wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hahaja sorry we zitten allemaal dezelfde tijd hier dus toen ik het schreef had je het zelf al gedaan 8) lekkuh slim weer

Hey Anoniem jij ook hier..
    ik ga eens met die persona aan de haal, eens kijken wat die zegt. Mijn moeder had vroeger altijd pas na 3 weken haar ei! dus een cyclus van 5 weken ipv 4.. :cry:
    Ik ga mezelf ook niet gek maken deze maand, dat heeft mijn lijf me vorige maand wel laten zien.. Ik moet de 10de ongesteld worden en ga me beheersen tot na de 10de.. hoe moeilijk dat ook gaaat woooorrrrdddeen..

ik ga nu klussen eh slapen :p hihi
    tot morgen maar weer!

2. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Haha, klus lekker! oh euuuh Slaap SLAAP lekker :)! liefs Simone

oh en Bloempje hoes't met de tatoo's? zijn jullie er al uit?

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Esmee als ik het maar snap dan is het goed, en ja ik snap het zelf wel.
    Maar ik hoef er verder niet op in te gaan vind ik.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hey Bloempje.. ook naar de dierentuin geweest? :D
    Wij ook vandaag, naar Ouwehands in Rhenen. Was errug gezellig en veel leuke foto's gemaakt.
    Ook naar de zeeleeuwen show geweest, ben nu aardig op hahaha!
    Is wel lekker om zoveel te doen te hebben, maakt het wachten wat makkelijker. ;)

Ik heb normaal een lichaamstemperatuur van 36,5 en opeens voelde ik me vanmorgen beetje warm en zweterig en heb getempt om te kijken of ik geen koorst had voor een aankomend griepje en toen had ik opeens 37,3.. Kan dat ook betekenen dat ik een kans heb zwanger te zijn?
    Want verder heb ik t de hele dag niet meer warm of zweterig gehad en ook verder nergens last van..
    Wel hele zware zere borsten, vooral de tepels. Zelfs ernaar kijken doet al zeer.. hahahhaa
    En overal komen aders tevoorschijn. Op me borsten, rond me tepels, me borst zelf en me bovenarmen.

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ja, gezien :D ! leuk joh, al een zoontje van nog geen jaar zo te zien! zo goed bevallen? gaan jullie nachten goed?

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @anoniem,
    Ja het plaatje hebben wij al, alleen nu de moed haha. Ik hebe r zelf al 2 dus weet wat me te wachten staat. Me vriend heeft nog niks en is beetje bang nog. Maar ga hem niet phuchen. Haast heeft het niet. En aan de adnere kant mischien dat we het precies 15 okt gaan doen, dan zijn we een jaar bij eljkaar :D

Wel leuke gedachten dan toch?

xxx

7. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @missyzuilen,

Ow leuk joh, wij zijn naar Arnehm toe gegaan Burgers Zoo ofzo haha. Ja heel veel fotos gemaakt hier ook al ;)
    Haha elk dier ging op de foto. Icl. me vriend en me pa ;) hahaha

xxx

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Anoniem : nou mooi dat ie wat beter slaapt
    en jawel als ik verkouden ben wel eens maar niet zo erg dat het gewoon de hele dag door is.. :s..
    voor de rest heb ik al iets van 4 dagen krampen en vandaag op de een of andere manier het gevoel dat ik ongesteld moet worden zou wel erg vroeg zijn.. weet niet wat het is, neem aan dat het gewoon mijn darmen zijn ofzo :p

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ anoniem1405: Nee, Keano moet nog 1 jaar worden (5 oktober) maar we wilden graag 2 kinderen en met niet al te veel tijd ertussen!
    En het is prima bevallen, de bevalling duurde nog geen 4 uur.

10. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ja leuk! en heb je nog een beetje een stoer plaatje weten te vinden? eigen creatie?

