hoi meiden, jeetje wat is het rustog hier, waar is iedereen ? Lynekke, goed dat je niet gek laat maken. ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijg. en ja klus maar lekker door hoor. hier is het niet zo rustog van binnen. heb heel de avons al last van steekjes onderin me buik, zoasl men een eisprong beschrijft. die zou dan erg vroeg zijn zelfs als ik deze maand een 28 dagen cyclus zal hebben moet ie pas morgen of overmorgen komen, mmm raar. denk dat het zeker geen 32 dagen worden, want dan komt ie woensdag pas. oooh ik weet het niet, heb geen idee of dat wat ik voel met me ei heb te maken. probeer me er niet al te druk over te maken en we klussen deze maand gewoon om de dag, dan moet het hopelijk goed komen. En nog 1 week en dan zit ik op kreta, dus dan kan het wachten ook goed opgelost worden hahaha. dan heb ik wel lekker afleiding en lekker doorklussen hihihi xxx Bambi
Dat heb ik nou precies hetzelfde. Bij mijn vorige cyclus (1e) had ik precies na 14 dagen een weekend lang steekjes, strakke buik enz. Nou had ik gisteravond hetzelfde, maar alleen maar gisteravond. Ik vroeg me al af hoe lang je zoiets zou kunnen voelen. Als dit mijn eisprong was dan is mijn cyclus ook korter... Ik snap het niet! Gr Tam
He Bambi82, zeker lekker klussen op Kreta. Wel warm hoor..hihi.. Die steekjes kunnen wel van je eisprong zijn hoor. Dus lekker gaan klussen! Nu al en dan doe je het in Kreta gewoon nog eens goed over... Ieder geval een prettige vakantie! Groetjes Lotte
Je eisprong zelf duurt maar heel kort, maar je kan het zeker wel een avondje voelen. En ja.. ach... het vrouwenlichaam is maar een raar iets.. toch? Succes! Groetjes Lotte
Hoe was het bij de HA anoniem? en hadden we maar zelf een echo apparaat konden we alles op de voet volgen zeg maar veel makkelijker samsammie gefeliciteerd en mamabeer dankjewel, kun je wat HCGtjes sturen
Hoi meiden, Vandaag ga ik naar het land van ooit. En ja... daar zijn de kinderen de baas. Het is daar echt heel leuk, dus als jullie dadelijk een kindje hebben moeten jullie daar echt is naar toe gaan... Mijn dochter heeft zich al helemaal verkleed, ze is nu een turkse prinses (had ze van mijn schoonouders gekregen uit Turkeije) En ze ziet er zooo schattig uit... Maar dat mag ik natuurlijk niet tegen haar zeggen want ze is al 7.. Iedereen veel klusplezier en de testers veel succes! Groetjes Lotte
Hallo meiden, Mijn vriend en ik hebben er gisteren besloten voor te gaan, maar wel op een ongedwongen manier. Ik ben echt blij. Kan ik in het lijstje erbij? Volgens mijn cyclus van de afgelopen maand zouden de 17 september weer komen. Hoop het natuurlijk niet meer.... Liefs en fijn weekend allemaal!
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! JULI: 28: Demi123 30: 31: Bianca24, Sil1980, Droppie123 AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17:Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 1Summer 24: 25: 26: 27: Bianca24> 2de ronde,angel1986> 2de ronde 28: Manon F 29: 30:Sil1980> 2de ronde, anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen> 2de ronde 3: 4: Enomis> 2de ronde 5: 6: Liesl> 2e ronde 7: Yuna28> 2de ronde 8: Esmee81> 2de ronde, Anoniem1405> 2de ronde, sannnniee> 2e ronde 9: 10: Eimat> 2de ronde 11: 12: Lotte> 2e ronde 13: bambi> 3e ronde 14: 15:Zoe1976> 2de ronde 16: 17:Judi01 18: 19: Manon81> 2de ronde 20: Katje81> 2de ronde 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen
Hey welkom hier en natuurlijk heel veel succes ik heb je op de lijst gezet. Vertel eens iets over jezelf hoe heel je hoe oud ben je getrouwd, werk enz. vinden we leuk om te weten. liefs simone
Eyey meiden, Nouja wat ik vandaag heb gehoort pfff breekt me klomp wel ff. De ex van me vriend die is dit jaar haar kinderen kwijt geraakt, door mishandeling en ze had in 4 maanden tijd heel wat neukertjes over de vloer. Dus haar ex-man (de kinderen zijn niet van mijn vriend hoor haha) heeft het aan gevochten met veel verklaringen en heeft de kinderen. Dus haar kinderen zijn afgepakt. Weet je wat....Is ze gewoon nu weer zwanger :S:S:S Van haar ""vriendje". Sorry dat ik zo hard oordeel, maar sommige mensen moeten eigenlijk een verbod moeten krijgen voor kinderen of niet? Voor de rest ok hier, ga zondag testen (jaja het is volgens mij raak) samen met Bianca testen xxxx xxx
