hihi thja het eerste wat ik ondekte was de calculator gewoon makkelijk is het. Ik zet het dan nog wel ff in me agenda. Hoef ik niet steeds te kijken op die calculator ...Met vruchbaar dagen met mankeer stift een roze rondje ...altijd makkelijk met de ei sprong een klein eitje getekend ...en innesteling een kruisje. En met ongie staat er gewoon ongi altijd makkelijk xxxbloempje
hoi, ik zal even verder uitleggen waarom ik die reactie verwacht bij mijn familie. mijn moeder is 2 maanden geleden overleden en ik had een super band met haar. toch kan ik er goed mee om gaan en we wilde al graag een kindje en dit is wel een beetje het laatste zetje om ermee te beginnen want niks in het leven is voorspelbaar en als je iets wil moet je het doen is ons motto. ik zal ook zeker schijt hebben aan hun reactie als die niet leuk is en ik ben wel blij dat mijn schoonouders enthousiast zijn. mijn hubbie heeft het ze verteld buiten onze afspraak om maar ja door hun reactie vind ik het nie zo erg. een vriend van ons weet het ook en nog een stelletje omdat we met dat stelletje volgend jaar op vakantie zouden gaan en wij dus moesten gaan vertellen dat dat misschien niet door kon gaan of in ieder geval vliegen dan niet. die vriend was mee naar hun maar die bewaard het geheimpje dus 5 mensen weten het en de meeste mensen weten ook dat wij jong kinderen willen dat is ook de reden dat we getrouwd zijn. kusjes
Heerlijk toch, je hebt het goed voor elkaar. Je bent erklaar voor. Jij hebt de regie over je leven en lijf. Jij en je man kiezen er samen. Je ziet wel vaker dat door een gebeurtenis dat het besluit tot het nemen van kinderen in een versnelling komt. Heel veel succes met klussen en hopelijk ben je snel zwanger! Gr Sil
Nog even iets. Vorige maand was ik duidelijk aan het ontpillen. Twee weken lang pijnlijke borsten en ga zo maar door. Nu deze maand heb ik volgens mij duidelijk mijn eisprong gevoelt en had 1,5 dag een pijnlijke buik rond de tijd dat de calculator aangaf dat het de innesteltijd was. Nu zijn we alweer bijna aan het einde van mijn cyclus, maar geen pijnlijk borsten, wel wat gerommel in mijn buik. Klussen was pijnlijk van het weekend. Ik hou hoop. Ik ga zaterdag testen als ik nog niet ongie wordt. Gr Sil
@sil, klote is dat he dat afwachten ..ik ken er alles van. Ik loop steeds naar de wc kijken of het doorgebroken is . Maarja ik blijf ook hoop houden, want na het klussen vandaag had ik een veegje roze. Wel een tampon in gebracht en die zag er zowat schoon uit 1 druppeltje roze (sorry voor de woorden ) haha. Dus thja of het ongi is, innesteling of een adertjes geraakt ik weet het ook niet haha. xxx
He anno, Lekker lak hebben aan de mensen die het niet eens zijn met je beslissing.. je leeft maar één keer en dat leven doe je voor je zelf en niet voor andere. Ik zelf werd met mijn 18de zwanger, woonde nog thuis en mijn man ook. Dus dat was wel even slikken. De eerste reactie van mijn moeder was, dat het stom van me was, maar ze was zoooo blij dat ze oma werd en zo ook mijn vader en mijn schoonouders. Het was wel eng om het te vertellen hoor... Maar wel hele leuke reacties gehad. Nu hebben we gewoon gezegt dat we bezig zijn voor de volgende en ze leven allemaal super mee. Vooral na die miskraam van 2 maanden terug. Groetjes Lotte
