hoi hoi ben er weer van de late dienst..lekker gewerkt.. \/ En nog steeds NIETS te bekennen hier...ow spannend...vind het zo spannend, en toch ben ik nog bang dat mijn NOD nu misschien paar daagjes opschuifd, maar heb nix geen buikkrampen ofzo [-o< , wel zere boobs (.)(.) @Bloempje>>>ow shit man dat je ongie bent geworden , maar iig wel een mooie regelmarige cyclus dames die nieuw zijn: allemaal welkom, zijn er volgens mij maar twee, maar goed! En @ de rest, blijf klussen, wachten, zenuwachtig zijn!Komt allemaal goed! Liefs Bianca 8)
Hoi, Kon niet slapen... Alle nieuwe meiden welkom Yuna: jeetje dat lijkt me leuk.. Een tweeling. Leuke foto trouwens. Merk je nou dat je een sterkere band heb met je broer dan andere? Iedereen veel succes met alles... testen, klussen, wachten.. Ga toch maar weer proberen te slapen. Groetjes Lotte
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Weltrusten voor iedereen die nog moet gaan slapen.. Morgen lekker shoppen met me beste vriendin. Dus heb gelukkig deze week nog genoeg te doen om de dagen tot me NOD door te komen.
Is zeg ook dat 2750 weinig is, ik spreek niet tegen in dat ie niet klein is.. vanwaar de reactie Sil?
MissPuma en Roosje welkom. Over mijn ha. Ik heb hem nog nooit gezien. We hebben net een nieuwe en bij ons gaat heel veel via de assistente. Deze is ook haast dokter en mag dus heel veel zelf beslissen. Heb dus alle twee de keren dat ik belde alleen de assistente aan de bel gehad. Ze zegt dat het heel vaak voorkomt dat het pas na 3 maanden op gang komt. Dat ik dus gewoon moet wachten. Als het normaal is moet ik inderdaad maar gewoon wachten, maar heb zo het gevoel dat ik wacht op niks. Bedankt voor jullie lieve woorden. Daar heb ik echt veel aan. Vooral omdat nietmand het nog weet dat we bezig zijn en dan kan je je verhaal niet kwijt. Dus bij deze een dikke zoen voor jullie
@ bloempje sorry was niet de bedoeling.. Ben heel blij voor jullie dat het goed gaat hoor! En leuk dat jullie het teken al hebben uitgezocht, nu hij nog haha. @Yuna, jij loopt ongeveer ook gelijk met Anoniem en Lotte en mij! Ik hoop dat ik ook de moed heb om pas na nod te testen.. @Bianca, hoop dat er geen komen... [-o< vandaag weer werken voor de afwisseling (deze week 6 dagen). @Anoniem, jammer dat sommigen vrouwen gedoemd zijn om altijd maar op iedere calorie te letten he.. ik zelf ook hoor. Ik ben ook wat te zwaar, heb helaas de bouw van mijn moeder.. en mijn broertje (23) heeft de bouw van mijn vader: slank Succes allemaal weer!
He meiden, Wat is het toch weer heerlijk weer vandaag. Ga zo met mijn dochtertje naar zwemles en alvast wat cadeautjes in slaan voor iedereen die jarig is deze maand. En natuurlijk even wegzwijmelen bij de babykleertjes en spullen in de winkels. Nou maar hopen dat het goed raak is deze maand! Daarna even naar de kinderboederij, ijsje eten en dat allemaal zeer gezond op de fiets.. pfff.. trap trap. Iedereen veel succes met testen en met klussen. Voor de gene die moeten wachten (dat ben ik nu ook).. wat duren die dagen laaannnnggg.. Groetjes Lotte
Meiden! Wat is er gister veels gekletst zeg, kan het nu niet allemaal lezen. Zit op mijn werk Gisteravond toch nog maar een keer geklutst ( op verzoek van het ventje haha aaah heb je nog buikpijn, zullen we het voor de zekerheid proberen haha) en mijn buikpijn is wel over nu eigenlijk! Heb wel een raar gevoel onderin mijn buik linksonder, bah het doet niet zeer, maar het is zooo opgeblazen. Ken het gevoel niet! Hoop dat het snel over is, want straks krijg ik weer hoop! Wou dat ik wist waar ik aan toe ben! Liefs Manon
Ha lotte klinkt als een drukke dag.. en ik en me broer spreken elkaar al een tijd niet door omstandigheden dat is wel jammer, maar helaas niet anders.. maar we hebben heel lang een hele geweldige goeie band gehad
Ben net naar het toilet geweest en ja hoor een hoop draderig slijm! Lijkt er toch wel echt op dat ik toch al mijn eisprong heb! Wat denken jullie?
Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven. Om de dag blijven klussen dan komt het vast goed. Piglet
hey hey, zag al weer nieuwe meiden hier welkom. Bianca spannend hoor meid wanneer ga je testen morgen? Bloempje toch nou ja weer een gelijke cyclus als de vorig e maand wel lekker kort op naar ronde 3 he. Yuna wat een schattige foto echt te lief. Nou meiden ik ga zo naar me vriendin toe lekker een relaxt dagje ( vrouwendagje) lekker tutten me vriendin krijgt vandaag ook haar katje van 7,5 week echt heel schattig komt uit het nestje van me broer zijn kat. verder niks bijzonders geen echte rare klachten nog dus afwachten maar nog een weekje dus alles is mogelijk. iedereen fijne dag, werkse
Het zou kwa tijd natuurlijk wel kunnen dat het je eisprong is. Dus flink aan de klus.. Groetjes Lotte
Het zou kwa tijd natuurlijk wel kunnen dat dit je eisprong is. Dus flink aan de klus.. Succes Groetjes Lotte