Hoi Judy, welkom! Nou vandaag dus naar het land van ooit geweest en er was helemaal niets aan. Vorig jaar geweest en dat jaar daar voor en toen was het echt superleuk, maar vandaag was het ondanks het mooie weer helemaal niets. Dus ik neem mijn woorden terug en dus niet gaan met jullie kinders. Volgens mij is mijn ei 3 dagen vroeger, want ik begin nu alweer last te krijgen van mijn buik. Dus ik ga vandaag lekker klussen, en dan merk ik het wel. BLoempje: succes met testen... En ja.. die ex-... wat een raar mens. Idd.. sommige mensen verdienen geen kinderen.. Maar de wereld is hard. Groetjes Lotte
Hey Meiden, Na 3 dagen kan ik eindelijk weer op de computer! Zit nu bij mijn schoonouders op de comp. Het spijt me als ik niet op iedereen reageer maar er word ook zoveel geschreven! @Anoniem, ik merk nog niets van een eisprong hier, jij? Heb de vorige keer wel heel duidelijk 'slijm' gehad. Hoop dat dat nu ook komt dan weet ik tenminste wanneer ik mijn mannetje even moet verleiden. Mijn moeder had vroeger ook pas na 3 weken haar eisprong dus het kan wel.. @Lyneke, hoop dat het goed met je gaat. In de test staat dat, wanneer je niet weet wanneer je ongesteld moet worden, je 19 dagen na de laatste onbeschermde seks, kunt meten. Blijft het dan negatief dan heb je helaas net als ik ERG last van de hormonen. Bij mij was het (zoals bij meerdere omschreven) na de ongesteldheid geheeeel over. Alle klachten zijn verdwenen. @bloempje, testen! En wat een verhaal zeg, ja sommige mensen zouden ze het moeten verbieden. Heb zelf een tijdje in de jeugdhulpverlening gezeten en dat is echt vreselijk. Hoe ouders met hun kroost omgaan, om te huilen soms... @simone, Ik geloof dat we jou 'hoofd' lijst maken hahaha Jij kunt dat echt goed. Mij lukt het nog steeds niet! @ Judy WELKOM waarschuwing: het is verslavend. Vertel even wie je bent en wat je doet en hoe je anticonceptie periode eruit heeft gezien. We zijn hier allemaal heeel nieuwsgierig hihi.. Ik ga maar weer eens stoppen want het verhaal duurt weer te lang haha Ik heb vandaag mijn ei volgens de planning maar ik merk nog niets.. Morgen lekker kanoen op de dommel met vrienden.. xxx
Ja ik vond en vind het echt vreemnd, raar, en erg. Sommige meiden/vrouwen zijn weet ik veel hoe lang bezig om zwanger te raken en het lukt hun niet. En zij doet net alsof het speelgoed is, dat koop en gooi je ook zo weg. Jaja morgen testen, maar volgens mij zit het wel goed. Maar ach je lichaam kan raar doen en zijn hahaha. En ander ronde 3 toch meiden/. xxx
Hoi, Ik zou me graag aanmelden bij jullie clubje als dat kan. Ik ben sinds 2 weken gestopt met de pil om dus zwanger te raken. Over 2 weken gaan we trouwen. Dus een spannende tijd breekt aan! Ik loop al bij de gyneacoloog om redenen uit het verleden dus ik ben in goede handen nu. Ik heb al een temperatuurslijst meegekregen die ik bij houd. Wel spannend hoor! Ik hoop dat we allemaal gezond en snel zwanger raken! Liefs Marleen
welkom marleen..ow echt spannende tijden..over twee wk trouwen..leuk man! Vertel ff iets over jezelf, is wel ff leuk...hebben we hier allemaal gedaan Veel suc6 met alles.. Liefs Bianca
Hoi Allemaal Welkom aan die nieuwe mensen.. Voor de tester hoop dat het positief is .. ik ben hier strontverkouden aan het worden..en iedereen maar roepen dat ze me niet konden aansteken -.-' zal ze een bedankje sturen ..
Hé Simone, Ik ben 28 en woon al weer 3 jaar samen met mijn vriend. Vorig jaar hebben we een pup gekocht, dus we wonen nu lekker met z'n drietjes. Nu nog een echt kleintje erbij. Ik werk al weer zo'n 5 jaar en probeer leefbaarheid in de stad waar ik woon een beetje op peil te houden. Verder sport ik graag en gaan we regelmatig weekendjes weg met familie of vrienden. We willen op een ontspannen manier ermee bezig zijn, maar mijn vriend heeft vroeger wel een operatie gehad aan beide zaadballen omdat ze niet waren ingedaald. Het is dus even afwachten hoe het loopt. Je hoort hier een beetje wisselende verhalen over. We willen niet al gelijk naar de HA en hopen dat het toch spontaan lukt binnen niet al te lange tijd. Liefs Judy