Zo meiden daar ben ik weer de nieuweling hihi! Hier alles goed hoor, moet nog 1 weekje de pil slikken en dan is de strip op dus dan gaan we ervoor . Liefs, misspuma
hoi, ik zou niet kunnen wachten tot maandag of dinsdag hoor, maar ja wat voor nut heeft he tom iedere dag te testen? @nieuweling haha waarom wacht je tot je pil op is. misschien trouwens wel slim ik ben middenin gestopt en wel ongi geworden maar maar een heel klein beetje. maar ja misschien was dat anders ook zo geweest. xxxxxxxxx
nee ik ook niet denk ik..ik heb het nu met gewone urine gedaan, maar het is toch beter om het te doen met ochtendurine maar ben bang dat ie dan alsnog nega is! weet het ff niet meer
hoi, je bent nu 3 dagen overtijd toch? hoe vaak heb je al getest? zou het voor de zekerheid anders morgenvroeg nog een keer proberen en er dan gewoon vanuit gaan dattie nega is kan het nooit tegen vallen. ben je altijd regelmatig ongi? xxxxxxxxxx
@ anno103: Ik wacht totdat mijn pil op is omdat ik dan mijn cyclus niet overhoop gooi, anders word ik straks ongi en ken ik mijn eigen lichaam niet meer...vandaar dat ik nog een weekje wacht. Die week is ook zo om. Liefs, misspuma
hoi, ja ik werd nie ongi tijdens mijn pil dus daarom heb ik ook niet gewacht. had minipil moest ik altijd doorslikken.klopt het deze maand nie dan wachten we gewoon nog een maandje. xxxxxxxxxx
ja klopt 3 dg ovetijd..eerder voordat ik aan de pil ging altijd keurig netjes ongie, nu tweede ronde, misschien op naar de derde ronde, ook een regelmatige nouw jah de eerste wel iig..28 dg.. dus jah
Aaaaarrghhh... Ik ben echt altijd precies op tijd ongesteld.Nooit last van overtijd of dat ik eerder ongesteld word..en nu....nu we bezig zijn met kindjes..word ik ineens eerder ongesteld. Moest het maandag worden, maar zonet kreeg ik ineens hele erge buikpijn, ik naar de wc..en ja hoor.. bij het plassen verloor ik ook wat bloed *sorry* .. Bah..voel me best wel kut nu ff... Ik wacht nog even of het doorzet, maar ben bang dat we naar de 3e ronde gaan ... Naja nieuwe ronde, nieuwe kansen.....
He verdorie Bianca en Samsammie! kan inderdaad nog positief zijn met ochtend urine! en samsammie kan ook innestelbloed zijn idd. laten we niet meteen de moed opgeven
lijkt me gek dat ik morgenvroeg dan wel gewoon posi test..kan ik niet beter wachten tot uhmmmm vrijdag ofzow weet het nie hoor hahaha
ga vandaag lekker op tijd naar mijn bedje om te klussen uhm slapen... weet nog niet goed hoe mijn cyclus is dus we maken er wat van haha lees morgen jullie verhalen weer en doe ik een uitgebreid verslag over mijn eerst inbaker ervaring haha. slaap lekker en tot morgen xxxxxxxxxxxxxxx
@ Bianca, ja misschien moet je nog even wachten. HCG verdubbelt binnen drie dagen geloof ik, toch? Weltrusten en veel plezier Anno103
He samsammie, dat denk ik ook, aangezien je altijd goed optijd bent.. Dus hopen maar! En Bianca.. Ik hoop dat je alsnog een positieve test gaat krijgen.. Als ik jou was zou ik even wachten.. Die testen zijn altijd zo duuurrr.. Al zou ik het niet kunnen hoor Groetjes Lotte
heb de testen van deze site vandaag binnen gekregen, dus zijn er nu nog twee over...maar denk dat ik nog ff wacht
elke 2 dagen verdubbeld de HCG en erg jammer Bianca en Samsammie, hopen dat het toch nog goed komt! ik heb net gezwommen, nu wel moe, maar altijd wel lekker vandaag nog steeds de hele dag een bloedneus op en aan.. erg vreemd iig wss is het gewoon erg ontstoken (geweest) daarbinnen.. :s
Net weer op bezoek geweest bij mijn vriendin en der kindje die gisteren geboren is.. Maar ben heel erg bang dat ze een postnatale depressie krijgt/heeft. Ze is zo bang voor alles wat met der kindje te maken heeft.. Ze was vanavond zo over de zeik, dat ze der kindje zo aan mij wilde meegeven naar huis. Ik heb goed op der ingepraat de hele tijd en der vriend heb ik ook een aantal dingen verteld en gevraagd of die extra op der wilt letten, maar ben echt beetje bang geworden. Ik hoop dat ze toch gauw van de kleine kerel kan gaan genieten, want het is echt een poepie! Heb em al de fles mogen geven. Wel weer ongi krampjes gehad vandaag.. dus ben zeer benieuwd deze ronde. Wie had er ongikrampen paar dagen voor NOD en was toch zwanger?