wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Mijn NOD toegevoegd... Doe ik het nou goed? Snap m ff niet meer helemaal :D

2. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

Jul 28, 2007
    705
    0
    0
    Kunnen toch de laatste lijst pakken steeds. neem aan dat we toch niet steeds pagina's terug gaan scrollen, of wel?

En dat verhaal over het broertje en vriendin van 16 en 17. Erg moeilijk! is niet echt veel meer aan te doen, maar heb idd ook het idee dat dat niet helemaal onbewust is gegaan. vooral omdat ze zegt dat ze niet ongi is geweest in die 5 maanden! vervelend hoor.... hoop dat je broertje in iedergeval wel dol is op haar!

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @anoniem1405

Thja hij weet het allemaal niet meer, is vaak depri na de geboorte. Chat nog steeds met adnere meiden. En weet niet hoe die er mee om moet gaan. En echt dol is die niet op der, maar durft het niet uit te maken omdat die bang is dat die zijn zoontje niet meer mag zien.

@bianca24 die lijst onder die roze auto dat was een duidelijke lijst, en idd als iedreen hem zelf bij houd en steeds kopie terug doet met het ingevulde dan gaat die goed toch?
    Wel leuk als we van elkaar kunnen zien toch?

xxxAnneamrie

4. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    Kunnen toch de laatste lijst pakken steeds. neem aan dat we toch niet steeds pagina's terug gaan scrollen, of wel?

ja idd..zo was dan ook mijn bedoeling..
    hahah kon er ff nie meer uitkomen...ach ja blond hé :)
    liefs Bianca...

trouwens weten jullie nog een antwoord op mijn vraag?

Heb 2 juli mijn NOD gehad, maar had zelf uitgerekend dat ik morgen mijn volgende NOD moet krijgen, maar komt dit dan wel goed?
    op mijn banner staat wel nog 1 dag tot testen :(

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

Jul 28, 2007
    705
    0
    0
    Mijn hemel, nu al vaak depri en nog maar 17 of wellicht ondertussen 18? das echt naadje! kan hij niets vast leggen? misschien ouderzeggenschap regelen via de kanton rechter? trouwen lijkt me geen optie (sorry)! Maar ik ben echt een romanticus wat dat betreft. blijf NOOIT omwille van kindje bij elkaar. maar wees echt dol, en trots op elkaar! Hoop dat je broertje een beetje iemand heeft om mee te praten! maar als hij met meisjes chat enzo, dan is de kans toch groot dat hij verliefd gaat worden? oh jee... misschien niet bij elkaar blijven omwille van kindje, maar kindje heeft toch pappa nodig, dus ik zou als ik hem was het een en ander regelen...

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @bianca24 ja dan klopt dat toch 30 juli, en dat je morgen kunt testen. Al tans volgens mij kan je op de NOD dag ook gelijk testen...!

En ja als we steeds de laaste lijst pakken komt het goed ;) toch...

Ennuh Bianca24 khoop voor je dat jij de eerste roze naam morgen mag zetten ;)

liefs Annemarie

7. Liesl

Liesl Actief lid

Jul 9, 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    eej Bianca,

Dat is een beetje afhankelijk van hoeveel dagen je cyclus heeft. Als je uitgaan van een cyclus van 28 dagen is morgen je nieuwe NOD, spannend!

Liesl

8. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

Jul 28, 2007
    705
    0
    0
    OK, hier nog zo'n blonde (!) Ik dacht de hele tijd dat NOD was wanneer je kunt gaan testen, maar heb eigenlijk geen idee waar het voor staat! HELP, misschien kan ik je daarna helpen met antwoord, haha!

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    NOD is toch de dag waarop je helaas ONGIE moet worden?
    Zowiets denk ik tenminste hahaha
    xxx

10. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

Jul 28, 2007
    705
    0
    0
    Oh de Niet Ongesteld Dag :) hopen dat het NOD (NOT) is! leuk bedacht, als dat em is!

11. 1Summer

1Summer Actief lid

Jul 21, 2007
    178
    0
    0
    NH

12. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    Ja klopt hahaha :) idd goed bedacht...

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @anoniempje1405

Thja wat wil je als je 17 ben en je heb opeens een kind waar voor je niet kiest, maar wel voor je vrij heid. Dan word je wel depri toch?
    Hij is trouwens nog steeds 17. Maar hij praat niet graag, en houd heel raar ook nog eens het hand boven haar hoofd. Met te zeggen dat alles niet waar is en dat ze het niet expres heeft gedaan. Hij is heel tegenstrijdig.
    Wij snappen hem ook vaak niet hoor. ik zal weg gaan bij me vriend als die iets heel groots achter houd.
    En hij duurft echt niet weg bij der. Dat heben wij nou zo vaak in gesproken.

Maar als het zo was wat ik zei over NOD haha dan is NOT leuker ja ;)....We gaanhopen op een NOT dan. :p

xxx

14. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    Nja had de hele week al last van buikpijntjes..gister zelfs nog...nu stond ik op vanmorgen en was er nix te bekennen..hele dag geen krampen gehad..wel nog last van mijn borsten..en kan s'nachts niet slapen :(

15. 1Summer

1Summer Actief lid

Jul 21, 2007
    178
    0
    0
    NH
    Hoi meiden!

Leuk idee om een lijst bij te houden!
    Ik hoop alleen dat ik de goede heb ingevuld :oops:

Ik heb gisteren getest, omdat ik allemaal vage klachten had en m'n hoofd flink op hol heb laten brengen... Negatief, dus ik zit officeel in ronde twee :(

Ik heb me nu maar voorgenomen om (voorlopig) geen test meer in huis te halen en me ook niet meer gek te maken met al de ontpilkwaaltjes (als dat mogelijk is). ;)

Wie is er nog meer naar ronde twee doorgegaan?

Ik hoop binnenkort VEEEEEEL roze namen op de lijst te zien! :D

X

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Waneer ga je testen dan Bianca24?
    Ben benieuwd wat het is...ik hoop voor je dat het goed nieuws word..

xxx

17. 1Summer

1Summer Actief lid

Jul 21, 2007
    178
    0
    0
    NH
    Ik hoop voor je dat je naam straks mooi roze is op de lijst ;)

X

18. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    nouw angel...

zou het eigelijk niet weten...vind het zo raar dat de krampen zo inene weg zijn...Heb ook nog geen pukkels, wat ik anders altijd wel heb :(
    Als ik morgen niet ong. ben dan ga ik denk ik woensdag ofzow testen hahaha, maar misschien ook wel pas volgende week 6 aug.
    weet het niet, ben zo bang voor een negatieve test, omdat het allemaal nog zo onzeker is, ook ivm mijn cyclus, weet ja nog niet wat mijn cyclus precies is :(

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @bianca24
    Thja denk dat je beter volgende week kan testen als je dan nog steeds niet ongi ben. Dan ben je toch een week verder.
    Maar bang voor negatief ben je denk ik toch altijd, altans ik wel.
    ik duim wel voor je ;)
    xxx

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    Dank je...ik zei een paar dg geleden nog van...ben heel rustig, maar maak me nu toch wel nieuwschierig hahaha :) ...kan er nix aan doen :(

Share This Page