wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi,
    ja ik zou haar heel graag nog 1 knuffel geven en 1 keer zeggen dat ik van haar hou, maar dat wist ze wel.
    maar ja dat heb je altijd denk ik heb haar 4 dagen ervoor nog gezien hebben we samen taart gegeten omdat mijn hubbie jarig is geweest.
    heb een goede laatste herinnering.
    gelukkig.
    die vent was ook nog mijn getuige op mijn bruiloft maar ja dat vergeten we maar.
    kusjes

2. hahaha
    kadootje binnen!
    hubbie zegt als ik het red om niet te roken krijg ik iets extra´s.
    hahaha heeft ook voordelen niet roken.
    kusjes

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Pff jeetje meid, ik denk dat ik uit alle meiden mag zeggen dat we zeker met je mee leven.

Maarum kadotjes is altijd fijn om te krijgen hahaha.

Ik heb laast nog een hele mooie ring gehad :D de 2de in het jaar hahah

xxx

4. ja begint hij ineens als ik het zeker tot nieuwjaar vol houd, wat dacht je van een week om te beginnen haha
    kijk wel of hij me verrast en anders koop ik het gewoon zelf haha komt toch van dezelfde rekening.
    maar dank je voor jullie medeleven.
    kusjes

5. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Pff jeetje was een verhaal meid, sterkte zeg..

Nou zo snel als die rothormonen weg waren, zo snel komen ze weer terug! Misselijk, niet lekker in mijn vel om ieder wissewasje janken..
    Had niet verwacht dat dat weer zo snel terug zou komen!

6. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    anno Wat een verhaal zeg.
    Wat moet jij geschrokken zijn.
    Als je je gevoelens wil delen of gewoon eens lekker je hart luchten kan dat altijd hier hoor.

En wat voor kadootje kreeg je?

7. heb net gedouched en ondertussen 8 uur niet gerookt en krijg dus gewoon afkick verschijnselen.
    heb bibberende handen en ben aan het mopperen enzo.
    bah dit wil ik nie, hopen dat het morgen over is want dit is nie fijn om te werken.
    maar verder vind ik het nog nie moeilijk.
    bedankt voor al jullie steun. het is idd ook niet makkelijk maar je leert er mee leven en ik kan altijd mijn verhaal kwijt bij vrienden of mijn hubbie of schoonouders ofzo.
    GVD kan nie eens normaal typen met dat gebibber.
    kusjes

8. weet niet wat voor kadootje ik krijg moest een verassing blijven. krijg zo wel een zak m en m´s haha.
    gaan filmpje kijken met vrienden, hopen dat ie leuk is anders wil ik ROKEN!
    haha
    wish me luck de eerste 48 uur zijn het ergst las ik dus nog 40 te gaan. gelukkig slaap ik er daar veel van
    kusjes

9. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    kom op je kan het.
    Gewoon proberen om er niet aan te denken.
    Ik ben vandaag begonnen met lijnen en moet steeds aan eten denken.
    Ben ook een beetje kribbig.
    Wil wat lekkers :cry:

10. haha beetje zelfde gevoel dus.
    ik kan het ook hoor deze keer ga ik echt doorzetten, heb altijd een rotsmoesje gehad om niet te stoppen maar nu heb ik geen smoesjes meer en doe ik het gewoon.
    jij kan het ook en als je iets lekkers wil kan je ook peperkoek of een rijstwafel pakken, geen heel pak he, of vind je die nie lekker.
    kusjes

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    pff droppie dat gevoel ken ik ;) haha...het is altijd zo ben je ergens mee gestopt wil je het juist graag ;). haha

Hier nog steeds geen bloed te bekenen meer :D....Vorige keer brak het gelijk door. Nu heb ik rond 2 uur ietsje pitjes veegje gehad. En nu niks meer tampon test gedaan ook geen bloed:D

We hebben vandaag wel iestje wild geklust :S (sorry haha)

xxx

12. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik ga zo een stukje meloen pakken en ik heb nog tomaat in huis.
    Dat mag ik ook.
    Heb ook een grote beker thee gezet.

13. mmmmmmm lekker meloen

hopen dat je ongi nie door komt ik duim voor je xxxx

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Pff echt wel, elke wc bezoek doe ik met zenuwen ;) haha. Maar nog steeds niks. Ook geen ongi krampen haha.

wat denken jullie wat het kan zijn? Een late innesteling bloeding? Of een klein adertje?

Goed dat we ff over meloen hebben ik heb er nog 1 liggen die vandaag op moest haha...

xxx

15. nou mensen ik ga film kijken en dan spreek ik jullie morgen weer, blijf voor jullie duimen en geniet van de meloenen dan ga ik aan de m en m´s.
    tot morgen
    kusjes xxxxxxxxxx

16. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    @ anno: meid, jeetje wat een verhaal. Wens je veel succes met alles. Weet verder ff niet wat te zeggen. Is echt heftig.

@bloempje: ken natuurlijk gewoon een adertje zijn. Vooral als je zo leuk geklust heb vanochtend. Ik hoop het voor je. En ga je morgen nog testen?

Voor alle testers veel succes en alle klussers veel klusplezier.... En voor alle wachtende onder ons.. pfff wat duurt het lang...

Groetjes Lotte

17. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Nog steeds nix te zien..krijg nu wel een beetje hoop...stom he..heb ook nix geen ongie-gevoel..

ben heel benieuwd..zal wel niet veel slaap krijgen vanacht :)

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @lotte,

ik weet nog niet of ik morgen ga testen ik had vandaag negi test he.
    en mischien komt de ongi vanacht wel :S hoop het niet hahhaa.

Dus thja ik denk het beste ff te wachten met de test. Vrijdag of zondag dan testen? als de ongi nog niet gekomen is he haha.

xxx

19. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    Spannend he!
    Duim voor jullie allemaal!

Lijkt wel of ik al snel mijn eisprong krijg, net als vorige maand beginnen mijn borsten pijn te doen, raar gevoel in mijn lijf, buikpijn en knalrooie warme wangen! Veel klussen de komende week! :)

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Idd maak er even tijd voor..hahahah :) ..dan weet je zeker dat je zeuwachtig mag zijn aan het eind van je cyclus als je NOD dag vorderd!

Hou jullie op de hoogte..heb morgen late dienst..dus zal wel ff tegen de middag hier kijkje nemen...ga me eerst heerlijk ffies uitslapen ;)

liefs Bianca

Deel Deze Pagina