He meiden, Nog even wat anders.. vertelde toch laatst over mijn vriendin dat ze zwanger was.. jammer genoeg nu niet meer. Wordt af en toe echt mistroostend met al die miskramen om me heen. Net even samen met haar zitten huilen aan de telefoon. Moest ik even kwijt. Groetjes Lotte
hoihoi meiden Ik ben tot nu toe nog nie ongie...heb de hele dag wel tig x naar toilet gelopen...nix nada nopes.. dus we houden de hoop erin..weet eigelijk niet meer precies wanneer ik verleden x ongie was geworden..de tijd dan hé..meestal als ik vroeg uit bed ben , dan komt de ongie altijd ook wel op gang, maar nu dus niet! liefs Bianca eerste werkdag zit erop
hoi hoi ik heb ook zeker schijt aan stomme reacties, een vriendin van me krijgt me door, gisteren zei mijn hubbie per ongeluk dat ik toch nie meer aan de pil was en ik ben aan het stoppen met roken dus zei ze al is er iets meer aan de hand. ik vol overtuigeing nee hoor. hahaha vanbinnen moest ik echt moeite doen hoor om het niet te vertellen. wens iedereen heel veel succes deze maand en hopelijk is het een lucky maand. ben zelf in september geboren dus moet wel een geluksmaand zijn haha. kusjes
Ey meiden, is het zo dat je dan elke keer ronde de zelfde tijd stip ongie word dan? Hier is nog niks door gebroken net weer naar wc gegaan niks meer nopes nada :S VAAG!haha xxx
hoi, als er nog steeds niks is wanneer ga je testen dan. je wordt iedere 28 dagen ongi dus niet precies op dezelfde datum iedere maand een maand duurd namelijk iets langer natuurlijk. en dat geld dan ook alleen als je een cyclus van 28 dagen hebt. kusjes
hahah , nee ik bedoel, als ik vroeg uit bed ben dan is de ongie ook vroeg, en als ik later uit bed ben begint de ongie ook later..op die manier, wou gewoon eens ff kijken hoelaat ik toen ongie was, of beter gezegd tégen welk dagdeel.. heb nu heel veel witte vloed...ook als ik naar binnen ga..oeps sorry voor de details, meestal heb ik dan wel iets rozigs aan de vinger whahahah.. sorry,sorry, sorry liefs Bianca
Owow bianca weer Dirty talk hahah grapje.. Ik ken het gevoel hoor, ik heb dat ook sinds 3 dagen. Alleen nu met beetje rozig :S xxx
@anoo, wij hebben al getest bianca en ik Ik had negi...maar als me ongi nogf niet door breekt volgende week weer testen xxx
Owja ik heb vandaag voor het eerst weer een sigaretje aan gestoken :S:S:S:S 16 juli gestop en nu kon ik me echt niet meer beheersen :S:S Echt kut, maar ja was de eerste en de laaste hoop ik haha xxx
Ik heb gister al getest en Bloempje ook, maar haar test deed het niet, bloempje had je nu ook vandaag nog getest? We krijgen morgen onze testen van deze site binnen, dus ik denk als ik morgen nog nie ongie ben, dat ik dan ga testen, weet nie hoor!dat afwachten is gewoon erg kut.. Heb ff gekeken, maar de vorige NOD was voor de middag al...ronde 1...nu zijn we al bijna in de avond en nog nix..vaaaaaaaaaag
Ik had vandaag weer nieuwe test gekocht bij kruitvat hahahhaha erg he.. Maar die was negi. Morgen krijg ik die adnere testen binnen maar denk die pas volegnde week te gebruiken als ongi nog niet gekomen is xxx
hoi, zal voor jullie duimen dat de testen nu gewoon pos zijn. ik ken dat gevoel van roken. ben nu met mijn 3 e poging bezig en deze keer gaat het lukken. ben sinds vandaag gestopt. heb mijn 3 sigaretten op gemaakt en nu ben ik er klaar mee. mijn hubbie zegt soms wel dat ik door mag roken maar das alleen omdat hij weet hoe moeilijk het is. ik wil dat echt niet wil er alles aan doen om een gezond kindje op de wereld te zetten. kusjes