wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja ik wil heus wel gezond kindje op de wereld zetten, maar naar die negi test had ik echt trek en behoefde aan een sigaret.

Een vriednin van mij die rookt als een ketter en met de zwanger schap ook door gerookt, en dat kindje is super gezond

xxx

2. hoi
    ik wilde je niet beledigen ofzo ik weet hoe moeilijk het is en snap helemaal dat je die behoefte nu had.
    weet wel dat een kindje van een rokende moeder niet meteen bij de geboorte een afwijking of achterstand hoeft te hebben.
    het kan ook op latere leeftijd naar buiten komen, slecht leren of iets anders.
    mijn moeder heeft ook altijd gerookt en ik ben niet bepaald dom. heb wel steunzolen, moeilijke darmen en slechte ogen. wil niet zeggen dat het door het roken komt maar je weet het niet. er wordt veel onderzoek naar gedaan en iedereen weet zelf ook dat het slecht is.
    maar het is MOEILIJK!
    ondertussen 4 1/2 uur gestopt.
    groetjes

3. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Ja wat er kan gebeuren is dat je kindje te vroeg word geboren of te klein is..mijn moeder heeft bij mij en mijn broertje allebei gerookt...en we waren alle twee te klein bij de geboorte, maar ik ben nu 1,83 en mijn broertjje maar liefs 1,90..hahahah dus

4. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @anno,

kben ook niet boos ;) word niet zo snel boos...Maar meer terleustelde tegen over me zelf haha was echt lang gestopt .

Maar meid volhouden de eerste week is het moeilijkst vond ik. Maar bijna 5 uur is al aardig lang

xxx

5. hoi,
    ik heb ook weinig keus want ik heb dus niks mee in huis, ben wel bij de winkel geweest want moest danoontje kopen voor afscheid op mijn werk, ga vanaf volgende week naar een andere groep.
    en ik heb ook niks gekocht.
    soms denk ik ik stop als ik zwanger ben en dan denk ik weer nee ik kan het nu.
    en nu denk ik ik doe het nu en ik doe mijn best en dan kan ik trots zijn op mezelf.
    morgen weer werken en dan is het een stuk makkelijker.
    vanavond alleen moeilijk als mijn hubbie gaat zitten roken, is wel pas laat thuis dus dat scheelt maar hij heeft beloofd mij niks te geven dus doe mijn best.
    kusjes

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Wat of wie is een Hubbie? Sorry ben blond :p:p:p

xxx

7. nou blondje haha
    hubbie is mijn man afkorting van hisband ofzo
    haha geeft nie hoor vraag maar ik leg uit haha

8. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ja stoppen is moeilijk, rook zelf ook nog, heb mezelf beloofd dat ik áls ik weet dat ik zwanger ben ga stoppen...maaaaaaaaaaaaar a+s dat lukt?...Heb best wel een zware baan, zowel psychisch als lischamelijk, dus ben blij dat ik dan ff buiten een sigaretje kan roken..(wij hebben geen pauzes)

9. hoi
    mag ik dan vragen wat voor werk je hebt als je geen pauze hebt.
    ik rook op het werk al nooit, ben ´s avonds en in het weekend wel een echt verfent roker.
    maar het gaat nog steeds goed al 5 uur.
    nu nog zwanger worden haha. moet nog ff wachten maar ja jullie kennen het he.
    we hadden eerst afgesproken om te stoppen eind augustus, eerst een maand menstruatie afwachten en dan foliumzuur slikken dus zou ik op zijn vroegst november zwanger zijn.
    is nu beetje verplaatst dus kunnen jullie je voorstellen hoe graag we willen.
    zie mezelf al sjouwen met de maxi cosi.
    haha
    kusjes

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ow sorry, ik snapte dat hubbie ff niet hahhaha.

Zo me haartjes in gezet in het verf ((wees niet bang tis kastanje bruin ;);)) hahha

xxx

11. wat denk je ben ik nie meer blond wordt ik ook slimmer haha
    geeft nie hoor ik leg het graag uit.
    nu nie meer vergeten he.
    ben wel blij dat ik hier mijn verhaal kwijt van want heel mijn lijf zit vol baby´s!
    haha
    kusjes

12. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik werk in een verpleeghuis met dementerende mensen, heb geen pauze want moeten samen eten met de bewoners

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Meis wij zitten allemaal in het zelfde schuoitje, en ik kan ook altijd me verhaal kwijt hier ;)

