Thja ik rij morgen wel ff naar het stadje toe hiero, ik had kruitvat merk. Maar die doe ik dus ook niet meer hahaha. Ik rij wel naar de apotheek toe of zo. Ik zag trouwens dat C1000 bij ons ook testen hadden hahaha xxxx
De c1000?! Die houd toch niet van fratsen! . Bloempje succes met het wachten tot morgen, maar als je het echt niet uithoudt vandaag, er zijn altijd apotheken open!
ok dat wist ik niet joh. Ow dan zal het waarschijnlijk wel de ziekenhuis apotheek zijn hier. Maar ja ik wacht wel morgen af joh. En anders volgende week. Ikweet het niet hahahaha. De eerste cyclus was 22 dagen, maar moet ik dan morgen testen dan is nl 22 dagen. of zeggen jullie wacht dan een week? pff ik wete het echt niet meer hoor haha xxx
Ik zou lekker CB digitaal nemen, die zegt gewoon "zwanger"of "niet zwanger"lekker duidelijk! Ik zou testen en als je nega test en niet ongi word gewoon volgende week nog eens testen! Succes!
Ooww bloempje, spannend! Ga je morgen een test halen, of toch nog vandaag? Er is idd altijd een apotheker in de beurt open (weekenddienst).......dus het zou vanaag nog kunnen........ Ik wil je niet haasten hoor..........maar doe vandaag maar! NEE, HAHA! Is echt maar een grapje maar ben wel benieuwd (hoe kom je daarbij)... Hou je ons op de hoogte? En marleen welkom! Ik kom ook uit Brabant, gezellie
ik heb al eens CB digitaal gehad, en 3 keer mislukte hij. Hoe of wat ik verjkeerd heb gedaan weet ik niet. Maar die haal ik dus niet meer hahaha. Ik haal wel gewoon de normale CB. Maar ga denk ik maar morgen testen haha. Heb geen zin om het huis te verlaten pff hallo tis zondag hoor, lekker vrije luie dag hahaha maaar heeft iemadn al eens kruitvat test gedaan? xxx
Hahaha.. tja ik ga de zondag ook liever mn pyama niet uit ... ik nog nooit maar hoor niet heel veel goeds over de kruidvat test.. ik heb die van deze site besteld.. kost drie keer niks en voor mij is ie duidelijk genoeg! xx
Pff word er echt gek van haha. Weet je ik bestel ze via het web hiero. Hoor zoveel goeds hier haha. Dan maar even een dag of 2 wachten :S haha Heb wel steeds zwaar gevoel in onderbuik en strak gespannen. Maar geen ongi kwampen te bekenen:S haha xxx
Hahaha.. hopen dat dat zo blijft! Ja ik bestelde ze ook op zondag, je moet gelijk overmaken en als je dat doet heb je ze dinsdag in huis.. kunnen we samen testen hihi
ja ik heb ff de pin pas van me vriend gepakt haha. Hij zei zelfs pak de mijne dan ff Maarum dinsdag kan ik dus niet testen Zit ik in de dierentuin met me pa, broertje en me vriend. Dus dat word dan disndag avond testen . Maarum welke hebben jullie ik heb die van rond de 7 euero. De middelste was dat. xxx
hoihoi meiden Ik heb dus nega getest met een test van de trekpleister..iemand daar ervaring mee, of verhalen gehoord? Mijn testvenster kwam een half streepje..ik moest het teststreepje(waar ik op moet plassen) naar onderen houden las ik later op de bijsluiter, maar dat had ik dus nie gedaan hahah ik weer, maar jah was met slaperige kop!hahah Ik moet morgen ook ongie worden, dus 1 dag te vroeg getest, misschien word ik wel ongie, maar heb helemaal nix geen krampen of ect?! heel gek! liefs Bianca
Weet niet.. ik heb zes testen besteld voor 9.98... die van matcare geloof ik! Anders bewaar je je ochtend urine.. dat schijnt niet uit te maken! Als je maar deksel op doet zodat er niks in kan komen, dan kun je alsnog 's avonds testen!
Nou meiden ik heb ze besteld en betaald. Nu ff afwachten. Gina jij gaat dus ook disndag testen? Dan test ik wel mee. Maar alleen savonds, want de hele dag ben ik weg. En komen ze door je brievenbus of moet je ze aan pakken. Want ik tuurlijk niet thuis. xxx
Nee ze passen in je brievenbus.. ben er ook niet, dus vandaar! jaaaaa.. samen testen! gezellie hahahaah!
Hey meiden, Summer en Bianca niet op geven he een negatieve test hoeft nu nog niks te betekenen missien hebben jullie gewoon te vroeg getest probeer het over een dag of 3 nog eens als de ongi er dan nog niet is. Bloempje lekker weer heb je eindelijk de moed gevonden om te testen doet ie het niet nou hoop dat de testen die je online hebt besteld het dinsdag goed doen en dan een dikke streep zullen geven. Verder hier rustig moet nog minstenst 1,5 week wachten tot ik kan testen heb echt geen idee of het raak is voel me nog steeds raar in me lijf weeig en lciht misselijk maar is allemaal zo vroeg dus denk dat het niks is.