ooohhhhh Yuna, wat ben jij klein geweest! Ben je nu als gemiddeld of ben je iets kleiner? je hoeft geen antwoord te geven natuurlijk, maar vroeg me zo af. volgens mij heeft een geboorte gewicht namelijk niets te maken met je uiteindelijke gewicht/ lengte.
@ anoniem1405: De nachten hier gaan prima. Keano ligt om 19.00 op bed en slaapt dan tot 8.00-8.30 kan niet beter wensen! Wel vervelend dat jou zoontje niet zo best slaapt succes ermee. @ MissyZuilen: Is inderdaad een klein beebje maar Keano was ook niet zo heel groot hoor hij woog bij zijn geboorte 2905gr, ach ik zeg altijd maar klein maar fijn. En al Gino gezond is, is alles prima toch. Ik zou blij zijn als deze pilstrip op is en wij ook kunnen beginnen haha! liefs, misspuma
Ik heb die krampen al vanaf me ei.. vandaar dat ik toch denk dat het me darmen zijn, zo vroeg al krampen?.. maar ja, ik hoop voor ons allemaal! zie de spannende tijd is alweer aangebroken, iedereen al gepland wanneer ze gaan testen ?
Nee joh ik ben 1.76 en weeg (wel licht) z'n 55/56 kilo..maar is dus helemaal goed gekomen en als je een tweeling bent wordt je vaak eerder geboren en ben je vaker lichter.. mijn broer woog iets van 50 a 75 gram meer en ook helemaal geen problemen met lengte of gewicht
Ik dacht altijd van wel vroeger.. Maar nu begin ik steeds meer te denken dat er juist meer mensen zijn die als baby weinig hebben gewogen en daarom nu soms zwaarder zijn.. Klinkt stom, maar misschien dat ze meer hebben ingehaald in kortere periode en daarom aanleg hebben om dikker te worden. Geen idee hoor.. zomaar even een wilde gedachte van me. Ik was namelijk licht.. en ben nu iets te zwaar. Mijn zusje was bij de geboorte echt een bolle.. die woog iets van bijna 4500 gram zei me moeder en is nu super slank. Mijn nicht was een dikkerd en nu heel dun. Terwijl mijn neef weer dun was en nu dik is.. Misschien ligt t in de familie 1 dikke en 1 dunne hahaha...
Dank je misspuma... ik ben erg jaloers als ik dit zo hoor... Basje gaat om 21:00 vaak pas slapen (brengen hem soms wel eerder maar heeft totaal geen nut) en wordt tussen 5 en 6 ergens wakker! en meestal om een uur of 3 even huilen. en dat al 20 maanden lang. nachten zijn eigenlijk nooit goed gegaan. Maar ik ben blij voor je hoor! ben niet ziekelijk jaloers, haha! en wat fijn van je bevallig! gelukkig heeft hij de weg al vrij gemaakt voor de tweede @Yuna, testen? ja graag! haha, nee hoor ik denk 3 a 4 dagen na NOD. Zeg ik nu moedig. jij?
@ anoniem1405: Jeetje wat erg die nachten bij jullie en dat al 20 maanden lang pfff zwaar hoor! Hier gelukkig echt nooit geen problemen hij sliep zelfs met 2 weken al door . Ja hij heeft inderdaad de weg al vrij gemaakt voor de 2e haha! @ Yuna28: Wowie wat een lieve foto! Wat een schatjes!
haha, 1 dikke en 1 dunne! ik was ook klein en ben nu eeuwig aan het Sonja bakkeren (of 100 varianten daarop) heb geen overgewicht, maar moet er zo hard voor werken dat ik er wel echt verdrietig van kan worden! mijn kleintje woog 4200 gram en is nu prachtig
Hou je dat vol ik weet niet wanneer misschien voor me NOD als ik ergens er van overtuigd ben dat het raak zou kunnen zijn, maar wss hooguit dan pas 2 dagen ervoor.. anders zou ik het pas doen als ik overtijd ben iets van 2 a 3 dagen erna maar we lopen gelijk (jij staat welliswaar op 8 sept en ik op 7) maar we moeten nog beide 9 dagen wachten (al staat op deze banner 10 maar die telt 1 dag na de NOD
Dankje Misspuma .. ik heb heel weinig baby fotos van mezelf (rond de 10 denk ik), en ik ben echt zoo blij dat deze zo mooi is
ohhh wat een plaatje Yuna! wat bijzonder een tweeling... Zit dus in de genen! denk je niet dat jij misschien ook.... nou ja eerst maar eens zwanger worden he!
Ja he *kijkt trots* en anoniem, ghehe daar dacht ik idd ook wel eens aan ( dat het in de genen zit) maar ik denk dat iedereen wel die kans heeft toch? maar we merken het natuurlijk wel als ik zwanger ben/raak
hahaha nee ik denk niet dat ik het vol ga houden, maar ik vind voor mijn NOD zo zonde van mijn geld, omdat ik vorige zwangerschap toen ook negatief testen en een dag later positief. dus ik wil wel echt 1 dag overtijd zijn
MissPuma, jij nog broers of zusjes? ik heb een zus en een zusje. we zijn heel close met elkaar en altijd lief voor elkaar
@ anoniem: Ik heb nog een zus (27jr) en een zusje (19jr) dus ben de middelste. Wij zijn ook best wel close met elkaar. Nou meiden ik ga naar bed toe, ik spreek jullie waarschijnlijk morgen wel. Liefs, misspuma
oh leuk ook de middelste! Slaap lekker en misschien tot morgen Yuna, ik ga ook afsluiten. vriend lief is al aan het opruimen en doen. ga hem even helpen. Slaap lekker! tot morgen (waarschijnlijk )