moest maar nog 2 weken wachten en dan een test doen. Had toen de assistente aan de telefoon trouwens. Die is wel erg goed hoor en we hebben een nieuwe ha die ik nog nooit het gezien. Hij zit pas een maand. We zien dus wel wat er gaat gebeuren, maar denk dat ik dan weer tehoren krijg dat ik moet wachten. Morgen ochtend gaan we een weekendje naar Valkenburg. Lekker even niks doen en lekker wandelen en winkelen enzo. Neem een test mee en die doe ik dan zondag. Als die nega is bel ik maandag de ha.
ow droppie..idd jij wacht ook al zo fucking lang... ja idd..zo kan het wel wezen dat je een maand overslaat..hopen van niet! Lekker een weekendje valkenburg..fantastisch daar...wij zaten er 2 jaar terug in een hotel..middenin het uitgaanscentrum van valkenburg..was heeeeeeerlijk! S'avond lekker eten daar en lekker blijven zitten op terrasje met iets te drinken en te eten..mooi man...moet je trouwens ook in de grotten gaan kijken, echt een bezoekje waart, dan de gemeente grot..dies het mooi's en dan lopends..je kunt ook met een treintje, maar das minder spectaculair hahah...echt I love valkenburg..