hoi meiden, Anno meid wat een vehaal, was er ff helemaal ondersteboven van. sterkte in deze moeilijke periode. Bianca wat heb je een leuk plaatje hihihi. past goed bij de mijne. Heb een dweep met Bambi en stamper, kan er niks aan doen. Heb stampertje zelfs op me schouderblad laten tatoeren. hihihih. En geen rood geeft hoop he, hoop dat jullie morgen de testen binnen hebben en er oed gebruik van maken. Ik ga nog ff aan de klus, want heb heel de dag enorm buikpijn gehad, dus wie weet me ei. ff funcioneel van bil morgen weer werken en dan woensdag nog en dan vakantieieeiie ! We vliegen vrijdag morgen om 5.15 pfff moet ik dus om 2.15 op schiphol zijn dat betekend 1 uur wegrijden. pff waneer moet ik dan slapen Dan ben ik gewoon 2 dagen wakker. he. ff uitvogelen hoe ik dat ga doen. Anders pleur ik de eerste dag gewoon op een strandbedje neer en slaap ik daar wel .hihihi slapp lekker en tot morgen. xxx Bambi
ja he grappig plaatje hé... zo heey lekker vakantie..ben vandaag net weer begonnen na 3 wk vrij, maar heb het gevoel helemaal geen vakantie te hebben gehad Pas op dat je niet verbrand op je strandstoeltje wens je een mooie klus vakantie
heb nu heel veel witte vloed...ook als ik naar binnen ga..oeps sorry voor de details, meestal heb ik dan wel iets rozigs aan de vinger whahahah.. sorry,sorry, sorry liefs Bianca[/quote] Dat heb ik ook sinds vanmiddag! Gr Sil
@bambi Een hele fijne vakantie en er is niks mis met een daagje slapen op het strand hoor. Hier nog steeds niks en heb net toch even naar da ha gebeld. De assistente zei dat ik nog een maand moest wachten en dat ik bij 3 maanden pas langs mocht komen. Dus we gaan nog maar een maand wachten. Zelf heb ik het idee dat er echt niks gaat gebeuren in die maand en dat ik gewoon voor niks wacht. Maar goed we zien wel. Je weet nooit. Maar ik wil zo graag en okee als je gewoon een cyclus heb en je raakt niet gelijk zwanger... Maar ik heb het gevoel dat mijn lichaam gewoon niet werkt dus dat ik ook helemaal geen kans maak om zwanger te worden. Dat wil niet zeggen dat ik niet gewoon verder klus hoor. Je weet nooit
Ik zou dat echt niet pikken hoor Droppie. Je kan best wel wat eisen bij de huisarts. Want nog zo lang. Dat is echt niet normaal. Ik zou lekker een verwijzing naar de gyn. vragen. Dan weet je tenminste iets. Succes ermee. Groetjes Lotte
hoihoi nog steeds nix te bekennen hier..ben wel opgestaan met knallende koppijn...bah en moet straks ook nog werken! bah bah bah hoe is het met de andere meiden.. liefs Bianca
Dat wel echt super lang! Dan ben je al 60 dagen overtijd! Dat heb je al een cylus van meer dan 80 dagen! Dat zou ik niet aan kunnen, helemaal omdat je er zelf ook een ander gevoel bij hebt! Straks blijft je ongi uit omdat je helemaal gestresst bent! Succes Sil
He Bianca, heerlijk dat er nog niets te bekennen is. Ik word de laatste dagen misselijk wakker en moet echt optijd eten anders wordt ik weer misselijk!, verder gevoelige tepels en dat "slijm verhaal"van jou heb ik ook. Zal het dan deze maand raak zijn? Wanneer ga je testen, je loopt wat om me voor! Gr Sil
weet niet wanneer...heb eerder-gister nog getest..krijg vandaag de testen binnen van deze site..wat zou jij aanraden?Jij hebt iook veel symtomen, ik heb verder nix..alleen pijnlijke tepels en dat slijmerige troep hahaha liefs Bianca
volgens haar is het gewoon dat je na 16 jaar de pil te hebben geslikt je cyclus niet gelijk op gang komt. Als je hier op het forum kijkt zijn er inderdaad nog meer die dat hebben en het komt bij de meeste vanzelf weer op gang. Ik zit nog even na te denken wat ik moet doen. Vanavond met mijn vriend het er over hebben en kijken wat hij denkt. @Sil Inderdaad het is echt lang als je het zo bekijkt. 80 dagen is echt een lange cyclus. Zat ook net te rekenen en ben over een maand ook precies met vakantie. Vind het echt even niet leuk meer en wil nu gewoon ongi worden. Heb nog nooit zo naar mijn ongi uitgekeken. Een posi test mag ook natuurlijk, maar ik heb echt geen idee wanneer ik mijn ei heb nu.
