Hoi meiden, Gut wat is er veel geklets zeg. kan het ff niet meer bijhouden. sorry meiden. Morgennacht ga ik eindelijk met vakantie jippy ! Dus ga jullie een tijdje missen. Als ik terug kom test ik. ja echt. Ben bijna zeker dat me ei van het weekend al was, i.p.v morgen volgens me banner. Maar dat komt omdat ik net als vorige maand 32 dagen heb aangehouden. En van het weekend echt veel last gehad van stekkjes onderin en echt bij me eierstokken vandaan, dus weet het bijna zeker. en dan is me NOD dus 8 sept. en dan test ik gewoon, wacht niet ff een dag af . hahahah. Gewoon terug van vakantie en hup testen. Miss. kom ik morgen nog ff buurten . Ik hoop wel als ik terug kom meer roze te vinden op de lijst he. Succes allemaal dikke x Bambi
Als je zeker weet dat je hem gevoeld heb, zou ik het persoonlijk wel aanpassen. Dan kun je weer van je banner uitgaan.. Ik heb er ook niet helemaal zeker van of de mijne klopt, want weet niet of ik me ei nou op de zondag had dat de banner zei of de maandag erna.. Maar bij jou scheelt het meer, dus zou ik jou lichaam volgen.
Als het van je verkoudheid komt ok, maar volgens mij heb ik iets gelezen over bepaalde hormonen en vaker een bloedneus krijgen dus dat kan ermee te maken hebben...
Zo net terug van het werk! Wat een geklets weer! Heerlijk nog even alles gelezen voor het slapen gaan . Bambi hele fijne vakantie en veel klus plezier! Balen zeg Bianca, je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! Verdikkie samsammie, pokke ongie ook! Hier verder geen verandering ik heb alleen tweeling visioenen, maar dat komt waarschijnlijk door mijn werk. Gisten twee premature tweelingen op genomen bij mij op de IC, aaaaaaaaaaaaaaa Slaap lekker iedereen en tot morgen nu lekker twee dagen vrij! Liefs Sil
@missyzuilen, Helaas kan ik er over meepraten. ik heb na 10 maanden (ik dacht 9 maanden ontzwangeren) medicijnen gekregen om uit de depressie te komen en daarna is het heel goed gegaan. Ik ben er nu net een maandje helemaal vanaf en het gaat geweldig! Maar de eerste 10 maanden....? pffff hou op schei uit. ik hoop voor d'r dat als het echt zo is ze iets eerder aan de bel trekt, want met medicijnen kun je heel snel weer de oude zijn. Lief dat je het tegen haar vriend heb gezegd! mijn vriend was ook diegene die het zei bij de huisarts (voor een ander bezoek), want ik was zo obstinaat en wilde nergens aan geloven. dus ze zal hem inderdaad hard nodig hebben dan. Maar misschien is ze wel een beetje aan het ontzwangeren en komt het helemaal goed... zo heel verhaal! -xxx-
Sil wat erg! jeetje ik zou dat echt niet kunnen handelen volgens mij! alles goed gekomen? of mag ik dat niet vragen...? geen idee wat je wel en niet mag vertellen over het werk
Hey eilmet en andere dames Ja dat had ik idd ook wel ergens gelezen ik denk dat ik het erbij hou dat het komt door de verkoudheid, vanochtend weer een bloedneus..wss wordt het vandaag ook weer af een aan.. en Sil, ah een tweeling.. en wat bedoel je met visioenen?.. (ik weet wat het zijn maar, kan je er iets over uitleggen?) Ik heb gisteren gedroomd dat ik ongesteld was en vannacht nouja een hele enge droom, iets over boten de zonken en daarna allerlei mensen (en kinderen) die om me heen vermoord werden.. ..
Goeiemorgen meiden! Zo weer een nieuwe dag! Vanmorgen voor de zekerheid toch nog maar even geklust, weet niet of het zin heeft gehad, maar hen zo'n gevoel kan het neit uitleggen. Zit ook te twijfelen of ik mijn banner aan zal passen. Volgens mij heb ik mijn ei gehad, heb 3 dagen steken aan de linkerkant van mijn buik (onderin) gehad en dat draderige slijm, dus weet het haast wel zeker! Hoe werkt eigenlijk precies? welke dagen moet je dan aanhouden? Ben 17 augustus ongesteld geworden...
Nou ze zijn bij respectievelijk 30 en 28 weken geboren dus ze hebben nog een lange wegte gaan. Ze begonnen hun leven redelijk, 3 liggen er aan de beademing. Maar ik denk dat er vandaag al wel weer 2 vanaf kunnen, ze konden flink worden afgebouwd na een longrijpingsmiddel. Ja voor mij is dit dagelijkse kost op de neonatologie. Heel veel mooie verhalen maar soms ook hele trieste verhalen. Het probleem is dat je wel dat je teveel weet voor als je kindje prematuur geboren wordt als je op zo'n afdeling als mij werkt. Maar het voor mij als verpleegkundige de meest fantastische afdeling, met zijn ups en downs. @eilmet visioenen zijn gedachten die je voor je ziet en gewoon niet realistisch zijn en niet op waarheid berusten. ER komen veel tweelingen voor bijmij in de familie en ik zou het heel heftig vinden om een tweeling te krijgen. Sil
ja tot kwart voor 6 daarna uiteindelijk toch weer verder geslapen maar toen kreeg ik een Part 2 :s.. en nu blijf ik maar wakker.. ghehe..