Ennuh we hebben allemaal altijd wel wat te zeggen hier.
    Zoals reactie van familie, vervelende exxen ;) ongi die dus wel komt, negi testen noem het maar op ;)

xxx

14. hoi,
    fijn he dat je je verhaal kwijt kunt en het forum hier is ook flink actief. ik ben altijd vrij op maandag en dan zit ik vaak ´s middags wat te zappen en te rommelen omdat ik klaar ben met mijn wekelijkse taakjes en mijn vrienden zijn werken dus ja vervelen is het dan vaak maar vandaag heb ik al veel reactie gekregen, hopen dat we allemaal snel kunnen melden dat we zwanger zijn.
    wil het echt zo graag. een mooie dikke buik en met de beentjes omhoog als we gaan verhuizen hahaha.
    dikke buik zit er dan nog nie in maar ja
    hoe zit het met jullie hubbie´s?
    gisteren verzon die van mij even dat we 9 maanden nie aan sex doen anders gaat het kindje misschien wel dood. heb hem even uitgelegd dat dat nie zo werkt hahaha onbezonnen mannetje.
    hij is ook onzeker voor als het kindje er is. ik werk op een kinderdagverblijf en weet dus veel over voeding slapen verschonen en dat soort dingen en hij niks.moet je me wel leren he hoor ik steeds.
    wat een poepie aaaaaah
    haha
    kusjes

15. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Ja das idd fijn dat we hier ons verhaal kwijt kunnen..
    hoe oud ben jij als ik mag vragen, ben er altijd wel benieuwd naar..en hoe lang al bij je vriend ect..ff verhaaltje vertellen over jezelf, moesten we allemaal doen hiero poosje geleden :)

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha aag gosh, maar ja hte blijven manne he.
    De mijne vind het zeker wel leuk leuks als het raak is. Vorige keer had die mijn neefje op schoot (5 maanden oud) echt zo schattig, hij ging heel lief gekke bekjes trekken. haha

En mij vriend had in zijn vorige relatie 2 kinderen om op te voeden (waren niet van hem, maar hun mama deed niks dan alleen maar op de luie kut zitten, jaja die ex die mij lastig valt ;)) dus me vriend moest veel verschonen en volgens mij kon die het aardig ;)

xxx

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha idd anno ff verhaaltje over je zelf, we willen alles weten (oke niet alles dan :p:p:p)

xxx

18. nou zal het proberen nie al te lang te maken maar is wel een lang verhaal.
    ik heb mijn man 3 1/2 jaar geleden leren kennen tijdens het stappen. een week daarna hadden we verkering en een week daarna kreeg hij een ongeluk. ja rijden en drinken gaat niet samen.
    ik een tijdje gedacht om te stoppen maar het bleek een eenmalige fout te zijn en we hebben elkaar goed leren kennen. mede omdat er een bijrijder was die gewond in het ziekenhuis lag. allemaal goed gekomen hoor.
    mijn man zat toen in dienst en moest na 4 maanden verkering naar irak. oke dacht ik fijn nu dat weer. hij is op 10 dagen na 4 maanden daar geweest en we hadden zoiets van we zien wel hoe het daarna gaat.
    zijn op vakantie geweest en vanaf toen wisten we dat we niet meer zonder elkaar wilde. gaan zoeken naar een huis en een half jaar later gevonden maar moesten nog wel een jaar wachten ivm nieuwbouw.
    nu zijn we sinds 6 juni getrouwd en lekker op huwelijksreis geweest.
    8 juli is mijn moeder overleden op een niet leuke manier, heel plotseling maar dat leg ik nog wel ooit uit.
    mijn man heeft mij super gesteund en doet dat nog steeds maar het gaat goed met ons. ik denk natuurlijk iedere dag aan haar maar voel me verder goed en wil graag verder met mijn leven. mijn moeder was trots op me dat ik alles zo goed voor elkaar had en ik wil dat ze dat kan blijven want ergens is ze nog bij me.
    ohw ja we hebben in het begin ook nog veel tegengesputter van mijn schoonouders gehad maar dat gaat gelukkig goed. dus wij zitten zo vast aan elkaar als een betonnen muur niemand die ons uit elkaar krijgt.
    ik ben trouwens 22 en wordt eind sep 23 mijn man is 22 en wordt volgend jaar pas 23.
    ik werk op een kinderdagverblijf op een dreumesgroep en vanaf volgende week op een babygroep.
    mijn man is vrachtwagenchauffeur en op zoek naar een andere werkgever maar nog wel steeds werkzaam hoor als vrachwagenchauffeur maar een beetje gezeik met de baas.
    weten jullie nu genoeg? anders vraag het maar hoor.
    kusjes

19. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Lief is dat hé....de mijne kan ook goed emt kids omgaan..als ik dat zie dan word ik zooooooo warm vanbinnen hahahah :)

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ow kijk anno is beetje van onse leeftijd :D.

Maar jeetje wat erg van je moeder. mag ik vragen wat er gebeurt is of niet? Anders gewoon geen antwoord geven hoor als je het erg vind.
    Ik weet bijna hoe je voelt ik ben mij moeder ook bijna 3 keer kwijt geraakt

xxx

Deel Deze Pagina