Ik sprak laatst een verloskundige op mijn werk en die zei dat je inprincipe het beste kan testen een week na je NOD, dus dan heb je nog een paar dagen, maar je ziet ook al eerder vrouwen testen en een blauwe streep hebben . Ik zou vandaag weer testen is nu weer een tijdje geleden dat je getest hebt. Ik ga denk ik zaterdag testen, mag alleen samen met mijn man zegt ie! LIEF Gr Sil O ja en wat betreft die symptomen dat zegt niet, heel veel vrouwen krijgen pas in hun 6de zwangerschapsweek echte klachten. Dus geen bloed, houd moed!
Nou ik zou voor zekerheid willen en ook al zou je met niets weg gaan dan heb je in elk geval met je HA gepraat. Ik hou niet zo van assistentes! Ik ben zelf een eigenwijze ic-verpleegkundige Gr Sil
ow droppie leef erg met je mee, wat kut lijkt me dat, en vooral als je er ook nog nix aan kunt veranderen, ik bedoel dat ze nog niet in actie willen komen, idd zie wel eens meer vrouwen hier op het forum waarbij de cyclus erg lang is, maar je moet er toch niet aan denken, nog zon lange tijd te wachten.. sil>>> ja idd, bij de meesten komen de klachten pas later..vind het wel heel spannend hoor! was eerder altijd goed optijd voordat ik met de pil begon..en nu dan cyclus van 28 dg, maar kan natuurlijk ook dat de cyclus langer word...hoop het niet, want dat zal balen zijn, heb nu een stille hoop dat het weleens raak kan zijn liefs Bianca
Dank jullie voor jullie steun. Zit inderdaad nu echt even in een dip. We hebben wel een lieve assistente dus ze was wel heel aardig en zei dat ze er gewoon nog niks aan konden doen en dat het beter is als je uit jezelf ongi word. Maar daar heb ik nu gewoon niks aan. Ik wil wat weten. Ook vroeg ze hoe ik me voelde. Steken in mijn buik, gevoelige borsten en ze zijn ook groter, na een dag staan op mijn werk heb ik een hele harde pijnlijke buik. Hoort allemaal bij het ontpillen zegt ze.
@ droppie:HEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl succes met wachten, mag het snel voor je of verlossend rood of fantastisch blauw worden Sil
Idd dat mag van mij ook snel gaan, word er een beetje beroerd van! hahaha..en heb knallende koppijn...bah bah bah! testen zijn nog niet binnen..heb straks late dienst, dus hoop dat ik van te voren nog ffies kan testen, zal hij nu wel posi kunnen aangeven dan ivm dat ik eerder gister ook heb getest en toen nega was?
Hoi meiden! Na 8 dagen overtijd heb ik vandaag de op bezoek gehad... Helaas ga ik de derde ronde in. @Anno103: Tjee meid, wat een ellendige tijd heb jij achter de rug! @Droppie: Balen dat je nog zo lang moet wachten van je HA joh! Hopelijk komen die rode duivels ook binnenkort bij jou langs! (of een positive test natuurlijk, nóg beter!) @Bianca24: Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent! Spannend! @Bambi: fijne vakantie! En aan de rest: allemaal succes met testen, zwanger raken, etc! XX