over de tweeling heftig in de zin van ook wel gaaf, of in de zin van moeilijk.. (kan ook allebij natuurlijk)
He meiden, Ik droom de laatste tijd ook al zo heftig. Van de week nog dat me zus verdronk in bad. Echt zo raar allemaal. Vandaag ga ik naar de efteling. Francis (mijn dochter) wilt in de pyton. Dus ja, ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Mee gaan, of voor de zekerheid er uit blijven. Stel dat ik zwanger zou zijn, dan ik het nog niet ingenesteld. Wat denken jullie? Voor de gene die op vakantie gaan: veel plezier Voor de testers succes, voor de klussers veel plezier en voor de wachtende......... pffff..... Groetjes Lotte
wat naar zeg die dromen lotte! Maar ja het is toch echt een verwerkingsmechanisme helaas! Naar de Efteling, leuk, daar ben ik echt al meer dan 10 jaar niet geweest. Ik zou alleen niet weten of een paar G-krachten zouden kunnen voorkomen dat er innesteling plaats vind, moeilijk. In elk geval veel plezier. Gr Sil
Ik werd vanmorgen om 11 uur pas wakker.. Whahaha, heb gewoon doorgeslapen! Wel zag ik vanmorgen bij het aankleden opeens ook aders tevoorschijn komen aan de zijkant van mijn buik. Hoop zo dat 't allemaal goede voortekens zijn! Wil zo graag testen, maar vind het zonde om voor NOD negatief te testen.. Dus moet mezelf maar weer bedwingen tot zondag of maandag als er geen ongi te bekennen is. Zo lekker midgetgolfen, al tijd niet gedaan.
Hoi hoi meiden, Jeetje wat een heftige droom joh, Ik heb het ook eens gedroom dat me tante zal dood gaan in de slaap, en thja werdm toen om half 7 sochtends wakker gebelt. Weet je wat : was me tante echt gestorven :s Net als of ze afscheid kwam nemen van me. Al moet ik wel zeggen me tante was al heel ziek en lag ook op der sterf bed. Hier nog steeds ongi, gelukkig niet zo veel Me vriend ze eerste werk dag vandaag naar een jaar thuis zitten (hij had een ongeluk gehad 4 jaar gelden en kon geen gepast werk vinden) tot vandaag. En hij moet gelijk tot 7a half 8 werken :S pff eerste dag alleen thuis verveel me kapot haha ben maar lekker aan het huishouden . Ik hoop dat ik ook weer snel mag werken van de dokter xxx
Hey meiden, Zo weer ff bijgelezen. Helaas nog geen roze erbij spannend hoor mag van mij echt wel wat bijkomen. Verder hier nog geen echte klachten. Heb nog ff vakantie moet volgende week dinsdag weer aan de bak en dan zou ik ook ongi moeten worden bababa....... geen zin in maar afwachten maar. En over het dromen ik ken het droom ook allemaal van die vage dingen wat moet je ermee he. droomde laats wel dat ik een negatieve test had en een dag later weer teste en toen een positieve test had nou ik weet het allemaal niet hoor. heb echt het gevoel dat ik volgende week naar ronde 3 ga heb me ei waarschijnlijk ook eerder gehad en niet op tijd geklust. Nou iedereen succes met alles wat maar met zwanger worden te maken heeft. fijen vakantie, werkse.....
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! AUGUSTUS: 1: Esther7, Kim1984, 2: 3:Samsammie 4: onsukkie 5: 6: Enomis, Manon81 7: MissyZuilen, Angel4life 8: Bambi82, Anoniem1405 9: Liesl Esmee81 10: sannnniee,Lieselotje1980, Yuna28, oOMissCOo, Lynneke86 11: Angel1986, Hansje, Valhalla 12:Katje81, Luna73 13: askim Eimat 14: 15:Lotte27 16: Juli 17:Jon 18: 19: 20: 21: 22: Zoe1976, Senninha 23: Fenne, 24: 25: 26: 27: Bianca24> 2de ronde,angel1986> 2de ronde 28: Manon F, Summer 29: 30:Sil1980> 2de ronde, anastasia 31: SEPTEMBER: 1: 2:Missyzuilen> 2de ronde 3: 4: Enomis> 2de ronde 5: 6: Liesl> 2e ronde 7: Yuna28> 2de ronde 8: Esmee81> 2de ronde, Anoniem1405> 2de ronde, sannnniee> 2e ronde 9: 10: Eimat> 2de ronde 11: 12: Lotte> 2e ronde 13: bambi> 3e ronde 14: 15:Zoe1976> 2de ronde 16: 17: Judi01 18: Bloempje55> 3de ronde 19: Manon81> 2de ronde 20: Katje81> 2de ronde 21: 22: Anno103 23: 24: 25: 26: Summer> 3de ronde 27: 28: 29: 30: OKTOBER: 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Graag deze lijst overnemen
Zo meiden ik heb de lijst weer ffies aangepast ik heb de maand JULI weggehaald en er alvast een paar dagen in OKTOBER bijgezet. wil iedereen ook ff controleren of ze goed in de lijst staan anders moet het aangepast worden hoop dat iedereen de lijst goed vind zo en het er ook mee eens is dat ik de maand JULI heb weggehaald anders word de lijst zo lang. liefs simone