Ey bianca.. tis opzich wel grappig om de lijst elke maand te laten zien. en wat je zegt iedreen die een evrandering heeft of ongi word of zwanger is noem het maar op om het door te geven hiero. op zich wel grappig voor iedreeen toch? xxxannemarie
Ben zo stom bezig...dacht werkelijk dat ik morgen mijn NOD heb, maar is dat pas dinsdaggggggggg.... pffffffffffff nog 2 dg wachten dus...., offffffff wacht eens even..wie kan mij helpen... Ben 29 Juli dus gestopt..ipv dinsdags 3 Juli, had ik mijn NOD al op maandag 2 Juli...dus wanneer kan ik hem nu weer verw8...zit een beetje in de knup hier
Resultaten: 02/07/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 13/07/07 Een beetje vruchtbaar 14/07/07 Vruchtbaar 15/07/07 Erg vruchtbaar 16/07/07 Eisprong 21/07/07 Innesteldag 30/07/07 Vanaf hier kun je testen
weet niet dit leuk plaatje (als ie het tenminste doet) passen we wel in met z'n allen, zijn nog niet met zo veel
welke lijst hahaha....ben een beetje in de war ..hahah moet er nog ff inkomen Maar wat onder het roze autootje staat...die datums met namen erachter? Dat zijn de meiden die op DIE datum hun NOD hebben.. Dus als ze op die datum geen nod hebben of wel ong worden of testen en ze zijn zwanger...dan kunnen ze dat doorgeven en word hun naam....roze of rood :thumbdown: Wat snap je niet dan, hahah, dan kan ik er wat aan doen
Nee ok nu snap ik het weer haha. omdat alle namen zwart waren vandaar dat ik rood en roze niet snapte. Maar ik ben er weer helemaal bij haha. Dan moet bij 11 aug mijn naam , want die rond die datum moet ik ongie worden xxx Annemarie
ey meiden, even dit er tussen kwil graag jullie mening: De vriendin(16 jaar) van me broertje (17 jaar) komt op een dag aan bij me broertje dat ze 5 maanden zwanger is. Me broer vertelde dat direct aan me famailie en mij. Hij was helemaal over stuur en huilen. Hij wist nietw at die moest doen. Achter gekomen dat ze het niet meer weg kon laten halen, omdat ze beide nog op middelbare school zaten en best jong zijn. Zij was gewoon aan de pil. Me broertje ging vrijwel vaak stappen en onmoete zo ook andere meisjes (wat wil je als je 17 bent toch?). ook ontmoete hij veel meide op het internet en msnde veel met zo, over alles en nog wat dus ja meiden ook over sex :S haha. Zij kwam hier allemaal achter en rond die tijd is ze zwanger geworden (mjet beetje hoofdrekenen). Vaak hebben we gevraagt of het het expres had gedaan zij zegt nee. We zaten is in de auto met ze 3e me broer, zijn zwangere vriendin en ik. Ik was misselijk vande honger, en vroeg aan haar ben jij wel eens misselijk geweest in je zwanger schap ( toen was ze al 8 maanden). Zij zei heel droog jaha in de eerste 2 maanden ( terwijl me broertje en wij het pas in de 5de maand hoorde. Ik keek haar heel raar aan en me broer en ze zei gelijk onee alleen in me 5de maand. Hierna is er niet meer over gesproken, het kereld is inmiddels 12 maart te wereld gekomen. Maar meiden zeg alsjeblieft eerlijk wat vind jij, heeft ze het expres gedaan ja of nee? en wat zal jij doen als je dit overkomt? xxxAnnemarie
Wat leuk! ik heb em aangevuld. Ben al 2,5 jaar gestopt aangezien dit de eerste ronde voor ons 2e kindje wordt. Ohhhhh spannend! jij mag al snel gaan testen zag ik! duim voor je!
@Bianca: Die lijst onder de roze car is echt superleuk! Laten we het zo houden. Als iemand dan de krijgt of zwanger is kan diegene het zelf veranderen denk ik, anders wordt jij er zo druk mee, maar het idee is super! @Angel, je vroeg wat de navaring is, ik denk dat je nuvaring bedoelt? De nuvaring is een anticonceptiemiddel van organon. In plaats van dat je elke dag de pil slikt breng je eens per 3 weken de ring in je vagina in. Daar blijft de ring dan drie weken zitten en daarna kan ie er weer uit en heb je een ringvrije periode (te vergelijken met je stopweek). Die ring is van plastic en doorzichtig met een diameter van ongeveer 7 cm (is een schatting van mij). Als je de ring gebruikt hoe je niet elke dag de pil te slikken. Bovendien geeft ie minder hormonen af dan de pil. Ik voelde me er altijd prettiger bij. Ik weet van andere meiden dat ze het gebruik ervan niet zo prettig vonden omdat ze bang waren dat ie eruit zou vallen of iets dergelijks. Groet Liesl
ja weet niet..kan daar moeilijk over beslissen... Maar ze kan natuurlijk ook achteraf denken van ...ow ja toen en toen was ik misselijk...zal allemaal wel symtomen zijn geweest toen der tijd toen ze het nog niet wist... maar omdat ze er snel achteraan zei van....ow neeh dat was in de 5de maand, begin ik wel te twijfelen
@bianca24 Maar toen ze het vertelde had ze een aardige buik en stevige. Dan ga je toch al denken? En het belangrijkste wat ik vergeten was te vertellen is dat ze nu ook zegt dat ze al die tijd (5 maanden dus) NIET ONGI is geweest. Gaat er dan geen bel rinkelen? xxx
of kunnen we het anders doen...weet het niet meer..zie boven... iemand nog een idee, want als je de oude lijsten pakt..die kloppen dan niet met de rest ect..dan komt het nog niet goed....of zit ik te moeilijk te denken en ja ...als je 5 maanden zwanger bent en je buik groeit jaja...dan ja denk je toch bij jezelf van: oeps ben toch niet zwanger?
passagierslijst voor de roze [/url] 24 Juli = ukkepukje 28 Juli = Demi123 31 Juli = Bianca, Sil1980, Droppie123 1 Augustus = Esther7, Kim1984 2 Augustus = 3 Augustus = 4 Augustus = 5 Augustus = 6 Augustus = Enomis 7 Augustus = 8 Augustus = Bambi82 9 Augustus = Liesl, MissyZuilen 10 Augustus = Sannniee , anoniem 1405 11 augustus = Angel1986 12 Augustus = Katje81 13 Agustus = askim 14 Augustus = 15 Augustus = 16 Augustus = Juli 17 Augustus = 18 Augustus = 19 Augustus = 20 Augustus = 22 ,, = 23,, = Fenne 24 ,, = Roze = zwanger rood = ongesteld [/quote][/quote] GRAAG DEZE LIJST OVERNEMEN ALS JE IETS WIL VERANDEREN!BVD[/quote] Sorry!