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Zo dat was snel in vergelijking met de bevallingsverhalen die ik altijd hoor.
    Vriendin van me is vanmiddag bevallen! :D
    Van een jongetje en ze noemen em.. Gino..! :D
    Hij is wel errug klein, doordat ze de halve zwangerschap door heeft gerookt, omdat ze niet wist zwanger te zijn..
    Hij weegt maar 2750gram. En hij is errug klein, maar alles zit erop en eraan en hij doet het prima! Al poepen/plassen/eten/huilen/slapen haha.
    Vanavond even wezen kijken in het ziekenhuis, daar moet ze nog even blijven doordat ze was ingeleid en de bevalling niet helemaal lekker ging.
    Dus ben al beetje half tantje en zolang het niet bij onszelf lukt, ga ik hem lekker knuffelen & verwennen. :D

12. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @MissPuma, leuk joh! ons zoontje is 20 maanden en ik ben bevallen met een keizersnede. onze nachten zijn drama en hij heeft inmiddels 12 keer hele flinke oorontsteking gehad. eerste jaar was voor ons vallen en opstaan, dus we konden geen puf vinden om eerder te beginnen dan dit, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen :). Inmiddels zijn de amandelen geknipt en hij heeft oorbuisjes. gaat overdag harstikke goed, alleen 's nachts... en pappa en mamma zijn zo moe! maar de laatste nachten gaat het goed, hopelijk houdt hij dat vast!

Zo dat was mijn baby praat, hahaha! nu weer over nog gecreeerde beebjes. Als het goed is heeft mijn vriend zijn zwemmer mijn ei inmiddels gevonden. innesteling zou morgen of overmorgen moeten zijn! ben benieuwd of ik iets ga merken ;)

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

2750 is idd weinig maar opzich wel goed toch? bij mijn geboorte woog ik rond de 1900 (maar ik ben wel een tweeling)..

iig leuk om te horen, nou hopen dat jij snel mag volgen! :)

14. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oh! oh! das een goed teken (zegt ze heel enthousiast) menstruatiekrampen! die zijn er vaak als je net zwanger bent! maar goed, laten we ons maar niet gek maken, ALHOEWEL, jij was de kalme van ons, met weinig syptomen! dus als je nu al wat voelt... oh spannend!

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @missyzuilen,

leuk joh van je vriendin, en het is zeker leuk om het even te knuffelen of te verwennen ;)

Mijn broers vriendin is 12 maart bevallen (jaja zo blij waren we niet, maar het zoontje kan er niks aan doen ;)) en ook die verwen ik gewoon leuk ff met babys om gaan toch? En ook leer ik veel, verschonen, eten geven, in bad doen, hoe je hem het ebste moet beetje houden Gewoon leuk en leerzaam ;)

xxx

16. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    oh leuk zeg een nieuw beebje Gino op de wereld...!
    Gefeliciteerd tantetje! is inderdaad een klein beebje. gelukkig hoeft ze alleen om de bevalling nog even te blijven en niet omdat het beebje iets niet zo goed doet.

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

haha, idd zegt ze heel enthousiast :p.. ik hoop maar dat het een goed teken is! :p.. maar ik ga me idd niet gek maken.. ik bedenk de hele tijd maar, ik zie het wel, mezelf gek maken of de hele tijd denken zou het of niet, maakt niets uit, blijft afwachten! (zucht).. maar vindt het wel spannend ;)

maar ja wie niet *grijns*

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Bedankt, dat hopen wel natuurlijk zelf ook. ;)
    Ik vond het wel licht.. Ik was 2 weken te vroeg geboren en maar 45cm lang, maar woog wel al ruim 3400gram. Dus bijna 7 pond..
    Het is wel echt een wonder om dat zo mee te maken. Gelijk met het eerste bezoekuur mochten we komen en hebben we hem gezien.. Ook met voeden mochten we blijven. Echt onvoorstelbaar hoe zoiets tot stand komt in je baarmoeder.. hoe meer ik erover nadenk hoe prachtiger ik het vind! :D
    En gelukkig zijn hun er zelf ook superblij mee.. ;)
    Er kwamen nog 2 anderen op bezoek en die wilde hem vasthouden, maar me vriendin riep keihard nee hijs van mij hihihihi.. Terwijl wij hem wel vast mogen houden.

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Die krampen heb ik ook gehad, ongeveer een week na mijn ei.. En die hielden ook zo'n 4 dagen vol. Nu heb ik niet echt last meer.. Maar wel meer krampen dan vorige maand. En toen had ik die krampen na mijn ei ook niet.
    Dus ga duimen voor ons beide. ;)

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hahaha, ik denk dat ik dat ook zou roepen hoor, terwijl ik misschien toch sommige hem wel zou laten vasthouden, ik mocht ook bij iemand langs komen die dezelfde nacht nog was bevallen en heb hem toen ook mogen vast houden, vondt ik ook onwijs mooi en wonderbaarlijk.. ik had hem zo mee willen nemen :p

Deel Deze Pagina