hoi, mijne kan ook wel goed met kindjes omgaan maar verstand ervan heeft hij zeker niet. spelen kan hij wel en dat is het ongeveer haha laatst bleef een kindje van een vriendin een nachtje logeren en lag in het campingbedje in onze kamer. toen we naar bed gingen zei mijn hubbie ineens ik wil ook een kindje maar dat was nog op het moment dat we nog een jaar zouden wachten dus ik dacht er verder nie bij na. achteraf blijkt dat we allebei wilde maar dachten dat de andere niet wou dus maar goed dat we met elkaar praten. hij kwam op een dag thuis en ik kon aan niks anders meer denken dan baby´s en kindjes en ik zei gewoon, mop ik wil zwanger worden. zegt hij is goed doen we dat toch. toen hele avond zitten kletsen en nu dus bezig. kusjes pfffff weer lang verhaal
hoi, ik wil gerust vertellen wat er met mijn moeder is gebeurd maar wilde het graag vrolijk houden zal ook niet te veel in detail treden als jullie meer willen weten vraag gerust hoor kan er goed over praten. mijn mama is op 8 juli ´s nachts vermoord door haar vriend. ze hadden ruzie en hij heeft haar keel dicht geknepen. misschien heb je het gehoord op het nieuws of gelezen. heeft in verschillende bladen gestaan. kusjes
owww wat erg ...ben heel erg geschrokken...wat moet dat naar zijn..owwwwwww kan geen woorden vinden nu!
kan wel janken, wat erg!wat een gek...! Gewoon uit het niets? hadden ze ruzie of? liefs Bianca Sterkte met dit grote verlies en leef erg met je mee..pfffffffff
geeft niks is de reactie van iedereen. misschien snappen jullie nu ook beter waarom ik verwacht dat mijn familie niet positief zal zijn. ik denk dat ze het te snel vinden enzo maar ik voel me goed en het leven is onvoorspelbaar. ik kan er ondertussen goed mee omgaan en het is gewoon niet anders en ik voel gewoon dat mijn moeder bij me is en dat maakt me sterk, ze is niet helemaal weg, ja kan het niet helemaal goed uitleggen. maar is de reactie van iedereen hoor. kusjes
hoi, ja zomaar uit het niets, later bleek dat ze vaak ruzie hadden maar ze waren veel op de camping en ik zag ze wel regelmatig maar dan leek het rozengeur en manenschijn mijn moeder heeft nooit iets gezegd maar ja zou je dat zelf doen. ze wilde niet bij hem weg of durfde niet bij hem weg. dus voor osn als donderslag bij heldere hemel. kusjes
Ja idd..dan snap ik het beter...maar snap jouwn keuze ook..als je moeder ook graag wou dat jullie een baby krijgen dan had ik dat ook gedaan..ze is toch bij je... Hoe oud was je moeder?
Nee damm meen je niet? GVD jeetje als ik dat had gewete had ik het niet gevraagt sorry.. Damm ik schrik hier echt van pfff. Meid hoe vedrietig of vrolijk verhalen zijn wij zijn altijd een luisyter oor. en ook over zulke dingen. damm kan het echt niet geloven dat zo iets kan gebeuren pfff... Ik heb vast wel eens het nieuws gelezen maar zal niet zo snel weten of ik dat heb gelezen. Meid ik wil je wel heel veel sterkte wensen dat zeer zeker, en over je familie het is jou leven niet die van je familie en als jij je goed bij voelt moet je het doen. Onse steun heb je tenminste wel meid xxxx
mijn moeder was 46 veeeeeeeeeel te jong dus. ze vond dat we het goed voor elkaar hadden en moest altijd wel even wennen als we iets verteld toen we gingen samenwonen en trouwen en zei laatst nog wanneer wil je kindjes kan ik vast wennen haha. niet dat ze het niet wilde maar kleine meisjes worden dan ineens heel snel groot in moeders ogen he. kusjes
Het is gebeurd op de camping...neeh heb ik niets over gelezen..ook op sbs 6 geweest? erg zeg..dit is echt bah...vind het knap dat je er zo goed mee om kunt gaan, ik bedoel is nog niet lang geleden!
lief hoor dat jullie willen luisteren en dat jullie me steunen. mijn band met mijn familie is ook wat minder geworden hoor. zou je meestal niet zeggen maar heb het een beetje gehad. wij hebben veel kosten gehad, crematie o a en dan gaan ze zeuren over een advertentie die geplaatst wordt waar ze dan nog zelf voor kiezen. ook bij verschillende dingen worden we niet betrokken, vandaag is mijn oma oom en tante naar een helderziende geweest niet eens aan mij gevraagd of ik mee wilde, wilde het ook nie maar gaat om het principe. ze zijn vanmorgen geweest en niemand zal mij ook ff melden wat daaruit is gekomen. geloof er ook nie in hoor maar ja dat moeten zij weten kunnen iig even bellen toch. sorry maar dat moest er even uit. maak me er verder ook nie druk om maar ik weet ook dat het mijn leven is en zij hebben er niks over te zeggen, daarom ben ik ook blij dat mijn schoonouders het wel leuk vinden. maar ja wie weet reageren ze wel positief. we zien wel kusjes
het leven gaat door en natuurlijk denk ik er iedere dag aan en ik ben ook nog wel verdrietig maar ik kan wel lachen en leuke dingen doen en het dan ook leuk hebben. ze is bij me! kusjes
Ja met fotos van de camping, en ging over een cafe dat die vriend zal gaan bar dienst draaien. Hij was ff thuis (zijn carvan) gegaan zijn vrouw vermoord en daarna heeft die gezegt dat het met zijn vrouw niet goed ging. En toen is die gaan bar doienst draaien of zo iets. en 1 van die camping gasten waren naar het huisje gegaan enhet lichaam gevonden? Zo toch>? Ik heb het verhaal 80x gekeklen, volgens mij heb ik die actueel nog liggen weet ik niet zeker meer xxx
nou niet helemaal zo. mijn moeder zu die kroeg overnemen, ze hebben daar de avond ervoor gewerkt en zijn toen op de camping naar een feestje gegaan. zijn rond 4 uur naar de caravan gegaan en toen is het ongeveer gebeurd. hij is toen ´s ochtends gewoon gaan werken en toen de eigenaar van de kroeg wilde gaan, ook vrienden van hun is hij gaan zeggen dat ze zo koud voelde en dat hij dacht dat het niet goed ging of zij even wilde gaan kijken. en dat deed ze dus en vond ze. kusjes
Owja zo ja, zat er niet ver naast. Ik ken dat verhaal wel ja. Gelzen in de actueel. Maar heb hem helaas niet meer. Denk weggegooit. Jeetje het was echt een ernstig verhaal hoor vond ik. Ik heb het er zelfs met me ma over gehad dat sommige mensen echt door kunnen gaan tot dat ze zwart zien hoor. Jeetje meid, het ernstige vind ik dat je geen afscheid kan nemen xxx
ja hij zit vast hoor toen die vrienden haar vonden hebben ze meteen de politie gebeld en die kwam wel een heel uur later en hebben hem meegenomen. krijgen dus nog rechtzaak en vanalles. gelukkig een advocaat via rechtbijstandverzekering dus dat zijn weer geen extra kosten. kusjes